Unai Emery, ex-Entrenador del Valencia CF
- Clemenza
Re: Unai Emery, nuevo entrenador del Valencia CF
Caray con el temita...
Vale, hay un par de foreros que no tragan, o no tragaban a Unai. Son libres de ello.
Hay otro par de foreros para los que Unai es más que un Dios y no puede criticársele, bajo pena de blasfemia.
Vale, son dos extremos minoritarios...
Ahora, por favor... Unos y otros... Quereis dejar de dar la tabarra con lo de que "en este foro sois pro..." "en este foro sois anti..."
En este foro y en cualquier otro foro en el que participe gente con la inteligencia necesaria como para masticar chicle y atarse los cordones del calzado al mismo tiempo, lo normal es que la mayoría de la gente que interviene opine muy favorablemente de Unai, pero, al tiempo, matice algún asunto que en su opinión podría mejorar, en bien de nuestro club.
Para eso está el foro. Para discrepar sin acusarnos. Y en todo caso, cada uno que critique al forero que crea conveniente, pero por favor, dejaos ya de generalidades. Quejaos de tal o cual usuario y punto...
Vale, hay un par de foreros que no tragan, o no tragaban a Unai. Son libres de ello.
Hay otro par de foreros para los que Unai es más que un Dios y no puede criticársele, bajo pena de blasfemia.
Vale, son dos extremos minoritarios...
Ahora, por favor... Unos y otros... Quereis dejar de dar la tabarra con lo de que "en este foro sois pro..." "en este foro sois anti..."
En este foro y en cualquier otro foro en el que participe gente con la inteligencia necesaria como para masticar chicle y atarse los cordones del calzado al mismo tiempo, lo normal es que la mayoría de la gente que interviene opine muy favorablemente de Unai, pero, al tiempo, matice algún asunto que en su opinión podría mejorar, en bien de nuestro club.
Para eso está el foro. Para discrepar sin acusarnos. Y en todo caso, cada uno que critique al forero que crea conveniente, pero por favor, dejaos ya de generalidades. Quejaos de tal o cual usuario y punto...
- Gartenzwerg
Espero ansioso la pregunta fallera de Furio... icon_ojitos
- LOBO
- Contactar:
Ostias, ha dicho el biógrafo de Unai que le gusta Manu Chao. icon_ojitos
Yo le hacia más de Mocedades, la verdad...
Yo le hacia más de Mocedades, la verdad...

- sindelar
- Moderador
Ajá, y por eso mismo, con el paso del tiempo, Emery pasará del 8 al 10. Me gusta que no sea aún un entrenador 10, eso significa que hay margen de mejora y afortunadamente él lo sabe.Desmemoriats escribió: perquè estem en la jornada 7, perquè porta 4 mesos ací, perquè ell no te la culpa de res de lo que va passar anteriorment.. i perquè encara li queda fer la mili... eixes millores apleguen amb el temps, en Octubre no es pot demanar tant.. en Falles es quan la fruita comença a madurar.
Tengo ganas de ver el trabajo de Emery con una plantilla hecha a su gusto, pero para eso deberemos esperar al año que viene.
-
ajajajajaa No me has entendido bien!!!! Quería decir que la gente le llamaba a Unai veleta!!!cartmanvcf escribió: confused.
Cyber siempre ha dicho que había que dejar trabajar a Unai.
- cartmanvcf
Ah, okAtomic escribió: ajajajajaa No me has entendido bien!!!! Quería decir que la gente le llamaba a Unai veleta!!!

UNAI VETE YA!! goof. goof.
-
Moláis.KILU escribió: Es una simple cuestión de orgullo. Aquellos que se tragaron la broma del fichaje de Koeman y toda la mierda que ello nos trajo, no pueden ahora bajarse del burro tan fácilmente.
-
Tú también.Desmemoriats escribió: perquè estem en la jornada 7, perquè porta 4 mesos ací, perquè ell no te la culpa de res de lo que va passar anteriorment.. i perquè encara li queda fer la mili... eixes millores apleguen amb el temps, en Octubre no es pot demanar tant.. en Falles es quan la fruita comença a madurar.
- Mario Alberto
Menos mal que mis zapatos no llevan cordonesClemenza escribió:
En este foro y en cualquier otro foro en el que participe gente con la inteligencia necesaria como para masticar chicle y atarse los cordones del calzado al mismo tiempo,
Everybody knows that the boat is leaking
Everybody knows that the captain lied
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
Everybody knows that the captain lied
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
- Edmore
Lo mejr es cuando le dice a Joaquín: "Joaquín, vamos, vamos, va" , en un tonillo.. como " Va perro, echale un poquito de garra que te pesa el culo" 

- Sagan
- Moderador
La frase muy bonita, pero le pido cosas lógicas no que reinvente las rotaciones ni el 4-4-2. Bueno, es tonteria seguir, se entiende lo que se quiereDesmemoriats escribió: perquè estem en la jornada 7, perquè porta 4 mesos ací, perquè ell no te la culpa de res de lo que va passar anteriorment.. i perquè encara li queda fer la mili... eixes millores apleguen amb el temps, en Octubre no es pot demanar tant.. en Falles es quan la fruita comença a madurar.
- sindelar
- Moderador
Es normal que nos ilusionemos... pero aún hay margen de mejora, sobre todo fuera de casa, nos falta ser más consistentes durante el partido y no ser tan irregulares en el juego.
Ayer la diferencia la marcó nuestra gran pegada frente a portería contraria. De momento no hemos coincidido con los equipos de arriba, ya veremos...
Ayer la diferencia la marcó nuestra gran pegada frente a portería contraria. De momento no hemos coincidido con los equipos de arriba, ya veremos...
- LOBO
- Contactar:
Vaya por dios. Mira, me he tomado la molestia, pero ne me ha costado gran cosa, es todo de este mismo hilo. Léete a ti mismo hace escasamente un mes o menos, y después vuelves a explicarnos el porqué no se debe criticar a Emery. Eras bastante más agresivo que yo u otros criticando algunas cosas incomprensibles de Unai que no han cambiado en absoluto para que justifique un cambio de opinión al respecto.Desmemoriats escribió: perquè estem en la jornada 7, perquè porta 4 mesos ací, perquè ell no te la culpa de res de lo que va passar anteriorment.. i perquè encara li queda fer la mili... eixes millores apleguen amb el temps, en Octubre no es pot demanar tant.. en Falles es quan la fruita comença a madurar.
Que si, que yo entiendo que debe ser agradable estar en el lado cómodo de la opinión, y en vez de andar teniendo que soportar pullas marruleras y justicieras, que te digan que molas y te hagan la ola, pero la coherencia es una virtud que al menos yo aprecio bastante, y en quien más en mi mismo. Asi que, en vez de ir dando lecciones a nadie, sería mejor que TODOS hicieramos caso a Clemenza, en vez de hacer gracietas.
Desmemoriats escribió:Jo no se si no m'expresse be, o no m'enteneu. En el meu cas no critique que no s'haja carregat a Albelda, que a estes altures, ja me la bufa, i amés se que si fora per ell ja no estaria ací, estic dient que tenim jugadors que no estan per a donar la talla tota la temporada, i s'està desfent, sense saber perquè, jo al menys no tinc ni zorra i veig coses rares, als que poden donar descans a eixa gent, i que si se li cau l'equip, i per culpa de decisions polítiques de dalt no te solucions en la plantilla, i mos la donem, a banda de donar-se-la tots, el pitjor damnificat es ell. Tinc pànic que mos passe lo que li va passar al Arsenal o al Espanyol la temporada passada, i es lo que te moltes probabilitats de que passe tenint llocs clau del equip amb jugadors que no estan per a tanta tralla... i tirant d'ací, sense raó aparent, als que poden substituir-los en cas d'emergència. Es això, i una cosa es entrenar amb lo que te donen, i altra es tragar amb tot, al final el que pagarà el pato, per a be, o per a mal, serà ell, i no me dona la gana ara que tenim un entrenador que val la pena, que es llance a perdre perquè n'hi ha que fer aparheid.
