POST FLIPI DE LOS ANIMALITOS
- El Cabaç
Anim Drakul, encara q en retras,
quant has dit lo dels caçadors a mi em pareixia molt estrany, de normal els caçadaors ja no gastem veneno per matar rabosses i menos en el temps q estem ja, q dins de poc comença la temporà de caça del conill, i els propis gossos dels caçadors (q hi han q valen mes de 6000 euros) es podrien envenenar.
Jo se q hi ha un veneno q gastaven els vells per a les rabosses i es letal, es diu esternina, pregunta al teu veterinari a vore si ha pogut ser d'eixe veneno.
Un altra cosa, si tingueu bancal de taronjers i tiru granulat per a matar caragols, aneu espai on el tireu xq els gossos se'l solen menjar i jo ja se mes d'un gos q ha mort per menjar-ne.
quant has dit lo dels caçadors a mi em pareixia molt estrany, de normal els caçadaors ja no gastem veneno per matar rabosses i menos en el temps q estem ja, q dins de poc comença la temporà de caça del conill, i els propis gossos dels caçadors (q hi han q valen mes de 6000 euros) es podrien envenenar.
Jo se q hi ha un veneno q gastaven els vells per a les rabosses i es letal, es diu esternina, pregunta al teu veterinari a vore si ha pogut ser d'eixe veneno.
Un altra cosa, si tingueu bancal de taronjers i tiru granulat per a matar caragols, aneu espai on el tireu xq els gossos se'l solen menjar i jo ja se mes d'un gos q ha mort per menjar-ne.
- Drakul
- Moderador
Vaig parlar en el President de l'associació de cassaors i em va dir que enguany no. De totes formes si als dos dies entren a furtar en la caseta, pareix clar que han sigut cosa d'ells per si hi havia gos de guarda.Mosseguello escribió:Anim Drakul, encara q en retras,
- Marchenauer
- Drakul
- Moderador
- makina-che
¿Que te costó?Drakul escribió:Lo compre y muy económico, por cierto. Es un golden retriever (o labrador). Los primeros días lo veían demasiado perezoso, pero ya va cogiendo confianza y destrozando todo lo que pilla.
Ya he empezado a recortarle la comida para que no se ponga como una bestia. Come una barbaridad.
Yo estoy interesado en un labrador, me gustan mucho... icon_ojitos
- tarongetvcf
- Drakul
- Moderador
Solteros del mundo que no os comeis una rosca (y muchos habitais en este foro) compraros un Golden retriever. Hoy ha sido el primer día en que Lucky ha podido salir de paseo a la calle. Me han parado 20 mujeres de todas las edades, dispares bellezas y distinta condición social a decirme "que monoooooo". En mis tiempos mozos habría contestado interesadamente: "y el perro tampoco esta mal ¿verdad?"
Edito para cambiar la raza. El veterinario dice que en contra a lo que yo pensaba el labrador y el golden retriever no son lo mismo, se diferencian en que el golden tiene el pelo mas largo.
Edito para cambiar la raza. El veterinario dice que en contra a lo que yo pensaba el labrador y el golden retriever no son lo mismo, se diferencian en que el golden tiene el pelo mas largo.