Imagen

Villarreal CF

Comentarios de los demás equipos, ligas y competiciones
rourevalencià

Re: VILAREAL, EQUIPO DE MODA EN EUROPA (Amnistia para Pasqualet)

Mensaje por rourevalencià »

A dia de hui amb la que li han fet al Vila-real i el gol de l'empat que ens ha marcat l'Sporting por em fa jugar contra l'athlètic, per dalt i a pilota parada ens destrossen.
cyber

Mensaje por cyber »

Joseba Lloronte haciendo lo que mejor sabe, llorar.
Llorente cree que no sirve de nada protestar por los fallos de los árbitros

"Con los árbitros no nos vamos a poner la venda antes de la herida, es un tema que al final poco puedes cambiar. Los árbitros pitan lo que ven y si les aprietan un poco, suelen decantarse habitualmente hacia ese lado. Pero no podemos decir ni mucho menos que llevemos dos puntos por los árbitros", dijo.

Sin embargo, Llorente si que comentó que en Bilbao, ante el Athletic, "vimos como -Carlos- Gurpegui le pudo hacer a -Santi- Cazorla seis faltas seguidas y le preguntas al árbitro por la reiteración de faltas y te das cuenta que ahí no existe, por contra a nosotros a la primera nos sacan tarjeta amarilla. Contra eso que haces", se preguntó Llorente.

"Puedes quejarte -continuó-, pero no te van a hacer ningún caso y por ello lo único que nos queda es jugar a fútbol y seguir currando y punto".

En su queja, el delantero vasco dijo que "nosotros no somos el Madrid y aunque podemos protestar, no sirve de nada porque no nos harán caso. Por eso lo que debemos es ir a lo nuestro y seguir trabajando para mejorar, ya que no es fácil arbitrar y bastante tienen ellos con lo que tienen, pero es verdad que a veces se hace complicado"
natxo

Mensaje por natxo »

Titular != Notícia

Hurra por el periodista!
rourevalencià

Vos toca guanyar demà ja.

Primera derrota del Floren Team contra un equip valencià icon_ojitos
AjaX

Mensaje por AjaX »

rourevalencià escribió:Vos toca guanyar demà ja.

Primera derrota del Floren Team contra un equip valencià icon_ojitos
Pf, Asi les meta 8 el Mandril.
rourevalencià

dark-pablo escribió: Pf, Asi les meta 8 el Mandril.
Autoodi, t'has passat :lol:
Flexo

Mensaje por Flexo »

rourevalencià escribió: Autoodi, t'has passat :lol:
Autoodio por qué?
rourevalencià

Flexo escribió:
Autoodio por qué?
Cal explicar-ho?

Mandril= Equip rival x classificació ara mateix (després es vorà) + Equip i premsa més odiada pels valencianistes.

Vila-real= Equip Valencià tradicionalment modest amb el que havia bona relació més que amb qualsevol altre equip valencià abans que ens feren ombra i que porta fent unes bones campanyes però que ja no estarà ahi la dècada següent.
natxo

Mensaje por natxo »

rourevalencià escribió: Cal explicar-ho?

Mandril= Equip rival x classificació ara mateix (després es vorà) + Equip i premsa més odiada pels valencianistes.

Vila-real= Equip Valencià tradicionalment modest amb el que havia bona relació més que amb qualsevol altre equip valencià abans que ens feren ombra i que porta fent unes bones campanyes però que ja no estarà ahi la dècada següent.
Y una mierda, les odiaré a muerte e irracionalmente porque me da la gana.
rourevalencià

Ja serà menys barra brava :lol:
Flexo

Mensaje por Flexo »

natxo escribió: Y una mierda, les odiaré a muerte e irracionalmente porque me da la gana.
Claro, es que eso de autoodio es una memez. Autoodio sería si odiara la Selección siendo español o que odiara el Valencia siendo de Valencia y que yo sepa el Villarreal no es Valencia. Así que de autoodio, cero.
rourevalencià

Pff quin nivell sembles Soriano amb el "bluff" icon_ojitos
lFran

Mensaje por lFran »

Y qué pasa, que si eres de Valencia no puedes odiar al Levante?
rourevalencià

lFran escribió:Y qué pasa, que si eres de Valencia no puedes odiar al Levante?
A vore sí, i pots ser de la Real Societat però és que jo done raons de pq no té massa sentit eixe "odi irracional " amb un equip de la terra i m'ix u amb nosequé d'espanya.

