Sagan escribió:Se vende por cerveza y salchichas alemanas...
en tiempos antiguos era de 9 a 13 o 14... en los modernos primer mira si hay oficina...Gartenzwerg escribió:Sobre todo por una salchicha![]()
Y no, no oigo la COPE, es lo que tiene seguir a peña que hace RT de lo que ponen... Si no sé ni donde tengo que recoger lo que me ha tocado
PD: Vosotros que esntendeis por horario de oficina? :-k
pero has ido en horario de oficina... ??Gartenzwerg escribió:He ido esta tarde y estaba chapado :x
¿Encima quieres que trabajen por la tarde? Esclavista!!! :xGartenzwerg escribió:He ido esta tarde y estaba chapado :x
És una decepció de roig ha passat a escoltar la cope i voler explotar als seus treballadors.... :DSagan escribió: ¿Encima quieres que trabajen por la tarde? Esclavista!!! :x
La anterior redacció de Cope Valencia em molaba mes, pero bueno, mes que Morata qualquier cosa.tofolet escribió: És una decepció de roig ha passat a escoltar la cope i voler explotar als seus treballadors.... :D
Per cert, fan el programa en el mateix horari que Morata, com a eixa hora és quan puc escoltar la radio, vos dic que a mi el programa, en llínees generals, m'agrada més el de la cope :)
Morata i cia estan millor informats per tant si tens 10 minuts al migdia per a ídem ja saps el que faràs.Drakul escribió: La anterior redacció de Cope Valencia em molaba mes, pero bueno, mes que Morata qualquier cosa.
Per això vaig canviant a la cope, és que l'estil de Morata no m'agrada i a vegades costa anar garbellant l'informació de la seua manera de presentar.Drakul escribió:sí, llegir el foro i comparar informacions. Escoltar a Morata i Cia crea ulceres d'estomago.
¿Hora i dial?Drakul escribió:Els de LP tampoc ho fan mal i el programa dels nous "General de Pie" també està prou be.