El hilo del gran David Villa, el mejor delantero del mundo.

Spawn

Re: Villa se'n vol anar... o no

Mensaje por Spawn »

Que el madrid necesita cubrir la posible marcha de Robinho(36 millones)y que Villa es prioritario, y que en las proximas horas puede haber novedades...
Cai

Mensaje por Cai »

son madridistas y viven en madrid,que van a decir? de valencia solo saben lo que les dice dieguito picó,nada,no se enteran de nada.
Spawn

Mensaje por Spawn »

Cai 1 escribió:son madridistas y viven en madrid,que van a decir? de valencia solo saben lo que
les dice dieguito picó,nada,no se enteran de nada.
Que el madrid necesita cubrir la posible marcha de Robinho(36 millones)y que Villa es prioritario, y que en las proximas horas puede haber novedades...
Esa misma noticia, tambien la han dicho en Locos por el futbol... :wink:
Desmemoriats

Mensaje por Desmemoriats »

Voria com un error històric no acceptar l'oferta del Real Madrid per Villa, també ho voria com una paletada acceptar la primera oferta que te fan, però eixa oferta lleugerament augmentada i De La Red, es per acceptar-la amb els ulls tancats. Amb el migcampista ja tens una solució al problema, i amb els 3 kilos de Morientes te plantes en mes de 50 kilos per a fer un equip nou. Això si, deixaria ben clar al R.Madrid que soles hauria traspàs si jo aconseguísc tancar als jugadors que jo vull, t'evites quedar-te amb el cul al aire i sense Villa.

Un Centre del Camp, De la Red - De Jong, amb un lateral com Zabaleta, i una davantera Milito-Mata seria com per a pegar bots d'alegria, això fent-lo malament, encara podries trobar un davanter millor, però sacrificaries a Zabaleta, cosa que jo el veig prioritari, i una davantera Milito-Mata no la veig tan roina, inclús amb mes qualitat que la Carew-J.Sanchez, i amb eixos dos hem fet coses grans tenint un equip de garanties darrere d'ells. A estes altures a De Jong amb diners no el traus, deuries d'incloure a Maduro, per ser holandes i conegut de Martin Jol, no costa mes de 8-10 kilos.

La pregunta que vos teniu que fer els "anti-traspas" es la seuent, que voleu, equip o Villa?, amb Villa ja sabem quin equip anem a tindre, i sincerament, no dona cap garantia, ni confiança, sense Villa pots tindre un millor equip que el que tens, i ja es molt dir, un sacrifici s'ha de fer, jo estic disposat, preferisc tindre un bon equip a un bon davanter, ja m'agradaria tindre un bon equip i a Villa, però jo no soc el que s'ha gastat 200 milions d'euros en tres temporades en fitxatges per a tindre un equip rematadament roïn i acabat, si venent a Villa puc salvar la casa, a la merda Villa.

Estic ansiós perquè es tanque l'operació, sempre que done temps a portar a tot el que fasa falta portar. Ara ho el pròxim estiu, però tot lo que passe d'eixe temps, es menjar-te al jugador, i tindre altre cas Kily/Albelda.
Última edición por Desmemoriats el 25 Ago 2008 18:08, editado 1 vez en total.
lFran

Mensaje por lFran »

O también podríamos exigir que nos lo cedieran este año, ya puestos... porque si no, a ver a quién fichamos para sustituto de Morientes también...

Por probar no pasa ná xD
Cai

Mensaje por Cai »

50 m + De la Red + Saviola.
Última edición por Cai el 25 Ago 2008 18:14, editado 1 vez en total.
Ciraolo

Mensaje por Ciraolo »

Yo creo que lo que realmente asusta a la gente no es la venta de Villa, sino en que se emplea la pasta. En cuantos fichajes de los ultimos tres anios se ha acertado? En muy poquitos, la verdad...
Tolova

Mensaje por Tolova »

Cai 1 escribió:50 m + De la Red + Saviola.
saviola? ni de coña
sindelar
Moderador

Mensaje por sindelar »

Mi impresión es que no creo que vayamos a aceptar una oferta QUE NO EXISTE.

¿Que han habido contactos? Puede ser, pero ese precio es una paja mental de algún periodista...
YORX

Mensaje por YORX »

Lo que está claro es que, por mal que me supiera, 50 kilos serian muchos kilos y no aceptar una oferta así, sería de pardillos. Como dice Desme, con esa pasta podriamos hacer un buen equipo y es lo que nos hace falta ahora mismo.
Tolova

Mensaje por Tolova »

Desmemoriats escribió:Voria com un error històric no acceptar l'oferta del Real Madrid per Villa, també ho voria com una paletada acceptar la primera oferta que te fan, però eixa oferta lleugerament augmentada i De La Red, es per acceptar-la amb els ulls tancats. Amb el migcampista ja tens una solució al problema, i amb els 3 kilos de Morientes te plantes en mes de 50 kilos per a fer un equip nou. Això si, deixaria ben clar al R.Madrid que soles hauria traspàs si jo aconseguísc tancar als jugadors que jo vull, t'evites quedar-te amb el cul al aire i sense Villa.