I a més que no estic jo ací per a defensar a mort al Vila-real però no sigueu cutres va...
cyber

Mensaje por cyber »

A mi es que me da igual que sea un equipo valenciano. Todo equipo que sea rival nuestro es enemigo como lo pueden ser el Atlético o el Sevilla.

Y si a eso le añadimos el coñazo que nos da la propia prensa valenciana con ellos, pues te diré si no hay que tenerles manía.

Que esa es otra, mucho hablar de lo "mal" que está el Valencia pero estos están a un punto del descenso y nadie dice nada.
Sparragow

Mensaje por Sparragow »

cyber escribió:A mi es que me da igual que sea un equipo valenciano. Todo equipo que sea rival nuestro es enemigo como lo pueden ser el Atlético o el Sevilla.

Y si a eso le añadimos el coñazo que nos da la propia prensa valenciana con ellos, pues te diré si no hay que tenerles manía.

Que esa es otra, mucho hablar de lo "mal" que está el Valencia pero estos están a un punto del descenso y nadie dice nada.
Exactament. Qualsevol equip de la lliga BBVA es rival nostre, per tant estem en el nostre dret de poder odiar-lo o no. Que siga de la terra per a l'únic que serveix es per a fer "torraes" abans del partit.
lFran

Mensaje por lFran »

Jack Sparrow escribió: Exactament. Qualsevol equip de la lliga BBVA es rival nostre, per tant estem en el nostre dret de poder odiar-lo o no. Que siga de la terra per a l'únic que serveix es per a fer "torraes" abans del partit.
+1 a los dos.
tofolet

Mensaje por tofolet »

rourevalencià escribió: A vore sí, i pots ser de la Real Societat però és que jo done raons de pq no té massa sentit eixe "odi irracional " amb un equip de la terra i m'ix u amb nosequé d'espanya.

I a més que no estic jo ací per a defensar a mort al Vila-real però no sigueu cutres va...
T'entenc roure, sóc valencià i m'estime tot lo valencià, i et jure que intente voler al Villareal... pero no puc. Primer perque em reventa quan diuen: "una població de només 50.000 habitants té un equip en la champion" quan això és mentira, si tenen un equip en la champion (o tenien) no és gràcies precíssament a la població de 50.000 habitants.
També em reventa que els seus aficionats per a estar orgullosos que l'equip que els han fet, hagen de tirar per terra al veí més pròxim en posible rivalitat, és a dir, el nostre VCF.
També em reventa que la nostra televisió, Canal 9, alce als altars tot lo que fa eixe equip (Canal 9 i la majoria de periodistes) i en quant al VCF estiguen a l'aguait a vore tot lo que poden furgar (Clar que també se dona motiu moltes vegades, tot s'ha de dir).

Odiar-los no els odie, no, tampoc és això, pero quan Riquelme fallà el famós penal de la semifinal m'entrà un cert regustet molt paregut al de quan Raul (el 7 de España) ho fallà també en una Eurocopa crec que era.

Aixina que esta nit voldria que pergueren els dos, pero com això sense ser imposible, no és factible, que empaten (A 0 si pot ser) :D
lFran

Mensaje por lFran »

tofolet escribió: Odiar-los no els odie, no, tampoc és això, pero quan Riquelme fallà el famós penal de la semifinal m'entrà un cert regustet molt paregut al de quan Raul (el 7 de España) ho fallà també en una Eurocopa crec que era.
Pero llevaba el 10 :?:
tofolet

Mensaje por tofolet »

lFran escribió: Pero llevaba el 10 :?:
També és de veres, més que recordar el número, em recorde perfectament del careto que espolsava. :)
Responder