Imagen

Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...

Para hablar de cualquier tema
Bundy

Mensaje por Bundy »

lo mio tambien va a ser un suplicio, como ahora me voy a Torrente a estudiar, entro a las 8:15 y salgo a las 15:10 :( :( :( :( :(

y encima hoy era la presentacion, y e llegado 2 horas tarde, vamos que si queria empezar bien lo e echo si...que conste que me dijo el de consergeria que era hoy a las 11 y era a las 9! :x
Maite Farnerud

Mensaje por Maite Farnerud »

CHR escribió:
Señorita llevo todo el verano currando..que memoria tienes eh... :idea:

Y como que despues de estar 3 meses con el cuerpo acostumbrandose a distintas horas por semana a dormir como que el despertarme a las 10 de la mañana despues de que hace 1 semana que termine el curro no hace mucha gracia :x
jejej, sorry, és de veres. Estava pensant en la meua situació, que estic sense fer res des del 27 de juny que vaig fer el darrer examen XD. Bo, a banda de donar-li classes particulars a una xica...
Doncs res, que et siga lleu la tornada a classe.

Bé, el meu horari del primer quadrimestre no m'agrada massa (els horaris de les optatives de 2n cicle són lamentables, cada any pitjor, i per si fóra poc, han llevat optatives, i totes les que han deixat són de 5 crèdits excepte una que és de 10 i no em venia bé), tinc matí i vesprada dilluns i dimecres (fins les 19)... i els divendres una optativa per la vesprada (pfff de 16 a 18 un divendres, menys mal que narrativa breu medieval ha d'estar molt bé,...) però no la dóna aquest any el meu profe preferit :( :(
Dimarts acabe a les 13 i Dijous a les 12. No tinc per la vesprada però són els dies que més prompte entre, a les 9.

El 2n quadrimestre sí que ho tinc prou millor, dilluns i dimecres només per la vesprada, i dimarts i dijous només pel matí. Divendres res. Igual faig pràctiques en el 2n quadrim. al meu ex col·legi, que em tenen molta estima. Sobretot el direc, que és el meu ex-profe de valen 8) :?:
DiVaio

Mensaje por DiVaio »

Os deprime ir a clase de noche (tipo diciembre, 19h)? a mi mucho
Edmore

Mensaje por Edmore »

DiVaio escribió:Os deprime ir a clase de noche (tipo diciembre, 19h)? a mi mucho
A cualquier hora. Por la mañana me duermo, a las 15 me duermo, y a las 19 estoy hecho polvo
DiVaio

Mensaje por DiVaio »

Edmore escribió:
A cualquier hora. Por la mañana me duermo, a las 15 me duermo, y a las 19 estoy hecho polvo
Por la mañana entre que te despiertas del todo y te espavilas ya han pasado dos horitas
A las 15 se me hacia pesadisimo, con la comida aun digiriendose pero cuando es asi ya mas tarde, me da una sensacion rara, no me gusta nada y a partir de ahora todos los dias durante dos años de 17:15 a 22:30 :(
SuperXé

Mensaje por SuperXé »

Vejes, mal asco anar a escola de nit, yo l'any passat anava de 16h a 18h i ja era prou fosc... mala depressió mirar per la finestra i vore que ya és de nit, que lo que el queda és anar a casa, sopar i dormir :cry:
XQ S'HA D'ACABAR L'ESTIU??????!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Maite Farnerud

Jo l'any passat tenia dimarts i dijous totes les troncals, perquè em vaig agafar dues per la vesprada, i tenia pel matí de 9 a 14 i per la vesprada de 18 a 21. I dijous de 10 a 14 i de vesprada de 18 a 21 (encara que en el 2n quadrim. no férem classe presencial en S. XV, i eixíem a les 20)
Els cabronassos que féren els horaris l'any passat posaren Gramàtica Històrica a triar entre les 8 del matí o anar de 19 a 20. I òbviament passe d'anar a les 8 a la facul. Ja vaig tenir prou en Secundària que entravem a les 8 i m'alçava a les 6,30

A mí no em deprimia massa acabar a les 21, perquè era la meua assignatura prefe, la que m'havia deixat per al final. I després els altres dos dies només tenia una assignatura i un dia lliure 8) A més en hivern, fa molt més de fred a les 8 del matí que a les 20 de la vesprada.

Aquest curs el pitjor dia el tinc el dilluns q acabe una de lliure elecció a les 14 i tinc una optativa a les 16. :|
DiVaio

Mensaje por DiVaio »

SuperXé escribió:Yo l'any que vé vaig a batxiller i això de poderte'n anar de classe quan el pase pels ous és una tentació difícil de resistir
Bachillerato no es la universidad, no te lleves a engaño :wink:
SuperXé

Mensaje por SuperXé »

DiVaio escribió:Bachillerato no es la universidad, no te lleves a engaño :wink:
Xò pots ixir d'escola quan vullgues, igual que en la universitat, no?
chano_reloaded

Mensaje por chano_reloaded »

Pero que mierdas de horarios teneis :P

SuperXe no te flipes,que en Bachiller apencarás como el que más.La única hora facilmente pelable,al menos en mi insti,era la ultima,ya que a la 13,20 abrían las puertas para q salieran los de la ESO y la dejaban abierta hasta las 14,30 q salíamos nosotros.

Lo divertido era cruzar tres pasillos y bajar dos pisos sin que te pillara el profesor que te tocaba a esa hora.Y total para nada,porque al día siguiente te decía "Ya me han dicho que ayer en Lengua estuviste y cuando llegó mi clase te la pelaste"
SuperXé

Mensaje por SuperXé »

chano_reloaded escribió:Pero que mierdas de horarios teneis :P

SuperXe no te flipes,que en Bachiller apencarás como el que más.La única hora facilmente pelable,al menos en mi insti,era la ultima,ya que a la 13,20 abrían las puertas para q salieran los de la ESO y la dejaban abierta hasta las 14,30 q salíamos nosotros.

