Desmemoriats escribió:
Perdona però qui va eixir en la final de Glaswog i va salvar al Madrid de perdre la final va ser Cèsar al lesionar-se Casillas, i va ser Casillas qui va debutar en eixa champios percissament pels mateixos motius que ho ha fet Guaita... i si, va tindre unes quantes cagades que varen costar gols importants.. però allà el varen ajudar perquè entenien que estava per lo que estava i no havia altre... també ajudà que fora del Madrid e internacional sub no seque i bla bla bla.
Val, a l'inrevés

pues jo tenia en ment que era com deia
Però el centre del que volia dir, i continue pensant el mateix, és que jugadors com Casillas ixen 1 cada 10. No tots els porters de la pedrera joves van a ser Casillas, i no per aixó s'ha d'aguantar a un porter esperant que puga ser Casillas.
Com dic, pot Guaita ser el nostre Casillas? Sí. Però estan al mateix nivell el Guaita d'ara i aquell Casillas? No. Casillas, a pesar d'haver debutat jove al primer equip, tenia un nivell d'experiència molt més important que Guaita. Ja se les havia vist amb jugadors internacionals, encara que foren sub-algo. Guaita ha passat, pràcticament, de jugar a Tercera a estar al primer equip.
I, com repetisc, no tots els joves van a eixir igual que Casillas.
I, de nou torne a repetir, que Guaita pot tindre un nivell similar al de Casillas no ho dubte. Que si no tenim més opcions i ha de jugar, hem d'estar amb ell. Però si no té el nivell, no té el nivell. I si fa alguna cosa criticable, es pot criticar. La questió és que els seus errors poden ser "excusables" em val, però no estem en una situació en la que podem tindre a un porter jove "a vore si explota". La posició del porter es suficientment important com per a anar sobre segur... no és el mateix tindre a un Michel, que pot eixir un rato, que tindre a un porter...
El que s'hauria de fer? Que jugue qui millor estiga, es diga César, es diga Guaita. Però, a juny, Guaita s'ha d'anar cedit si continua demostrant no tindre el nivell per a defensar la porteria del VCF.
Que vamos, que no estic criticant a Guaita

Dic que si no està per a jugar, no hauria de jugar. Però si juga, es pot criticar esperant que agafe un nivell altíssim.