:: EL POST DE DRAGON BALL ::

Para hablar de cualquier tema
Responder
Shostakovich

Mensaje por Shostakovich »

¿Tiene alguien vista la película china de Dragon Ball? Eso es plasmar el arte del anime en el celuloide y lo demás son tonterías...

[youtube][/youtube]
SuperXé

Mensaje por SuperXé »

7Villa7 escribió:Puff de esta no me acuerdo muy bien, pero creo que es Guldo al que matan primero
Com es diu la força que utilisa?
Odín

Mensaje por Odín »

SuperXé escribió: Com es diu la força que utilisa?
Crec que podia parar el temps o algo aixina :?
MiKi#46

Mensaje por MiKi#46 »

Shostakovich escribió:¿Tiene alguien vista la película china de Dragon Ball? Eso es plasmar el arte del anime en el celuloide y lo demás son tonterías...

[youtube][/youtube]
xDDDDDDDD genial!! :lol:
Odín

Mensaje por Odín »

Shostakovich escribió:¿Tiene alguien vista la película china de Dragon Ball? Eso es plasmar el arte del anime en el celuloide y lo demás son tonterías...

[youtube][/youtube]
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Que amos
SuperXé

Mensaje por SuperXé »

7Villa7 escribió:Crec que podia parar el temps o algo aixina :?
No parle d'això, quan cada un dels guerrers eixos es presenten diuen una força, x exemple uno diu força animal, quina força diu Guldo?
Odín

Mensaje por Odín »

SuperXé escribió: No parle d'això, quan cada un dels guerrers eixos es presenten diuen una força, x exemple uno diu força animal, quina força diu Guldo?
Pos no m'enrecorde ara mateix :oops: se que fein eixa presentació espectacular pero no recorde lo de la força
makina-che

Mensaje por makina-che »

Imagen

AMO. alabar2. alabar2. alabar2. alabar2.
Bundy

Mensaje por Bundy »

Imagen

DIOS! alabar2. alabar2. alabar2. alabar2. alabar2. alabar2. alabar2.
MiKi#46

Mensaje por MiKi#46 »

Imagen

SHERIFF!! :?:
Bundy

Mensaje por Bundy »

Imagen

AMO :?: :?:
makina-che

Mensaje por makina-che »

Como Buu nadie. :?:

Buu V2

Imagen
Imagen

:?: :?: :?:
Che!

Mensaje por Che! »

SuperXé escribió: No parle d'això, quan cada un dels guerrers eixos es presenten diuen una força, x exemple uno diu força animal, quina força diu Guldo?
Es o guldo o yougurth lo que chillaba, creo que tenian nombres de productos lactosos

aqui los teneis en plena accion :?:

[youtube][/youtube]
Bundy

Mensaje por Bundy »

Por favor!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Yo me disfraze asi una vez cuando era pequeño, me parece que ese dia fui el puto amo, y gracias los disfrazes made in my mother :?: :?:

Imagen
Odín

Mensaje por Odín »

¿Pero Guldo no es el que diu força animal? :? :lol:
cyber

Mensaje por cyber »

Bundy escribió:Enlace de la imagen de la anterior cita: http://dragonunivers.free.fr/mrpopo.jpg

AMO :?: :?:
:lol: :lol: :lol: :lol:

Le tenían esclavizado al pobre :(
cyber

Mensaje por cyber »

SuperXé escribió:A vore, vos explique pa qui li interese lo que estic fent pa baixarme la sèrie en descarrega directa ya que és més ràpit, x lo menos en el meu cas, que en l'eMule:
M'he baixat el Star Downloader de softonic, desde animelliure he clicat la direcció en megaupload on està l'arxiu, l'he copià en la web http://anonymouse.org/ i aixina en megaupload no descubrixen la meua IP i puc descarregar sense llímit, i después d'esperar els 45 segons de sempre, on posa haga clic para iniciar la descarga, en el segon botó copiar direcció i l'he passat al Star Downloader, i desde allí es baixa més rapit, i tb es baixen un capitul darrere d'un atre automaticament, si algú li ha quedat algun dupte que eu diga :wink:

El problema que tinc jo és que no puc entrar a Megaupload amb anymouse, per tant em toca esperar :?
AMUNT

Mensaje por AMUNT »

A mi también me mola Dragon Ball 8) de nano y de no tan nano me la veía siempre. Incluso ahora si me despierto a tiempo lo veo en cuatro. Además también tengo muchos comics y tal comprados cuando era nano 8)
Lo unico que no me he visto del todo es el GT (que como decís, pierde bastante) y alguna peliculilla suelta por ahí.

Respecto a las preguntas de SuperXé...

I después d'esta rejola, quin és el moment de la sèrie que més vos va agradar?
Sin duda la lucha de Gohan vs Célula 8)

I quin és el doblatge que més vos va agradar; en castellà (A3), en català (TV3 o K33) o en valencià (C9)?
He visto las 3, en valenciano no la recuerdo mucho pero no me suena que estuviese mal. En castellano es mierda :? La mejor en catalán.

El personaje favorito Son Gohan, más que todo por su lucha vs Célula proque por lo demás no destaca excesivamente. Si no, Goku 8)
SuperXé

Mensaje por SuperXé »

7Villa7 escribió:¿Pero Guldo no es el que diu força animal? :? :lol:
Ai merda! Anava a posar força pura i vaig posar la força que diu Guldo, pos bueno va pregunta!
sindelar
Moderador

Mensaje por sindelar »

Quin és el moment de la sèrie que més vos va agradar? La pallissa que li pega Goku al temible Tao Pai Pai, molt emocionant...

I quin és el doblatge que més vos va agradar; en castellà (A3), en català (TV3 o K33) o en valencià (C9)? Jo comencí a vóre-la en TV3 la primera volta que feien la série en Espanya. Aixina que me vaig acostumar a les veus catalanes. La edició valenciana es prou decent, però la castellana es molt fluixa.

Quin es el teu personatje favorit? Sense dubte, el gran Piccolo (Cor Petit). :?:

Imagen

AMO :!:
Responder