Lo divertido era cruzar tres pasillos y bajar dos pisos sin que te pillara el profesor que te tocaba a esa hora.Y total para nada,porque al día siguiente te decía "Ya me han dicho que ayer en Lengua estuviste y cuando llegó mi clase te la pelaste"
Xò yo si eu vec molt difícil hu envie tot a fer la mà i l'any que vé ya faré un mòdul d'informatica, axina que apencar lo que es diu apencar... :roll:
Última edición por SuperXé el 16 Sep 2006 01:44, editado 1 vez en total.
chano_reloaded

SuperXé escribió: Xò pots ixir d'escola quan vullgues, igual que en la universitat, no?
Angelico :lol:
MiKi#46

Mensaje por MiKi#46 »

chano_reloaded escribió:"Ya me han dicho que ayer en Lengua estuviste y cuando llegó mi clase te la pelaste"
Wa! Qué cierto! Y qué recuerdos, también... :cry:
SuperXé

Mensaje por SuperXé »

chano_reloaded escribió:Angelico :lol:
:oops: :(
chano_reloaded

MiKi#46 escribió: Wa! Qué cierto! Y qué recuerdos, también... :cry:

Yo recuerdo un año que los martes a ultima hora teníamos psicologia como optativa,y el profesor era AMANCIO,pero los martes no habia ganas de quedarse,obviously.Porque además era la única asignatura a ultima hora de las pelables.

En total seríamos unos 8-10 en clase...pero la cifra oficial de asistentes nunca superaba los 3.Y si era epoca de mascletás ni te digo.

Al principio hasta le ponía excusas "Vicent,que ayer me mordí el piercing de la lengua,me empezó a sangrar y me tuve que ir a Urgencias" "Vicent,que me ha llamado mi madre por una urgencia y me tengo que ir porque no tengo llaves y luego no podré entrar a casa" "Vicent,que me han adelantado la clase de hoy conservatorio y no puedo quedarme"

A parte de las manidas "Me empecé a encontrar mal" o "Me dijeron que habías faltado y no había clase,y me fui a casa"

La cosa es que al pasar el primer trimestre ya dejamos de inventarnos excusas porque era super cómico,e incluso antes de entrar a clase nos poníamos de acuerdo para no repetir excusas o para hacer excusas dobles ("Nos fuimos las dos a terminar un trabajo") y al llegar los miércoles a clase entrábamos como Pedro por su casa,y el hombre casi que lo agradecía,porque contenerse la risa ante las excusas baratas de 8-10 jóvenes,todos los miercoles,no sería moco de pavo.

Ferran si anda por aquí puede confirmar mis palabras.
Maite Farnerud

La culpa del meu horari és dels que han posat les optatives de 2n cicle a unes hores.... pffffff... són lo pitjor. Sense cap assignatura pendent i en el primer quadrim. tinc classes tots els dies (el divendres una, però són 2 hores per la vesprada :x :x ) En lo rebé que estava el meu horari de l'any passat. Bé, en el 2n quadrim. no està malament l'horari que tinc 8)
I jo com mai em pel·le les classes... sóc gandula a l'hora de posar-me a estudiar, però m'agrada assistir a classe sempre. Al col·legi vaig estar 4 anys consecutius sense fallar ni un sol dia, si no recorde malament. El meu rècord. 8) Sóu una panda d'indisciplinats. :P
Última edición por Maite Farnerud el 16 Sep 2006 02:03, editado 1 vez en total.
DiVaio

Mensaje por DiVaio »

Alguien sabe si en los modulos puedes saltarte sin mas algun dia? :roll: :roll: :roll:
Es que no lo se seguro :D
SuperXé

Mensaje por SuperXé »

Maite Farnerud escribió:La culpa del meu horari és dels que han posat les optatives de 2n cicle a unes hores.... pffffff... són lo pitjor. Sense cap assignatura pendent i en el primer quadrim. tinc classes tots els dies (el divendres una, però són 2 hores per la vesprada :x :x ) En lo rebé que estava el meu horari de l'any passat. Bé, en el 2n quadrim. no està malament l'horari que tinc 8)
I jo com mai em pel·le les classes... sóc gandula a l'hora de posar-me a estudiar, però m'agrada assistir a classe sempre. Al col·legi vaig estar 4 anys consecutius sense fallar ni un sol dia, si no recorde malament. El meu rècord. 8) Sóu una panda d'indisciplinats. :P
I feen vagues i tu anaves a escola? Que series l'unica de l'institut que aniries a classe? xDDD
POSeseMISmo

Mensaje por POSeseMISmo »

Maite Farnerud escribió:La culpa del meu horari és dels que han posat les optatives de 2n cicle a unes hores.... pffffff... són lo pitjor. Sense cap assignatura pendent i en el primer quadrim. tinc classes tots els dies (el divendres una, però són 2 hores per la vesprada :x :x ) En lo rebé que estava el meu horari de l'any passat. Bé, en el 2n quadrim. no està malament l'horari que tinc 8)
Pues a mi hasta el año pasado era mas facil encontrarme en la cafeteria que en clase... :lol:

Ya me he reformao. O:)
CHR

Mensaje por CHR »

SuperXé escribió: Xò pots ixir d'escola quan vullgues, igual que en la universitat, no?
aun crees en los reyes magos?Pos igual...pa que te hagas una idea

Amos que no, no puedes salir cuando te de la gana y mucho menos si eres menor de edad. Y aun asi en algunos tampoco te dejan
Responder