Marchenauer escribió:Yo sólo sé que entre los valencianistas habrá división si Hildebrand le quita el puesto a Cañete el año que viene, pues habrá algunos que estén felices de ello porque Cañizares le caiga mal (los que lo valoran más como persona que como portero), y otros que no lo estemos tanto porque es uno de nuestros ídolos deportivos que lo ha ganado todo con el Valencia con sus paradones, y perdería el puesto ante un extranjero, cosa que a mí personalmente no me ilusiona mucho que digamos.
homofobo i xenofobo... i altra cosa que comença i acaba en bo.
no se si sabrás que la gent porta dos anys que ha acabat fins la polla de cañete, l'any passat se li va abroncar un parell de partits, i no varen ser 4 sino mestalla, i enguany mes de lo mateix... este home no esta ja per a jugar, vale habrá sigut el millor porter de l'historia del futbol universal i extraterrestre, pero ja no esta, esta lent, li costa eixir, per no dir que ja ni ix, no es mou de baix dels palos en cap corner, li costa un mon estirar-se per a parar un baló, de fet cada 8 de 10 voltes que tiren a un pal fa l'estatua i acaba en gol, i d'amunt enguany començara la segona volta amb 38 tacos..... ( 18 diciembre 1969 )
ja varem fer jugar a un mite com zubizarreta per decret llei perque era un "mite" i mos va costar cara la broma per tindre a un tio que no estava en condicions en la porteria.... nunca mais.