esta cita es especialmente emotiva lloron2.Desmemoriats escribió:Me pareix lamentable, al final Albelda resultara com el típic personatge de còmic, el típic aguelet innocent amb infermera que es passa tota l'historieta sense aparèixer, i quan aplega el clímax, resulta ser la veu misteriosa i l'amo de tot el tinglat mafiós. Hem passat de "lo mejor para todos es que se busque una salida" a titular per decret. Pasotrote powa !!.
Lo siento Desme, no es nada personal, más bien al contrario.Desmemoriats escribió:
En coses com eixa es demostra de que esta fet un tipo, a mi me fan això , i ni oportunitat de la vida ni osties, els deixe les cosetes clares, i sinó , ahi es queden ells i la seua tonteria. Ja voriem a qui entrenador fitxarien, sabent Marcelino es va espantar, i Emery els deixa tirats a 15 dies de començar la lliga. Si vas cedint ara que no eres ningú, després no podràs exigir res, ni demanar res, i si ho fas se muntarà una campanyeta per a desgastar la teua imatge i acabaràs com Koeman... així que ho guanya alguna cosa, o este ja ha perdut el dret a protestar...
-
Coño, como se pagan las "traiciones".
- Eärendil
Y que la comida te la meten por sonda, agüelo. Tu masticar chicle solo lo podrías hacer entrenando bien el esfinter anal a base de apretarlo y soltarlo.Mario Alberto escribió: Menos mal que mis zapatos no llevan cordones
Y estoy de acuerdo con Clemenza. Lo malo es que esos 4 hacen bastante ruido y han convertido este hilo en un aburrimiento infumable de considerables dimensiones.
-
LOBO escribió: Vaya por dios. Mira, me he tomado la molestia, pero ne me ha costado gran cosa, es todo de este mismo hilo. Léete a ti mismo hace escasamente un mes o menos, y después vuelves a explicarnos el porqué no se debe criticar a Emery. Eras bastante más agresivo que yo u otros criticando algunas cosas incomprensibles de Unai que no han cambiado en absoluto para que justifique un cambio de opinión al respecto.
Que si, que yo entiendo que debe ser agradable estar en el lado cómodo de la opinión, y en vez de andar teniendo que soportar pullas marruleras y justicieras, que te digan que molas y te hagan la ola, pero la coherencia es una virtud que al menos yo aprecio bastante, y en quien más en mi mismo. Asi que, en vez de ir dando lecciones a nadie, sería mejor que TODOS hicieramos caso a Clemenza, en vez de hacer gracietas.
esta cita es especialmente emotiva lloron2.
Lo siento Desme, no es nada personal, más bien al contrario.
Es cosa de posar-se a analitzar des d'un punt de vista que no es el teu situacions per a poder comprendre-les.. que no Jugara Maduro quan Albelda donava agonia vore-lo jugar ( i continua donant), era una situació estranya, de la que m'he queixat prou.. però anem a posar-nos en el lloc del entrenador, eixe que ve ací a triomfar.. que es lo convenient? matar a un jugador del qual no tens cap prejudici preestablert per lo viscut anteriorment? o fer-lo jugar per a que agafe una mínima forma i a partir d'ahi rehabilitar-lo?.. es convenient que fera amb Albelda lo mateix que esta fent amb Hildebrand, Maduro, Zigic?.. ara mateix estaria la premsa en peu de guerra amb les mateixes histories que la temporada passada, amb rodes de premsa criminals en busca del cetro perdido, i entrubiant un ambient que ja estava prou carregadet.. si per a que Emery tinga la tranquil·litat necessària per a poder construir un equip te que tragar amb Albelda, i fer-lo jugar fins que caiga pel seu propi pes, es una decisió intel·ligent i plausible, tot açò des de el seu punt de vista, no des de el meu, que el meu es el que has citat..
Peró sense abandonar el punt de vista de Emery, el qual no es el meu, i no te una posició formada per una acumulació de vivències en primera persona, continuem.... Ell esta emparrat, decisió que no compartisc, en tindre una plantilla de 22... per X o per B te que aguantar a Albelda... el següent es Marchena.. que fa? es coherent amb si mateix.. vull 22, no 23, ni 25, si el primer (Marchena) no està.. qui juga? el segon.. Albelda.. serà imposat o no, però fa lo que toca, comptar amb lo que te o amb lo que li donen, i complir.
Ara que hem vist el punt de vista d'Emery, tornem al meu.. tu creus que vaig a fer algun be, estar tot l'any erre que erre amb el tema "porque no juega Maduro cuando Albelda da pena verlo"?. No puc obligar a Emery que prenga decisions basades en una situació o problema que ell no ha viscut, ni crec que comprenga.... igual que m'has citat tantes coses, també podries haver citat altra cosa que sempre he dit, a Emery no li podem cobrar les factures per lo de Albelda, no te la culpa, i probablement si tu demà aterrares en en Dundee, i te trobares en una situació pareguda, probablement obraries de la mateixa forma que obra Unay. Mosatros hem viscut les coses des de el front, ell des de la metropoli, mosatros podrem tindre informacions que a ell no li han aplegat i no coneix. Ami Albelda me continua pareixent lo mateix de sempre, pense lo mateix d'ell, i ja pot demanar perdó 50 mil voltes, i continua donant-me ràbia vore-lo dia si dia també jugar de titular... però Albelda no es el VCF, ni es Unai, ni ha Unai li puc sentenciar per decret perquè ho fasa jugar, l'han posat al front d'una banda, i els ha convertit en un equip, amb Albelda inclòs, m'agrade o no la seua postura respecte a ell o a Maduro, però esta fent un treball de puta mare, que anira millorant i progressant confor-me passe el temps, tot te uns termes i els esta complint.. si ara esta de puta mare, en Març te que donar gust. Es qüestió de ser justos, ha Emery no se li pot carregar el mort d'Albelda perquè ell no es qui va disparar, independentment de lo que jo pense respecte al tema, que continua sent lo mateix, però fill, ami un arbre, no me tapa el bosc, i menys si eixe arbre es diu David Albelda Aliquès.
- Gartenzwerg
Unas dudas:
-Ayer por ke no jugo Marchena?
-el dia ke juguemos contra el Barça o Madrid, viendo ke los mediocentros de cualkier ekipucho de mala muerte nos pasan como aviones, se atrevera a poner a nuestro "Capitan, mi capitan"?
-el dia ke juguemos contra el Barça o Madrid, viendo ke los mediocentros de cualkier ekipucho de mala muerte nos pasan como aviones, se atrevera a poner a nuestro "Capitan, mi capitan"?
- tonino
- Contactar:
Seguramente porque él es el entrenador y cree oporturno que juegue Albelda. Y digo yo ¿ Porque habría de cambiar precisamente en esos partidos ?, ahora precisamente que está consiguiendo que vuelva a rendir más o menos bien si llegan esos partidos y lo sientas es cuando lo matas deportivamente para lo que queda de temporada. Otra cosa sería que ahora Marchena empezase a jugar, rindiese mejor que Albelda y le arrebatase el puesto, eso sí sería normal, pero así porque si no.Gartenzwerg escribió:Unas dudas:
Yo si despues de resucitar a Miguel y a Fernandes, de hacer que Albelda siga aportando y de hacer que Vicente poquet a poquet vaya creyendoselo consigue que Joaquín despegue y demuestre lo que es, le doy un morreo ( deportivo ).
- tonino
- Contactar:
Yo le doy otro punto
- Odín