Unai últimamente está haciendo cosas (las que dice Desme, básicamente) que hacen que me entren ganas de mandarle a tomar por culo.Gartenzwerg escribió: [MODE CYBER: ON]No te metas con Cabezon Unai... [MODE CYBER: OFF]
David Villa.
-
Re: Villa declarado INTRANSFERIBLE
- Gartenzwerg
A mi es que me da la sensacion que al calvo lo estan puenteando cosa mala...cyber escribió: Unai últimamente está haciendo cosas (las que dice Desme, básicamente) que hacen que me entren ganas de mandarle a tomar por culo.
- sindelar
- Moderador
Lo de Emaná y Granero lo dijo un Salva Folgado que falla más que una escopeta de feria. Para el lateral derecho necesitábamos a dos jugadores, por lo que dudo que se haya echado por tierra los fichajes de Dabó y Sergio, simplemente se ha fichado al jugador más económico porque de momento no hay más dinero. Lo de Maduro y Albelda es algo que sale de la SER y que a saber si es cierto o no... De momento todo es rumorología con poco fundamento, vamos a esperar a ver cómo se perfila definitivamente la plantilla para hablar mal de ella.Desmemoriats escribió:la realitat es lo que m'he ficat en el cap. Açò es tot una bacalá, Villa no s'en va a quedar, el van a retindre un temps per a tornar-lo a traure més car. Albiol ja no està, al·legant que te 2 anys de contracte i que l'any que ve el tenies que renovar o regalar.. es veu que no es contempla el mode renovació.... per al corqui de Ungay Marchena no es central, Maduro l'ha posat en venta, i Albelda ho vol com a central... per no dir les mamarrachades que estan filtrant els seus palmeros sobre davanters.. que per a d'ell ni Benzema es un suplent de garanties per a Villa.. l'únic es Negredo.. inventor del futbol per lo vist... per no dir la seua puta mania de posar per davant a Emana per Granero, un tio que te un sobrepès de la ostia i que es pitjor que Miguel quan arriba la nit.... i tirar per terra lo de Sergio Sànchez o Dabo per a portar a super Bruno, tenint que pagar per un jugador que acaba contracte.... es evident que es lo que esperàvem que passaria, però jo no soc el que ix tots els dies en canal9 amb lo de "proyecto ambicioso e ilusionante" i després regale jugadors i fitxe Dealberts.
- Gartenzwerg
Lo de Emana/Granero yo se lo he oido a Toni y al Morrata y al estevesindelar escribió: Lo de Emaná y Granero lo dijo un Salva Folgado que falla más que una escopeta de feria. Para el lateral derecho necesitábamos a dos jugadores, por lo que dudo que se haya echado por tierra los fichajes de Dabó y Sergio, simplemente se ha fichado al jugador más económico porque de momento no hay más dinero. Lo de Maduro y Albelda es algo que sale de la SER y que a saber si es cierto o no... De momento todo es rumorología con poco fundamento, vamos a esperar a ver cómo se perfila definitivamente la plantilla para hablar mal de ella.
- sindelar
- Moderador
Y puede ser cierto, o no. Lo dicho, rumores...Gartenzwerg escribió: Lo de Emana/Granero yo se lo he oido a Toni y al Morrata y al esteve
- Lio
Aqui nos creemos lo que interesa :idea:
-
ja estem amb lo de vamos a esperar... això dic jo, anem a esperar a que explote el sol per a criticar o fer algo per a canviar la política mediambiental del món... es parla de l'actualitat, i l'actualitat a dia de hui es eixa, que demà fitxen a Tevez i a Vidic pues molt be, però hui es hui, i lo de hui es lo que tenim. En condicions normals estaria be esta gent, per a omplir espais, pero no pots vendre la mentida de projecte, deixant una defensa composta per Alexis-Maduro-Navarro.. si a lo que vol jugar Emery ja es suïcida defensivament parlant.. si damunt no tens bons centrals...sindelar escribió: Lo de Emaná y Granero lo dijo un Salva Folgado que falla más que una escopeta de feria. Para el lateral derecho necesitábamos a dos jugadores, por lo que dudo que se haya echado por tierra los fichajes de Dabó y Sergio, simplemente se ha fichado al jugador más económico porque de momento no hay más dinero. Lo de Maduro y Albelda es algo que sale de la SER y que a saber si es cierto o no... De momento todo es rumorología con poco fundamento, vamos a esperar a ver cómo se perfila definitivamente la plantilla para hablar mal de ella.
- Gartenzwerg
HAy que esperar!!!... como odio esa puta frase... :idea:Desmemoriats escribió: ja estem amb lo de vamos a esperar... això dic jo, anem a esperar a que explote el sol per a criticar o fer algo per a canviar la política mediambiental del món... es parla de l'actualitat, i l'actualitat a dia de hui es eixa, que demà fitxen a Tevez i a Vidic pues molt be, però hui es hui, i lo de hui es lo que tenim.
- Eugeni
Però a vore. Critiquem lo que critiquem no anem a canviar res. Aixina que millor prendre's una tileta, esperar aconteciments, i resar pa que no mon anem a Segon xD Igual ens emportem una alegria.Gartenzwerg escribió: HAy que esperar!!!... como odio esa puta frase... :idea:
- Gartenzwerg
o no...Eugeni escribió:
Però a vore. Critiquem lo que critiquem no anem a canviar res. Aixina que millor prendre's una tileta, esperar aconteciments, i resar pa que no mon anem a Segon xD Igual ens emportem una alegria.
