Partidos del Valencia por Internet
- el barto
-
:x . Yo parece que este viendo fotografías del partido. Y para joder más se me ha congelado en una imagen del banquillo, con el cabezón de Quique ocupando toda la pantalla. :xel barto escribió:
Instalas lo q te dejo ahi "el dios" farlopa,vas a rojadirecta.com y vas al partido del valencia,cliqueas sobre el y das a "tvants" y ya esta,pero te aviso q ese programa debe ser muy malo,xq la imagen avanza muy poko (1o 2 segundos) y se congela
- RandaH
- Eugeni
- MiKi#46
Yo he visto el ManUtd - Liv'Pool y el Roma - Chievo sin parones, y luego el Valencia - Osasuna con algunos parones, pero muy pocos comparados con otras jornadas. Con decirte que he acabado viéndolo entero, cuando de normal a mitad partido me cago y pongo la radio... :?Eugeni escribió:Alguien está viendo el partido de ahora por Internet? Por VGO, el partido de la Roma iba perfecto, pero el del Valencia se paraba. Con PPStream los primeros 20 minutos de puta madre, pero los últimos 25 se paraba cada 15 segundos o así, daba asco... por dónde lo véis vosotros?
-
Eugeni escribió:Alguien está viendo el partido de ahora por Internet? Por VGO, el partido de la Roma iba perfecto, pero el del Valencia se paraba. Con PPStream los primeros 20 minutos de puta madre, pero los últimos 25 se paraba cada 15 segundos o así, daba asco... por dónde
o véis vosotros?
jo he aplegat a la conclusio de que els xinos de VGO tenen mania al VCF, ahir vaig vore el Chelsea - Porstmouth i el vaig vore de putisima mare, este mati he vist el feyenoord-ajax de requeteputisima mare, i el vcf-osasuna de pena, molt pixelat i a voltes tallat....
- MiKi#46
Sí, la calidad del vídeo también era bastante peor. :?Desmemoriats escribió:
jo he aplegat a la conclusio de que els xinos de VGO tenen mania al VCF, ahir vaig vore el Chelsea - Porstmouth i el vaig vore de putisima mare, este mati he vist el feyenoord-ajax de requeteputisima mare, i el vcf-osasuna de pena, molt pixelat i a voltes tallat....
-
- MiKi#46
-
- Contactar:
Sempre digau lo mateix, jo pense que te que ser cosa vostra, o be del pc o be de la conexio a internet, jo veig tots els partits fins ara (i creue els dits) de puta mare, mes pixelat o menys, pero no se me paren mai els partits, i normalment no faig cas de ficar-ho mig hora ades, heu fique un quart d'hora abans i a voltes faltant menys temps, esta temporada practicament els he vist tots en VGO i com dic, sense problemes! VISCA COMUNITEL & UNI2 happy.. icon_eheh icon_yeee icon_dance icon_ok
-
-
pero si jo veig tot lo que fan per VGO quasi com si fora la TV, pero es curios que sempre que pose el VCF la cosa siga mala, hui han hagut un moment que la bola feia estela i tot com un cometa. sempre funciona be menys amb el vcf...Sieke escribió:Sempre digau lo mateix, jo pense que te que ser cosa vostra, o be del pc o be de la conexio a internet, jo veig tots els partits fins ara (i creue els dits) de puta mare, mes pixelat o menys, pero no se me paren mai els partits, i normalment no faig cas de ficar-ho mig hora ades, heu fique un quart d'hora abans i a voltes faltant menys temps, esta temporada practicament els he vist tots en VGO i com dic, sense problemes! VISCA COMUNITEL & UNI2 happy.. icon_eheh icon_yeee icon_dance icon_ok
- MiKi#46
Ey, a mí la estela de la pelota me gustaba. :DDesmemoriats escribió:
pero si jo veig tot lo que fan per VGO quasi com si fora la TV, pero es curios que sempre que pose el VCF la cosa siga mala, hui han hagut un moment que la bola feia estela i tot com un cometa. sempre funciona be menys amb el vcf...
-
- Contactar:
Si, ja he dit que una cosa es que se pixele mes o menys, pero en lo de parar-se... aixo ja es un altra cosa.Desmemoriats escribió:
pero si jo veig tot lo que fan per VGO quasi com si fora la TV, pero es curios que sempre que pose el VCF la cosa siga mala, hui han hagut un moment que la bola feia estela i tot com un cometa. sempre funciona be menys amb el vcf...
Lo de pixelar-se mes el Valencia, tindra alguna explicacio, o be la qualitat de la que agafen les imatges no son igual, o be hi ha menys gent conectada, etc, no se com anira aixo, es que podrien fer com en tvmix que ficaven els kb/s que emitia cada cadena.
Per cert, tambe pot ser lo de pixelar-se depenent de l'estadi on jugues, i no es conya, per lo lluny que puga traure l'imatge la camara.
A mi tambe, sembla d'un videojoc :DMiKi#46 escribió: Ey, a mà la estela de la pelota me gustaba. :D
-
- Contactar: