:oDesmemoriats escribió:no sigueu imbecils i no aneu creient-vos a Morata perquè haja fet 5 programes "normals", a Soler a banda d'accions han pagat la torre i li han llevat els avals. La primera informació es que Soler havia recuperat la inversió aixina que son 75+15 de la torre.. i les infos de fa temps es que Silla estava comprant accions a 800 euros l'acció, desconec quantes tenien Chiquella, Hoyos..etc.
I lo de la ampliació aneu ficant-vos-el en el cap que es una puta estafa, la primera ronda es exclusiva per a actuals accionistes, la segona per a abonats no accionistes, la tercera amb mínims de 50 mil euros i condicionat a x numero d'accions per persona, i en la quarta i ultima, lliure albedrio, el consell es va guardar una opció en l'assemblea del 6 de juny per a estudiar amb deteniment tota compra, i de decidir en cas d'haver més d'una persona/empresa que vulga la majoria a qui se la dona.
i al fil d'açò, pareix que la idea de Bancaixa es deixar el 30% en unes mans, i la resta fins el 51% repartir-ho en paquets a 4 o 5. Perquè creieu que Hava/Arena media també va dir de comprar les accions a Soler i Soriano abans de l'ampliació?..

Yo flipo con tanta "mafia". Es que siempre joden y benefician a los mismos. A los ricos, todas las facilidades del mundo, encima que de pasta van sobrados. Aunque sean ineptos como Soler... a la clase media todas las dificultades del mundo. ¿No se puede hacer nada contra ello?
Yo creo que deberían tener en cuenta que hay mucha "gente joven" valencianista sin acciones porque no han tenido la oportunidad, pero a la que le gustaría formar parte de SU club. Pero mientras esto este lleno de trepas avariciosos...