Imagen

El Post de las Dudas Informáticas

Para hablar de cualquier tema
antonet
Contactar:

Re: El Post de las Dudas Informáticas

Mensaje por antonet »

farlopa escribió: Eixa IP que has ficat es interna i no van a poder conectar-se mai a no ser que estiga en la teua mateixa xarxa local. Per a conectar-se haurà de tindre la teua IP externa (la pots obtindre en webs com http://www.cualesmiip.com/). També tindràs que obrir els ports apropiats al teu router per a redirigir el tràfic a i des de la teua màquina). Ahí ja no et puc ajudar perquè ni conec el teu router ni el Counter Strike.
ok se quina es la meua ip es 85.2....vale com heu cambie aixo ya que no hem deixa borrarla i lo del ruter no tinc problema ya que en un atr foro en van escriure aço que per cert no se on es troba :D
En el SpeedTouch no es necesario abrir los puertos manualmente, ya que tienes una zona donde tienes cientos de juegos y programas ya preconfigurados para ser abiertos por el mismo Router.

En el menú Herramientas - Compartición de juegos & aplicaciones. Cuando pinches ahí te saldrá una nueva pantalla. En la parte de abajo tienes un menu que se llama Elija una tarea y debes elegir la opción Asignar un juego o aplicación a un dispositivo de red local y te saldrá la relación de juegos y aplicaciones ya predefinidos para ser activados.

Ya sabes que para entrar al menu del Speedtouch debes escribir en la barra de direcciones de tu navegador: speedtouch.lan

ara que? :shock:
Desmemoriats

Mensaje por Desmemoriats »

vale trons ja tinc el fifa08 , pero tinc un problem.. com es que es veu pijor que el 07 ?? dic en tema sombres, grafics...etc en el 07 els ninotets es movien cada gol o quan es posaven a animar i en el 08 no ,es tonteria, pero el 2008 el veig com el 2007 quan el poses en "calidad grafica normal" i la configuració la tinc en "alta" .
Sieke
Contactar:

Mensaje por Sieke »

ja fa temps heu vaig preguntar i ningu em va saber respondre... a vore si esta vegada hi ha mes sort.

Tinc un problema a l'hora de encendre el pc, hi han vegades que la llum de ENERGIA esta encesa i altres no quan esta apagat, igualment passa amb la del disc dur, el cas es que li aprete al Power i l'ordenador si encen, pero no inicia res... lo de les llums es un lio, perque cada vegada fa una cosa distinta, de vegades al encendre el power la de energia s'apaga, altres es queda encensa, altres esa apagada i sta encesa la del disc dur etc, i tinc que estar apagant-lo i encenent fins a que li dona la gana i ja fa el PIP i inicia, altres vegades el deixe ences i quan li dona la gana fa el PIP i inicia, pero clar,a voltes em tire un hora, o vinga a apagar i encendre fins que vol anar...

Normalment inicia be, quan la llum d'energia esta encesa i al encendre no s'apaga.

A vore si algu sap un poquet perque podria ser........ :( gracies 8)
Sagan
Moderador

Mensaje por Sagan »

Comprueba que los cables de la fuente estén bien conectados por fuera y por dentro en la placa, si no cambia la fuente, son 30 euros si llega.
Sieke
Contactar:

Mensaje por Sieke »

djfran28 escribió:Comprueba que los cables de la fuente estén bien conectados por fuera y por dentro en la placa, si no cambia la fuente, son 30 euros si llega.

Ja, pero canviar la font i gastar-se 30€ sense saber si es aixo..... ja la vaig canviar fa uns pocs anys, no es la que venia en el pc, perque una nit de tormenta l'altra es va fotre xD.

La veritat es que per dins te molta pols :oops: pot ser que algo faça mal contacte per culpa d'aixo? o el micro o algo aixina?? vull desmuntar-lo una vesprada tot a vore si trobe algo extrany, pero a vore si algu em diu que es mes probable que siga aço o lo altre ;)

Si fora la font d'alimentacio, no penses que no s'encendria res?? el problema es que si encen, lo que no fa es iniciar-se icon_nose pot ser no detecte la placa base?? parle desde la ignoracia, eh? :oops:

ames si fos la font d'alimentacio o un cable, alguna vegada quan estiguera ences s'apagaria o algo, i una vegada iniciat va perfecte.
Joseriver

Mensaje por Joseriver »

Igual són els jumpers que conecten les llums de la torre amb la placa base
Desmemoriats

vale senyors ara si que tinc u problema i dels grossos... vale anit me vaig insta-lar per fi el fifa2008... me va soltar que havia un problema d'incompatibilitat amb altra aplicació de simulació gràfica.. que era la demo del mateix joc que me vaig baixar fa mesos.. pues vaig fer lo que posava en el "leeme" de la mateixa desinstalar-la via "agregar o quitar programas" .

