:: EL POST DE DRAGON BALL ::
-
- Odín
- makina-che
- makina-che
- Che!
-
Bundy escribió:Enlace de la imagen de la anterior cita: http://dragonunivers.free.fr/mrpopo.jpg
AMO :?: :?:

Le tenÃan esclavizado al pobre :(
-
SuperXé escribió:A vore, vos explique pa qui li interese lo que estic fent pa baixarme la sèrie en descarrega directa ya que és més rà pit, x lo menos en el meu cas, que en l'eMule:
M'he baixat el Star Downloader de softonic, desde animelliure he clicat la direcció en megaupload on està l'arxiu, l'he copià en la web http://anonymouse.org/ i aixina en megaupload no descubrixen la meua IP i puc descarregar sense llÃmit, i después d'esperar els 45 segons de sempre, on posa haga clic para iniciar la descarga, en el segon botó copiar direcció i l'he passat al Star Downloader, i desde allà es baixa més rapit, i tb es baixen un capitul darrere d'un atre automaticament, si algú li ha quedat algun dupte que eu diga
El problema que tinc jo és que no puc entrar a Megaupload amb anymouse, per tant em toca esperar :?
-
A mi también me mola Dragon Ball 8) de nano y de no tan nano me la veía siempre. Incluso ahora si me despierto a tiempo lo veo en cuatro. Además también tengo muchos comics y tal comprados cuando era nano 8)
Lo unico que no me he visto del todo es el GT (que como decís, pierde bastante) y alguna peliculilla suelta por ahí.
Respecto a las preguntas de SuperXé...
I después d'esta rejola, quin és el moment de la sèrie que més vos va agradar?
Sin duda la lucha de Gohan vs Célula 8)
I quin és el doblatge que més vos va agradar; en castellà (A3), en català (TV3 o K33) o en valencià (C9)?
He visto las 3, en valenciano no la recuerdo mucho pero no me suena que estuviese mal. En castellano es mierda :? La mejor en catalán.
El personaje favorito Son Gohan, más que todo por su lucha vs Célula proque por lo demás no destaca excesivamente. Si no, Goku 8)
Lo unico que no me he visto del todo es el GT (que como decís, pierde bastante) y alguna peliculilla suelta por ahí.
Respecto a las preguntas de SuperXé...
I después d'esta rejola, quin és el moment de la sèrie que més vos va agradar?
Sin duda la lucha de Gohan vs Célula 8)
I quin és el doblatge que més vos va agradar; en castellà (A3), en català (TV3 o K33) o en valencià (C9)?
He visto las 3, en valenciano no la recuerdo mucho pero no me suena que estuviese mal. En castellano es mierda :? La mejor en catalán.
El personaje favorito Son Gohan, más que todo por su lucha vs Célula proque por lo demás no destaca excesivamente. Si no, Goku 8)
- sindelar
- Moderador
Quin és el moment de la sèrie que més vos va agradar? La pallissa que li pega Goku al temible Tao Pai Pai, molt emocionant...
I quin és el doblatge que més vos va agradar; en castellà (A3), en català (TV3 o K33) o en valencià (C9)? Jo comencí a vóre-la en TV3 la primera volta que feien la série en Espanya. Aixina que me vaig acostumar a les veus catalanes. La edició valenciana es prou decent, però la castellana es molt fluixa.
Quin es el teu personatje favorit? Sense dubte, el gran Piccolo (Cor Petit). :?:

AMO :!:
I quin és el doblatge que més vos va agradar; en castellà (A3), en català (TV3 o K33) o en valencià (C9)? Jo comencí a vóre-la en TV3 la primera volta que feien la série en Espanya. Aixina que me vaig acostumar a les veus catalanes. La edició valenciana es prou decent, però la castellana es molt fluixa.
Quin es el teu personatje favorit? Sense dubte, el gran Piccolo (Cor Petit). :?:

AMO :!: