anticatalanista escribió:Tenies que traure a Coalició Valenciana, subnormal! sempre en la politica dels collons cagalanero de merda estem parlant de un equipo i no de politica atrapat! yo he anat i m'ha donat una miqueta de VERGONYA , espere que se faça un atra, per cert , Estat Valencià sempre ha segut valencaniste i la bandera que portes al subnick es de la Nació Valenciana, no del Pastís Valencià ixe, i no mescles politica, COLLONS, sempre igual...! no estic de mala hostia en lo de esta espra.. tu en el PSOE i en CVa, cansino!
roja.2
anticatalanista escribió:Per culpa de la gent que es riu , de tot aixo, en el futbol existix tot lo que podem vore, yo vaig a lfutbol perque soc delValénciaCF no per reivindicar lo que soc, que aixo ya ho sap tot lo mon, valencià, pero per culpa de gent que mescla política el futbol hui en dia es lo que es.. pasta i pasta i merda, i sino mireu l'estat hui en dia, que segur que la mitat dels que vos rieu no heu anat ni ala manifestació si aixina se pot dir... a la merda que es va fer ahir, i no em dona la gana moderarme icon_burla , si algu parla de politica que es vaja a un partit politic, per aixo me ficat este nick, pa que la gent que politise tant se li veja el plumero, Desmemoriat si tant valencaniste(de futbol ) perque s'atra cosa no te mereixes ni el nom de valencià, quan vajes a Mestalla , si esque vas.. no menjeu pipes, que l'afició del Valéncia , quan tot esta malament ... PUES YA SE ARREGLARA... més collons i al carrer a donar la vostra opinió i en lo camp no es va a sopar o berenar i despotricar sempre, es va a estar ab el teu equìp, i cantar i animar, i no minjar pipes, collons.
P.D- Les Pastilletes pa t'awela fill...

anticatalanista escribió:Si , i tu tens el carnet al mes somiaor de tots... "País Valencià" que aixo es un invent de les putes del PSOE.. i sino "Comunitat Valenciana", de les putes del PP, deixeu de inventar coses...

per cert yo parle en valenciá genui si no t'agrà , deprens. :P ÉS UN CONSELL icon_eheh
Una duda hacia el campeón que no mezcla la política con el fútbol... Tú de donde te has escapado tron??
Me parece de puta madre que tengas unas ideas políticas en tu cabeza, a nivel personal estaré deacuerdo o no con ellas, pero te quieres callar la boca y dejar de meterte con todo el mundo que no piensa como tú en cada comentario que haga? Y mucho menos llegar a la descalificación como haces tú, que eso únicamente demuestra tu nivel de educación. Normal que no hayas conseguido en tu vida convencer a nadie sobre tus ideas políticas, ya no porque sean mejores o peores, sino simplemente porque no tienes ni puñetera idea de algo que se llama "ARGUMENTAR" y que va acompañada de una palabra que se llama "EDUCACIÖN" y "RESPETO"
Por otro lado ves aprendiendo que para expresar todas esas ideas que tienes, no estan estos hilos y deja de meter mierda en cada hilo en el que hables
CANSINO!