Que si, que si que es bona. Menut ull clinic que tenim els buitres d'aci.. Habem valorat ja a prou xiquesSaNDruKi escribió:Jose jajajaja bona teoria...pero no crec que siga bona... jajajaja
Na nitttttt (K)

Bona nit! icon_flowers
Que si, que si que es bona. Menut ull clinic que tenim els buitres d'aci.. Habem valorat ja a prou xiquesSaNDruKi escribió:Jose jajajaja bona teoria...pero no crec que siga bona... jajajaja
Na nitttttt (K)
Bona vespra! Ara quant veges el mensatge ya hauras acabat de comprar, aixina que.. ¿que has comprat?SaNDruKi escribió:Yeeeee bon dia :D
Hui he matinat :D que ahir me'n aní de compres i hui tinc que seguirles...ajajajaja aixina que vos deixe que me vaig a fer el monyo i vestirrrr
Muaka!!! :_D
sempre ché escribió:como molas tia
SaNDruKi escribió:Joseee no tio no he anat a Mestalla i t'estic contestant a algo que no llegiràs pk estàs en el camp xDDDD
Muakaaa
Ia me he duxat :)SaNDruKi escribió:Buahhh sisi sempre et parteixes quan vas al camp pk sempre n'hi ha el tipic grupet criticant al jugadors ajajajaja
Avore si ho adivine : Una xaqueta, uns vaqueros i unes sabatesSaNDruKi escribió:De puta mare...m'he comprat moltes cosetes :D
Collins que be.SaNDruKi escribió:Noooooooooooo
Mira..ahir... un jersey... dos sueters finets..i una camisa... i hui m'he comprat unes sabatilles i unes botes :D
y te la metes en el probador o que?jose_che escribió: Collins que be.
Jo sempre que isc tinc que anar acompanyat de alguna amiga, que antenen millor que jo lo que me queda be ¬¬ :)
Pues si para pedirle el msn le hacen falta más de 30 hilos...Cai 1 escribió: y te la metes en el probador o que?