BATITAFCAX DE XINCOENS ' '''A THTMmakina-che escribió:
Albaida es brutal, moltes xicones. BARBARITASD, he estat apunt de bregarme en un payaset que si ve al meu poble recibirà per payaso gilipollas. :x
VOLLAT ERS MTAIFS ¡¡¡
BATITAFCAX DE XINCOENS ' '''A THTMmakina-che escribió:
Albaida es brutal, moltes xicones. BARBARITASD, he estat apunt de bregarme en un payaset que si ve al meu poble recibirà per payaso gilipollas. :x
Yo tampco lo en tiendo...YORX escribió:![]()
![]()
Lo que no sé es, como ha sabido encender el ordenador en ese estado xD
tenias el ares goberm oer aixo tenia lordnarota bbobert icon_gayer icon_palomitas icon_alamierdaPOSeseMISmo escribió: Yo tampco lo en tiendo...
Drakul escribió:Siempre que veo el tiulo del post me acuerdo del chiste malo:
PUTICLUB LOLA: GRAN OFERTA: POR CADA WHISKEY UNA MAMADA.
El gran manolo que vio la oferta no pudo evitar entrar, y, dos horas despues, al llegar a casa algo borracho su mujer le dijo:"¡Manolo? ¿Ja vens tot mamat!"
Y manolo respondió: I bufat carinyo, i bufat...
El gran manolo que vio la oferta no pudo evitar entrar, y, dos horas despues, al llegar a casa algo borracho su mujer le dijo:"¡Manolo? ¿Ja vens tot mamat!"
jo hui que no he begut xesindelar escribió:Yeeeee, uno que ve mamat y/o bufat. S' ha acabat el MassalfaRock, a l' any que vé més.
Au cacau... icon_hola
malote!''FaaS'' Wilkes escribió: jo hui que no he begut xe
air ja em vaig bufar en el primer divendres de mes en Guadassuar, i hui m'he guardat els cubates de bacarra goof.
:?:
si tu ho diusLujapez escribió: malote!
Estava petat anit bacarra?''FaaS'' Wilkes escribió: jo hui que no he begut xe
air ja em vaig bufar en el primer divendres de mes en Guadassuar, i hui m'he guardat els cubates de bacarra goof.
:?:
bacarra air no massa i jo sempre vaig a discoteques, fins fa 2 dissabtes entraves a bacarra gratis en pase però la semana passada ja no, ara en pase son 8 euros dos consumicions, en FKT 10 euros 1 consumició.Karlos escribió: Estava petat anit bacarra?
Jo dels 4 dissabtes que he eixit, soles en uno he acabat anant a una discoteca, perque es una puta merda tot ple de gent, i damunt, està xungo trobar pases els dissabtes. Per a mi, la millor nit, la del dijous o dimecres, o inclus divendres. Aixo si, pel que he llegit en el fil de laburriment mig foro ha estat anant a falkata i aixo. No vos agrá Cocoloco mes? A mi falkata la veritat que hem diu poquet, i bacarra el roin es que es una bona patejà fins allà.
Ixa frase em sona :-ksempre ché escribió:Jo ja no bec...el temps canvien..