Porque es pobre y no tenÃa ordenador 8)DI FALLO escribió: porque tienes aun al AMO di Fallo en plan navideño? :)
Firmas
-
- Contactar:
Doncs jo no estic d'acord, si en que pot ser dificulten un poc la lectura, pero pense que li donen mooooooolta vida al forum, i es fa entretingut, tampoc molesten tant, jo crec que aporten mes moltes mes coses de les, que lo que puguen perjudicar, i quan si hi ha alguna firma que es massa gran i molesta s'ha dit, s'ha canviat i au, pero ja dic, per a mi aporten vida al forum.abraxas escribió:
Personalmente a mà no me gustan nada las firmas. Ya véis que yo no tengo firma. Pienso que dificultan la lectura de los hilos. No sé, es como los anuncios de TV interrumpiendo tu programa favorito. Pero en fin, para gustos, colores.
Última edición por Sieke el 10 Ene 2007 20:15, editado 2 veces en total.
-
- Contactar:
- KILU
-
- Contactar:
Ostia tu, hi ha que explicar-ho tot...KILU escribió:
O sea, que estabas contestando un mensaje de abraxas del dÃa 3 de febrero de 2006. De hace casi un año!!
Eso es ser raudo y veloz y lo demás tonterÃas.
Ja sabia que el missatge era de feia un any, m'he canviat una cosa de la firma, volia mostrar-la, he entrat en comunidad, i vaig vore este missatge, com ja era antic i portava moltes pagines no anava llogicament a llegir-lo tot, vaig llegir nomes el primer per a vore de que anava el tema, aixi que vaig aprofitar per a publicar el missatge amb la nova firma aci i de pas contestar el primer missatge, si, per molt que tinga un any, nomes va ser per aixo, jaaaaa??? :idea:

- Saryon
Esta rica :DDI FALLO escribió:Enlace de la imagen de la anterior cita: http://img262.imageshack.us/img262/6731 ... piaib5.jpg
Per als antialonsistes, vos he fet una signatura
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
- abraxas
- Contactar:
Bueno, pues ahora me toca responder a mí. El que no me gusten las firmas no significa que esté en contra de ellas. Lo que sí me fastidia son las firmas enoooooooooooooormes. Por ejemplo, la que acaba de hacer y ponerse Di Fallo aquí arriba. ¡Que no somos miopes, coño!Sieke escribió: Doncs jo no estic d'acord, si en que pot ser dificulten un poc la lectura, pero pense que li donen mooooooolta vida al forum, i es fa entretingut, tampoc molesten tant, jo crec que aporten mes moltes mes coses de les, que lo que puguen perjudicar, i quan si hi ha alguna firma que es massa gran i molesta s'ha dit, s'ha canviat i au, pero ja dic, per a mi aporten vida al forum.
-
- Contactar:
En aixo estic totalment d'acordabraxas escribió:
Bueno, pues ahora me toca responder a mÃ. El que no me gusten las firmas no significa que esté en contra de ellas. Lo que sà me fastidia son las firmas enoooooooooooooormes. Por ejemplo, la que acaba de hacer y ponerse Di Fallo aquà arriba. ¡Que no somos miopes, coño!