Por las putas actualizaciones HP de la Impresora, se me reinicia el PC por lo menos 5 veces y me da un error grave...le doy a solucionar problemas, y no encuentra actualizaciones, y al final me toca restaurar sistema...¿qué hago?
Porque claro, lo bajo a la casa de ordenadores y lo formatean, no les da ningún problema, y al subirlo e instalarle el escaner, la impresora y tal, al tiempo ya da problemas :?
xoto100% escribió:Por las putas actualizaciones HP de la Impresora, se me reinicia el PC por lo menos 5 veces y me da un error grave...le doy a solucionar problemas, y no encuentra actualizaciones, y al final me toca restaurar sistema...¿qué hago?
Porque claro, lo bajo a la casa de ordenadores y lo formatean, no les da ningún problema, y al subirlo e instalarle el escaner, la impresora y tal, al tiempo ya da problemas :?
Por favor informáticos...ayuda :(
Segurament el programa d' actualització de HP se inicia quan encens el PC. Com potser que estiga corrupte, el millor que pots fer es llevar-lo del inici de XP. Ves a EJECUTAR i possa allí MSCONFIG. Ves a la pestanya INICIO, busca el programa de HP, desmarca-lo i reinicia.
SuperXé escribió:A vore si em podeu ajudar, yo ultimament estava utilisant el Ares xo no sé que passa que al cap d'un temps ya no em puc descarregar res, i m'he baixat el eMule0.47 i em va super lento, m'he posat a baixar capítuls de Son Goku en català que tenen prous usuaris d'eixos, que m'ixen en blau, xo n'he posat 10 este mig dia i ara soles ni ha un descarregantse a 500b i el que més tros tinc baixat és uno que el tinc 1.4% que puc fer pa que vaja més ràpit? I això que diuen en els comentaris que si el baixes un arxiu que es diu "oxido nitroso" t'anirà molt més rapit és veritat? Gràcies!
Lo he hecho y ahora me sale un mensaje de que he configurado y tal, que si deseo reiniciar, lo reinicio y me vuelve a salir lo he cerrado y ya está.
He quitado la impresora que me da problemillas como me has dicho, y el Ares que lo había desinstalado.
Ya veremos estos días que tal va y te digo.
trons trons trons !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! m'ha passat ja dos voltes, este mati i fa uns instants, ix una pantalleta xiconica que diu no se que d'un fallo del sistema i que el pc es va apagar, i posa un rellonge amb un conte enrere de 40 segons quan acaba el pc s'apaga..... que collons es aixo ??.
Desmemoriats escribió:trons trons trons !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! m'ha passat ja dos voltes, este mati i fa uns instants, ix una pantalleta xiconica que diu no se que d'un fallo del sistema i que el pc es va apagar, i posa un rellonge amb un conte enrere de 40 segons quan acaba el pc s'apaga..... que collons es aixo ??.
Jiji! Si no mengañe es un virus que tb mentra a mi. Si estas desconectat de internet s´enxufa xo sino no. No recorde el nom, lo que si recorde que me disaren un disket en un .exe que el llevaba enseguideta!
Avore si senrecorda algu i teu solucionen, sino dema et dic algo.;)
Jiji! Si no mengañe es un virus que tb mentra a mi. Si estas desconectat de internet s´enxufa xo sino no. No recorde el nom, lo que si recorde que me disaren un disket en un .exe que el llevaba enseguideta!
Avore si senrecorda algu i teu solucionen, sino dema et dic algo.;)
pues pot ser, pero tinc el macafee i el fill de puta no m'ha dit res, de totes formes, desde que vaig descargar un crack-noCD per al age of empires, primer se me va instalar un cuc-troyano, vaig tindre que batallar lo que no esta escrit per a llevar-lo, i desde eixe dia el antivirus no me deixa enviar mails, que continguen com assumpte la paraula "cartel".... ix la pantalla d'avis dient que eixe mail conte un cuc....