resulta que al acabar va eixir una ventaneta d'error, que no recorde que posava ben be, soles recorde que "esta demo"... i al final "pertenece a un disco duro".... be pues el problema ara es que no puc fer quasi res.

no puc buidar la papelera, no puc lliberar espai en el disc, en el menú inicio, en programas , molts d'ells posen pagines que te envien a la web del fabricant, al servei tècnic..etc pues això tampoc puc obrir, tampoc puc usar el antivirus, ni obrir cap menú d'ajuda de cap programa.. ni del explorer... quan instale algo al posar la ventaneta de "la instalacion se ha completado correctamente" si li dones a aceptar o finalizar també passa.... ni tan sevol quan te recuperres del error pots "enviar informes" perque al acabar passa lo mateix....

i que passa , pues pantallazo azul amb el missatge de "windos ha detectado un error grave i se ha tenido que cerrar" la cosa apareix moguda amb lo que les primeres lletres no es lligen:

_Triple_IRP_COMPLETE_REQUESTS (davant de triple te que anar algo mes perquè porta guio baix)

info tècnica:

( 0x85230258, 0x00000D63, 0x00000000, 0x00000000 )

i no cregau que es poca cosa, perquè programes que necessiten una carrega per a obrirlos, com el photoshop,el max,autocad..etc tampoc puc, i això me fa falta per a menjar. vamos tècnicament l'únic que puc fer es usar el opera, i obrir "mis documentos".... :idea:
CHEJOV
Moderador

Mensaje por CHEJOV »

Por favor que alguien me diga cada cuanto mas o menos debo de limpiar la caché y los archivos temporales :oops:
Drakul
Moderador

Mensaje por Drakul »

CHEJOV escribió:Por favor que alguien me diga cada cuanto mas o menos debo de limpiar la caché y los archivos temporales :oops:
Cada cuanto te de la gana mas o menos.
KILU

Mensaje por KILU »

CHEJOV escribió:Por favor que alguien me diga cada cuanto mas o menos debo de limpiar la caché y los archivos temporales :oops:

Deberás comprobar primero que los slots dinámicos de la memoria RAM se encuentran defragmentados, será entonces cuando dependiendo del número del anisotrópico de tu ordenador debas utilizar el A/D converter para, con un adapatador floppy, rescatar los archivos invertidos con un autosizing. Eso sí, no esperes que el DIN connector conmute al DOS external command. En cualquier caso, mi recomendación es que desde un dinamic SQL compruebes que tu SmartCard es compatible con cualquier UMTS solo así podrás limpiarlos.

De nada.
CHEJOV
Moderador

Mensaje por CHEJOV »

KILU escribió:
Deberás comprobar primero que los slots dinámicos de la memoria RAM se encuentran defragmentados, será entonces cuando dependiendo del número del anisotrópico de tu ordenador debas utilizar el A/D converter para, con un adapatador floppy, rescatar los archivos invertidos con un autosizing. Eso sí, no esperes que el DIN connector conmute al DOS external command. En cualquier caso, mi recomendación es que desde un dinamic SQL compruebes que tu SmartCard es compatible con cualquier UMTS solo así podrás limpiarlos.

De nada.
Eso ya lo he comprobado KILU que hasta ahí llego de informática.
KILU

Mensaje por KILU »

CHEJOV escribió: Eso ya lo he comprobado KILU que hasta ahí llego de informática.

:lol: :lol: :lol: vale, yo es que soy muy negado.
Desmemoriats

Desmemoriats escribió:vale senyors ara si que tinc u problema i dels grossos... vale anit me vaig insta-lar per fi el fifa2008... me va soltar que havia un problema d'incompatibilitat amb altra aplicació de simulació gràfica.. que era la demo del mateix joc que me vaig baixar fa mesos.. pues vaig fer lo que posava en el "leeme" de la mateixa desinstalar-la via "agregar o quitar programas" .

resulta que al acabar va eixir una ventaneta d'error, que no recorde que posava ben be, soles recorde que "esta demo"... i al final "pertenece a un disco duro".... be pues el problema ara es que no puc fer quasi res.

no puc buidar la papelera, no puc lliberar espai en el disc, en el menú inicio, en programas , molts d'ells posen pagines que te envien a la web del fabricant, al servei tècnic..etc pues això tampoc puc obrir, tampoc puc usar el antivirus, ni obrir cap menú d'ajuda de cap programa.. ni del explorer... quan instale algo al posar la ventaneta de "la instalacion se ha completado correctamente" si li dones a aceptar o finalizar també passa.... ni tan sevol quan te recuperres del error pots "enviar informes" perque al acabar passa lo mateix....

