sento escribió:Jo lo que em pregunte és com seguiu escoltantlo :|
jo per que no tinc altra opció, a eixes hores estic damunt el parato posant-me forusudo i buenorro, suant la gota grossa.. a TH no el puc escoltar més enllà de les 14:30 ( i es prou penós, per a que mentir, però per a mi es lo més potable a eixes hores, també ho dic), perquè la seua radio no s'escolta una merda, la 92.9 m'envaeix el dial cada 20 segons i damunt el parato no puc estar cada 20 segons donant-li al botonet, abans escoltava a pinyó fixe al programa de radio Sport amb Ricadro Mari, era guay, dilluns tertúlia amb tècnics per analitzar el partit, dimarts de periodistes, dimecres d'aficionats, els dijous amb les penyes i el divendres xorraes molones.. però en RS porten des de Juliol amb la programació d'estiu, han caigut quasi tots els programes i lo que fan ara me pareix prou merda, sent finolis.. aixina que soles me queden SER i Onda Cero, OndaCero la majoria dels dies avorreix, però aguante, els dimecres passe, el Gonzalvez este esque no me mola res com fa el programa ni el seu to de veu, per no parlar del seu gran intel·lecte.. Esteve ha perdut molt des de que va perdre la colla que formava amb el de les motos i el que s'en va anar a Madrid(ara mateix he patit un atac d'amnèsia i no m'ixen els noms, pero els se :| ), un encara el te, però mai participa.. osiga que està Morata, que enguany es el primer any en la meua vida que l'escolte, i això que porta 15 anys en València donant per sac... però mira.. gracies a la merda de potencia de la radio de TH i de les xapuses de RS no me queda altra... jo es que soc incapaç d'escoltar musica m'entres tinc els porós oberts de par en par..