Un Centre del Camp, De la Red - De Jong, amb un lateral com Zabaleta, i una davantera Milito-Mata seria com per a pegar bots d'alegria, això fent-lo malament, encara podries trobar un davanter millor, però sacrificaries a Zabaleta, cosa que jo el veig prioritari, i una davantera Milito-Mata no la veig tan roina, inclús amb mes qualitat que la Carew-J.Sanchez, i amb eixos dos hem fet coses grans tenint un equip de garanties darrere d'ells. A estes altures a De Jong amb diners no el traus, deuries d'incloure a Maduro, per ser holandes i conegut de Martin Jol, no costa mes de 8-10 kilos.

La pregunta que vos teniu que fer els "anti-traspas" es la seuent, que voleu, equip o Villa?, amb Villa ja sabem quin equip anem a tindre, i sincerament, no dona cap garantia, ni confiança, sense Villa pots tindre un millor equip que el que tens, i ja es molt dir, un sacrifici s'ha de fer, jo estic disposat, preferisc tindre un bon equip a un bon davanter, ja m'agradaria tindre un bon equip i a Villa, però jo no soc el que s'ha gastat 200 milions d'euros en tres temporades en fitxatges per a tindre un equip rematadament roïn i acabat, si venent a Villa puc salvar la casa, a la merda Villa.

Estic ansiós perquè es tanque l'operació, sempre que done temps a portar a tot el que fasa falta portar. Ara ho el pròxim estiu, però tot lo que passe d'eixe temps, es menjar-te al jugador, i tindre altre cas Kily/Albelda.
pero tu crees que ese dinero se emplearía para reconstruir el equipo? ni de coña, se emplearía para tapar agujeros y au
cyber

Mensaje por cyber »

Desmemoriats escribió:Voria com un error històric no acceptar l'oferta del Real Madrid per Villa, també ho voria com una paletada acceptar la primera oferta que te fan, però eixa oferta lleugerament augmentada i De La Red, es per acceptar-la amb els ulls tancats. Amb el migcampista ja tens una solució al problema, i amb els 3 kilos de Morientes te plantes en mes de 50 kilos per a fer un equip nou. Això si, deixaria ben clar al R.Madrid que soles hauria traspàs si jo aconseguísc tancar als jugadors que jo vull, t'evites quedar-te amb el cul al aire i sense Villa.

Ilús per pensar que van a emprar els diners en l'equip. Si traguem 50 per Villa ens gastarem 20 en intentar substituir-ho.
cyber

Mensaje por cyber »

Spawn escribió: Esa misma noticia, tambien la han dicho en Locos por el futbol... :wink:

Claro, si al final se queda también es una novedad. Nos ha jodido...
S4M4

Mensaje por S4M4 »

cyber escribió:
Ilús per pensar que van a emprar els diners en l'equip. Si traguem 50 per Villa ens gastarem 20 en intentar substituir-ho.
20 este año y 20 el próximo en tíos que acabaremos regalando, es lo malo del asunto, que gestión del dinero del traspaso no inspira confianza.
Pero si lo van a hacer bien, que lo vendan ya que queda una semana.
cyber

Mensaje por cyber »

Pero si es que el peor momento para venderle es ahora. Si sacas 50 kilos no vas a poder sustituirle porque los equipos o te pedirán esos 50 o no querrán vendértelo.

¿No os acordáis de los tumbos que tuvimos que dar para fichar al mediocentro y al final nos quedamos con Fernandes?
samox

Mensaje por samox »

VICENTE SORIANO MANTIENE SU PROMESA DE NO VENDER A SUS 'CRACKS'

El Valencia rechaza ¡47 millones! por David Villa
DIEGO PICÓ · Valencia
El Valencia ha rechazado una oferta del Real Madrid de 47 millones de euros por David Villa. El presidente del Valencia, Vicente Soriano, ha querido ser fiel a la palabra dada cuando accedió al cargo, en el sentido de que no vendería ni a Silva ni a Villa, consagrados en la pasada Eurocopa. Su criterio se ha impuesto en una reunión celebrada este mediodía en Valencia y a la que también acudió Unai Emery, que fue llamado para ser informado de la situación. Al menos un par de directivos del Valencia eran partidarios de aceptar la suculenta oferta del Real Madrid por el delantero asturiano.

Con este 'no', el Valencia pretende dar por cerrado el 'caso Villa', que fue reabierto por el Real Madrid este fin de semana, después de que Robinho manifestara su deseo de abandonar el club blanco para fichar por el Chelsea y aprovechando la visita de Villa a Madrid para disputar la vuelta de la Supercopa de España.
samox

Mensaje por samox »

Jo pense al igual que Sindelar, probablement no hi haja oferta.
Si hi ha opine com cyber, es el pitjor moment per vendre a aquest jugador, per ficar un exemple crec que 30kilos en juny son més valiosos que 50 a finals d'agost.
cyber

Mensaje por cyber »

Ya estamos con "El Valencia rechaza la oferta pero no se descarta la posibilidad de que el Madrid haga otra oferta".

Que ganas de acabar la semana.
Desmemoriats

Mensaje por Desmemoriats »

cyber escribió:
Esque no tens que gastar-te els 53 kilos, soles 35, 10 en De Jong (posant el preu màxim, serien 8+Maduro en condicions normals) i 10 per Zabaleta, 20 en total, més 15 per Milito, 35, encara te sobren 18. Peró vamos, es de subnormals integrals no acceptar eixa oferta.
cyber

Mensaje por cyber »

¿Estás diguent-me que substitueixes a Villa per Milito?

Jo l'inconvenient el veig en la data en que es fa l'oferta, perquè si s'haguera fet fa un mes crec que tots coincidiriem en acceptar-la.
Responder