-
ja se que no arreglem res, però tinc el dret de cabrejar-me perquè vengen a Albiol, o no?.Eugeni escribió: Però a vore. Critiquem lo que critiquem no anem a canviar res. Aixina que millor prendre's una tileta, esperar aconteciments, i resar pa que no mon anem a Segon xD Igual ens emportem una alegria.
- Gartenzwerg
Depende del bando en que estes...Desmemoriats escribió:
ja se que no arreglem res, però tinc el dret de cabrejar-me perquè vengen a Albiol, o no?.
- S4M4
Y hoy lo he leído yo en el Superdeporte, y también que Unai prefería a Bruno, al que ya conoce, antes que a los otros laterales que han sonado.Gartenzwerg escribió: Lo de Emana/Granero yo se lo he oido a Toni y al Morrata y al esteve
- Eugeni
Clar, jo mateix soc defensor total de Albiol i el primer que plora la seua marxa. Però igual, igual eh? va i resulta que porten a algú que després es revela millor que ell. O igual no, saps, però això a dia de hui no ho sabem.Desmemoriats escribió: ja se que no arreglem res, però tinc el dret de cabrejar-me perquè vengen a Albiol, o no?.
-
Si porten a Naldo (4/5 kilos) ja es altra cosa, però això es futur, i el futur està per escriure, i com encara no està escrit, no el puc jutjar.Eugeni escribió: Clar, jo mateix soc defensor total de Albiol i el primer que plora la seua marxa. Però igual, igual eh? va i resulta que porten a algú que després es revela millor que ell. O igual no, saps, però això a dia de hui no ho sabem.
-
Eugeni escribió:
Clar, jo mateix soc defensor total de Albiol i el primer que plora la seua marxa. Però igual, igual eh? va i resulta que porten a algú que després es revela millor que ell. O igual no, saps, però això a dia de hui no ho sabem.
El problema es que tots están dient que no va a vindre ningú, i ara per ara la defensa és pitjor encara que la de l'any pasat (a més de tot el que suposava Albiol com a tal).
Está clar que si fitxen a algú i demostra ser millor que ell no haurá problema, però és que dubte molt que ho facen. I per a portar a Lopo o a alguna merda semblant no vens al que ja tenies.
- Sagan
- Moderador
Pero si fichas a uno de 2ª, vuelve uno al que no querias y por eso lo cedias año si año también y lo que queda es maduro, que no dire nada porque alguno se tirara al cuello, y Alexis... el nivel ha bajado un poco.Eugeni escribió:Clar, jo mateix soc defensor total de Albiol i el primer que plora la seua marxa. Però igual, igual eh? va i resulta que porten a algú que després es revela millor que ell. O igual no, saps, però això a dia de hui no ho sabem.
Si ahora Dealbert es Ayala 2, o Navarro Beckembauer pues vale, pero sabiendo que dealbert es fichaje de Fernando y sus fichajes acaban sin jugar o no gustan a Emery...
- sindelar
- Moderador
Si, per supost que n' hi ha que esperar. Perque si hui es tancara la plantilla sería cert que només tindríem a Bruno en el lateral dret (si s' en va Miguel, clar) i Alexis, Maduro i Navarro com a centrals. Però com no està tancada, ni és cert que només tenim eixos tres jugadors com a centrals ni es cert que només vindrà Bruno per al lateral dret.Desmemoriats escribió: ja estem amb lo de vamos a esperar... això dic jo, anem a esperar a que explote el sol per a criticar o fer algo per a canviar la política mediambiental del món... es parla de l'actualitat, i l'actualitat a dia de hui es eixa, que demà fitxen a Tevez i a Vidic pues molt be, però hui es hui, i lo de hui es lo que tenim. En condicions normals estaria be esta gent, per a omplir espais, pero no pots vendre la mentida de projecte, deixant una defensa composta per Alexis-Maduro-Navarro.. si a lo que vol jugar Emery ja es suïcida defensivament parlant.. si damunt no tens bons centrals...
No s' heu plantejat que tots els jugadors que han vingut fins ara ténen un denominador en comú? Sí, venen per un preu molt baix. Igual si no hem pogut fitxar jugador que valen 8 o 12 millions és perque de moment no podiem. Ara que han començat la eixida de jugadors és probable que puguen vindre els Sergios, els Emanás, els Graneros, els Moyás o qui faça falta.
Això sí, a baix preu, que no som el Madrid. lloron2.
-
Naldo icon_ojitosDesmemoriats escribió: Si porten a Naldo (4/5 kilos) ja es altra cosa, però això es futur, i el futur està per escriure, i com encara no està escrit, no el puc jutjar.
- Merovingio
cyber escribió: Unai últimamente está haciendo cosas (las que dice Desme, básicamente) que hacen que me entren ganas de mandarle a tomar por culo.
Unai esta pintando mas bien poco en la planificacion de la plantilla...Yo creo que esta siendo todo cosa de Llorente, que es quien decide quien entra y sale y, por lo tanto, responsable en gran parte de la configuracion de la plantilla.Superdeporte hoy publica que Zigic tiene posibilidades de quedarse como 2 delantero si Llorente no encuentra una oferta suficientemente satisfactoria, y todos sabemos el cariño que le tiene Unai al serbio... Como se quede Zigic, dudo que sea por culpa de Unai que lo prefiere antes que a otro.
A mi por el momento me parece que no esta yendo tan mal las cosas. Faltan muchos-bastantes- retoques, y posiblemente alguna venta importante, pero se esta empezando a trabajar desde el principio. Eso si, que se fiche a Granero y no a Emana...