Quien nos dará entonces clases de ética y vocabulario. Nos pasará como a Homer cuando dejó de escuchar las cintas subliminales para enriquecer vocabulario: "¿Marge, dónde está eso que se usa así. Taca. y a comer" (era una cuchara)Yahvé escribió:![]()
![]()
![]()
Pues la misión de Yahvé en este foro está tocando a su fin, al menos hasta Julio.
Estoy a un paso de pedir un baneo quirúrgico con la finalidad de concentrarme únicamente en mi carrera (musical) para volver luego cuando sea un hombre desocupado (y licenciado).
Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...
- Espesanz
- SuperXé
Estic més nerviós que l'òstia, anavem jo i el meu amic en la seua moto, jo amb casco i ell sense, només entrem a la recta del Grau, prou prou llarga, em gire i vec a la Civil allà a fer la mà , i li dic: òstia la civil! comença a donar-li la moto i la posa a 120km pa vore si aplegavem al pont i podiem tirar x algun lloc i deixar-los, xò antes d'aplegar ja ens havien alcançat, i ademés teniem a la motoritzà de cara, només para, baixa el guà rdia civil: Me caguen tu! a hacer carreritas a Xeste!!! ha pegat la volta la motoritzà , i:
- La moto anava sense matrÃcula xq el meu amic acavaba de posar-li un suplement pa que estaguera més alta i tenia que llevar-la pa poder fer-ho, ell ha dit que li acabaven de furtar els intermitents (que no n'he té) i el tubo (que treia fum de l'estufà que li acavaba de pegar) aquell casi seu creu, 150€
- Portava un 74 de cilindre i un 24mm de carburaor, li ha dit que portava un 21mm i un 74 "reducido" i s'ha posat a burlar-se de mosatros el cabró, 150€
- Pegar-li la fuga, només els em vist, li ha donat a tot el que li feia la moto, li em tret 125km, en la denuncia posava que anavem a gran velocitat i que anavem fent ziga zaga pa despistar-los, 450€!!
En total 600€, i té que anar abans de deu dies a passar la ITV amb la moto de casa, i posar-li el cilindre, el carburaor i el tubo de 49 li costarà 200€ en mà d'obra, i encara em tingut sort xq ell no portava casco, jo li he dit al guà rdia civil que el casco era seu i me n'anat a parlar en els meus amics que estaven en una caseta al costat, i de lo del casco no ha dit res, ara se n'ha anat a casa a dir-li-ho a sa mare, i prou gracieta que li farà .
- La moto anava sense matrÃcula xq el meu amic acavaba de posar-li un suplement pa que estaguera més alta i tenia que llevar-la pa poder fer-ho, ell ha dit que li acabaven de furtar els intermitents (que no n'he té) i el tubo (que treia fum de l'estufà que li acavaba de pegar) aquell casi seu creu, 150€
- Portava un 74 de cilindre i un 24mm de carburaor, li ha dit que portava un 21mm i un 74 "reducido" i s'ha posat a burlar-se de mosatros el cabró, 150€
- Pegar-li la fuga, només els em vist, li ha donat a tot el que li feia la moto, li em tret 125km, en la denuncia posava que anavem a gran velocitat i que anavem fent ziga zaga pa despistar-los, 450€!!
En total 600€, i té que anar abans de deu dies a passar la ITV amb la moto de casa, i posar-li el cilindre, el carburaor i el tubo de 49 li costarà 200€ en mà d'obra, i encara em tingut sort xq ell no portava casco, jo li he dit al guà rdia civil que el casco era seu i me n'anat a parlar en els meus amics que estaven en una caseta al costat, i de lo del casco no ha dit res, ara se n'ha anat a casa a dir-li-ho a sa mare, i prou gracieta que li farà .
Coleguis,que creo que algunos no lo sabéis,eh?
Pero yo tengo messenya :
un_correo_debuti@hotmail.com
Un bechi, ciber-amigos del espacio!!
Pero yo tengo messenya :
un_correo_debuti@hotmail.com
Un bechi, ciber-amigos del espacio!!

- cartmanvcf
Toma leñazo!!SuperXé escribió:Estic més nerviós que l'òstia, anavem jo i el meu amic en la seua moto, jo amb casco i ell sense, només entrem a la recta del Grau, prou prou llarga, em gire i vec a la Civil allà a fer la mà, i li dic: òstia la civil! comença a donar-li la moto i la posa a 120km pa vore si aplegavem al pont i podiem tirar x algun lloc i deixar-los, xò antes d'aplegar ja ens havien alcançat, i ademés teniem a la motoritzà de cara, només para, baixa el guàrdia civil: Me caguen tu! a hacer carreritas a Xeste!!! ha pegat la volta la motoritzà, i:
- La moto anava sense matrícula xq el meu amic acavaba de posar-li un suplement pa que estaguera més alta i tenia que llevar-la pa poder fer-ho, ell ha dit que li acabaven de furtar els intermitents (que no n'he té) i el tubo (que treia fum de l'estufà que li acavaba de pegar) aquell casi seu creu, 150€
En total 600€, i té que anar abans de deu dies a passar la ITV amb la moto de casa, i posar-li el cilindre, el carburaor i el tubo de 49 li costarà 200€ en mà d'obra, i encara em tingut sort xq ell no portava casco, jo li he dit al guàrdia civil que el casco era seu i me n'anat a parlar en els meus amics que estaven en una caseta al costat, i de lo del casco no ha dit res, ara se n'ha anat a casa a dir-li-ho a sa mare, i prou gracieta que li farà.
... Y para todo lo demás Master Card.
- SuperXé
- cartmanvcf
- Pablita
Hombre Edmore! Buenas noches para tí también, yo escuchando música y recopilando las fotos de hoy, en cuanto acabe me largo a la cama, que mañana hay que trabajarEdmore escribió:Buenas noches guapa.
Yo mañana tengo fiesta, asi que transnochare un poquito mas. ahora me pondre unos capitulos de los roper que tengo![]()

- SuperXé
Pablita Aimar21 escribió:
Hombre Edmore! Buenas noches para tà también, yo escuchando música y recopilando las fotos de hoy, en cuanto acabe me largo a la cama, que mañana hay que trabajar
http://perso.wanadoo.fr/kwik-e-simpsons ... 00x600.gifPablita Aimar21 escribió:Holaaaaa! Escribo desde un pueblo precioso en el que me estoy hartando de andar y hacer fotos, he comido de vicio además. Es lo que tiene mi tierra, que es la mejor del mundo 8)
Saludotes

jaaaaa jaaaa !
PD: Anava a reduir-la, xò com vec que no ampla el post la deixe

Pero yo sà que la he reducido.
abraxas
Última edición por SuperXé el 24 Abr 2006 03:28, editado 1 vez en total.