Videos del Valencia C.F.
- LlunetaChe
- Contactar:
Videos del Valencia C.F.
[Video] Calendario Solidario 2007
Pues aquí teneis un video-montaje que he encontrado de lo que fue la sesión de fotos y tal, y para todos aquellos que no tengan el calendario pues las fotos q en él salen:
[bbvideo=560,315][/bbvideo]
Octubre... que bonito mes....
Pues aquí teneis un video-montaje que he encontrado de lo que fue la sesión de fotos y tal, y para todos aquellos que no tengan el calendario pues las fotos q en él salen:
[bbvideo=560,315][/bbvideo]

- LlunetaChe
- Contactar:
-
- Contactar:
Perque t'agrada la canço?? doncs crec que si hi havia un video per ahi si.......encara que no estic segur del tot, pero ara no el puc buscar, fes-me memoria per si el poguera trobar.LlunetaChe escribió:Aprovecho para pediros un favor... Necesito algún video-montaje del Valencia en el que salga la canción de "AMUNT" de los Inhumanos, pero en VALENCIANO!! Porfi, porfi, porfi....
Yo he estado buscando x Youtube un poco xo no he encontrado.
Si os aburris... os agradecerÃa que me echarais un cable :(

- LlunetaChe
- Contactar:
-
ahora la cuelgo en el youtube y te lo pongo el videoLlunetaChe escribió:Aprovecho para pediros un favor... Necesito algún video-montaje del Valencia en el que salga la canción de "AMUNT" de los Inhumanos, pero en VALENCIANO!! Porfi, porfi, porfi....
Yo he estado buscando x Youtube un poco xo no he encontrado.
Si os aburris... os agradecería que me echarais un cable :(

-
- Contactar:
-
-
me encantan los videos que haceis no suelo hablar en el foro pero si veo de lo que soleis hablar os digo mi msn (maria_navarro_saez)por si alguien me quiere agregar suelo estar conectada y por ahi si que hablo.Espero que quien haga los videos los siga haciendo y que los pongais aqui. adios wapos/as!un beso.
- LlunetaChe
- Contactar:
- LN-Silva

M' encanta la cançó. I el video... quins records!
Perqué es va burlar? La veritat és que en castellà sona prou cursi. Però en valencià m'agrada molt.
La sang que va correguent per les meues venes
porta els colors de nostra senyera.
I al meu cor sencen el sentir d' esta terra
que mai es rendix, que mai es doblega
Amunt! València a la victoria
Amunt! Tots junts vencerem
Amunt! Ens espera la gloria
Amunt! En tu allí estaré
És un sentiment forjat en el foc
d' amor per la terra,
de glòria i passió.
I al meu cor sencen el sentir d' esta terra
que mai es rendix, que mai es doblega
Quines ganes entren de tornar a celebrar un titol...

- Ferran
A mi m'agrada de les dos formes, supose que sera perque quan comença a fer-se famos aquest segon himne del valencia, era en castella, i despres començà a sonar en valencia i no m'acabava de convencer del tot fins fa poquet. Es una cancio brutal, alla pel 1999-2000 sempre que hi havia cita amb la Champions la posaven de sintonia a la radio de capçalera dels programes, i estava esperant tot el dia per escoltar-la i que despres donaren el part de l'entrenament del Valencia en Old Trafford o Ibrox Park o que començara la narracio del propi partit!!! :D Quins temps.. :)LN-Silva escribió:![]()
M' encanta la cançó. I el video... quins records!
Perqué es va burlar? La veritat és que en castellà sona prou cursi. Però en valencià m'agrada molt.
Quines ganes entren de tornar a celebrar un titol...