i que passa , pues pantallazo azul amb el missatge de "windos ha detectado un error grave i se ha tenido que cerrar" la cosa apareix moguda amb lo que les primeres lletres no es lligen:

_Triple_IRP_COMPLETE_REQUESTS (davant de triple te que anar algo mes perquè porta guio baix)

info tècnica:

( 0x85230258, 0x00000D63, 0x00000000, 0x00000000 )

i no cregau que es poca cosa, perquè programes que necessiten una carrega per a obrirlos, com el photoshop,el max,autocad..etc tampoc puc, i això me fa falta per a menjar. vamos tècnicament l'únic que puc fer es usar el opera, i obrir "mis documentos".... :idea:

per si no vos heu donat compte estic demanat auxili..
Edmore

Mensaje por Edmore »

Desmemoriats escribió:
per si no vos heu donat compte estic demanat auxili..

Tio, a mi el FIFA 08 se me queda en la pantalla negra al iniciar el joc i ja no va, es bloqueja el ordenador.

No puc jugar :(
Rubén

Mensaje por Rubén »

Desme, me temo que eso que comentas suena a cuarta y media de c:\format
¿No te habrá pasado algún virus el FIFA con el rollo del crack y demás?
Desmemoriats

No perque no use CRAKC, i la demo era oficial... pero en tot cas porte ja temps pensant en usar el "PC DELL RESTORE SYMIANTEC" que te deixa el ordinador conforme el tenies quan el vares comprar. me vaig a passar tot el mati salvant tot lo que tinc , i ho restauraré, la putada es que tinc programes que he perdut la ISO i vaig a tindre que passar-me dies buscant i descarregant.. lo que mes mal me sap es lo del OFFICE XP que tenia un CD pero l'he perdut... no el trobe... pero be, entre que desinstalar el norton ghost ja me va deixar tocat, i ara açò , es insalvable la situació !!!!!

icon_hola desitgeu-me sort, que amb la que tinc jo amb els ordinadors segur que restaure el pc i es trenca
antonet
Contactar:

Mensaje por antonet »

antonet escribió: ok se quina es la meua ip es 85.2....vale com heu cambie aixo ya que no hem deixa borrarla i lo del ruter no tinc problema ya que en un atr foro en van escriure aço que per cert no se on es troba :D
En el SpeedTouch no es necesario abrir los puertos manualmente, ya que tienes una zona donde tienes cientos de juegos y programas ya preconfigurados para ser abiertos por el mismo Router.

En el menú Herramientas - Compartición de juegos & aplicaciones. Cuando pinches ahí te saldrá una nueva pantalla. En la parte de abajo tienes un menu que se llama Elija una tarea y debes elegir la opción Asignar un juego o aplicación a un dispositivo de red local y te saldrá la relación de juegos y aplicaciones ya predefinidos para ser activados.

Ya sabes que para entrar al menu del Speedtouch debes escribir en la barra de direcciones de tu navegador: speedtouch.lan

ara que? :shock:
algu s'anrecorda de mi?
Gartenzwerg

Mensaje por Gartenzwerg »

No se con ke Windows funcionas pero a mi me salen Panatallas AZULES De la Muerte de vez en cuando por el Panda. Lu supe haceindo lo ke ponen en este foro:

http://forums.microsoft.com/technet-es/ ... 0&pageid=1

Tienes ke seguir un enlace ke hay en la primera pagina creo (aunke esta repetido varias veces)

No es complicado, solo hay ke bajarse el debugger de Microsoft y seguir los pasos ke ponen (Fichero Memory, instalar el debugger y esperar un pantallazo para ver ke te crea la incompatibilidad)

PD: Yo uso Vista
Edmore

Mensaje por Edmore »

Tengo un puñetero problema, se me ha jodido el boton de encender el ordenador (de otro PC), y se ha quedado como bloqueado y no se puede encender. Que puedo hacer?? Hay alguna solucion?
Joseriver

Mensaje por Joseriver »

Edmore escribió:Tengo un puñetero problema, se me ha jodido el boton de encender el ordenador (de otro PC), y se ha quedado como bloqueado y no se puede encender. Que puedo hacer?? Hay alguna solucion?
¿No puedes hacer "Format c:"? :lol:

Se te ha roto el botón de la torre? o el enlace entre dicho botón y la placa? No se te habrá soltado el cable de la placa?
Responder