EL POST DE LAS PELICULAS
- Pablo
Qué mala es Alatriste. El propio Alatriste parece que esté un poco retrasado, ya que Viggo Mortensen no ha sabido quitarse bien el acento y se abusa de los gruñidos para su papel. La pelÃcula está llena de tópicos facilones y el final es de los que hubiese gustado a los mentores de la asignatura aquella de Formación del espÃritu nacional.
-
- Contactar:
bbuuuuaaaaahhhhh jo des de ja fa molts anys, que em consta moooooooooooooolt ficar-me a vore una peli, i quan heu faig quasi quasi pareix que m'obligue a mi mateix, total per a res, perque en el 99,999999% de les vegades, quan acaba la peli (o abans) sempre em quede en la mateixa sensacio, "menuda merda de pelicula, totes son igual, bla bla, pase de vore mes pelicules" en la ultima setmana he vist 3, per a mi aixo ja es tot un record, perque perfectament pot passar mooooolts mesos, pero molts sense vore cap pelicula i jo tan feliç, i be, despres de vore estes 3 merdes de pelicules, em sembla que de nou va a passar molt de temps, fins que torne a vore un altra.
- laia
Jo la voré esta vesprada :?:Achilipu escribió:Hoy estrenan el "Laberinto del Fauno", quiero verla :?:
Enlace de la imagen de la anterior cita: http://www.nohayrosasinespina.com/image ... poster.jpg
- Don Sero
Jooooooooder, y qué películas eran?Sieke escribió:bbuuuuaaaaahhhhh jo des de ja fa molts anys, que em consta moooooooooooooolt ficar-me a vore una peli, i quan heu faig quasi quasi pareix que m'obligue a mi mateix, total per a res, perque en el 99,999999% de les vegades, quan acaba la peli (o abans) sempre em quede en la mateixa sensacio, "menuda merda de pelicula, totes son igual, bla bla, pase de vore mes pelicules" en la ultima setmana he vist 3, per a mi aixo ja es tot un record, perque perfectament pot passar mooooolts mesos, pero molts sense vore cap pelicula i jo tan feliç, i be, despres de vore estes 3 merdes de pelicules, em sembla que de nou va a passar molt de temps, fins que torne a vore un altra.

- cartmanvcf
-
jo porte dos setmanes veient "pelis d'autor"... primer vaig vore "persona" on apareix bibi andersen, l'actriu sueca, no el travesti que va amb almodovar.. esta prou ve, encara que aplega un moment que te perds i ja no saps si lo que esta passant es un somni o es realitat.
i la segona va ser "el fotografo del miedo" esta va ser mes merdeta, pero es pasable, tenint en compte en l'epoca que esta feta es pot tildar de bona.
ara vaig a vore "black voodoo".....
PD: bailando entre las sombras , de lars von trier, es una pasada, i te un final de mascletá.
PD: Au comercialots de merda :?:
i la segona va ser "el fotografo del miedo" esta va ser mes merdeta, pero es pasable, tenint en compte en l'epoca que esta feta es pot tildar de bona.
ara vaig a vore "black voodoo".....
PD: bailando entre las sombras , de lars von trier, es una pasada, i te un final de mascletá.
- WeiDoRF!
te refieres a "Bailando en la oscuridad", no? :?:Desmemoriats escribió: PD: bailando entre las sombras , de lars von trier, es una pasada, i te un final de mascletá.
me encanta este director...
has visto "Rompiendo las olas", "Dogville", "Los idiotas"? te las recomiendo... ;)
- MiKi#46
-
si es bailando en la oscuridad...WeiDoRF! escribió:
te refieres a "Bailando en la oscuridad", no? :?:
me encanta este director...
has visto "Rompiendo las olas", "Dogville", "Los idiotas"? te las recomiendo... ;)

rompiendo las olas, no la vaig acabar de vore, el principi me va pareixer un poc fluixet, i els idiotas si que la he vista, i ma va deixar flipant.... ames l'inici de la peli enganya i tot... pero esta molt ve, lo pijor de la peli son eixes "cagades" on es veuen cameres passant pel mig del planol o el micro com baixa sobre el cap d'un protagonista....

- farlopa
- MiKi#46
alabar2. alabar2. alabar2.Achilipu escribió:Enlace de la imagen de la anterior cita: http://www.marakka2000.com/pictures/Dio ... rLocos.jpg
:?:
Gracias :DAchilipu escribió:Enlace de la imagen de la anterior cita: http://www.marakka2000.com/pictures/Dio ... rLocos.jpg
:?: