Partidos del Valencia por Internet
- tonino
- Contactar:
Re: Partidos del Valencia por Internet
Pues ahora que lo veo, eso es un penalty como una casa. :x
-
- Contactar:
Hui no es vora, no??
20:45 Champions League (B): Chelsea - Valencia
- live3 Tvants
- UC Live UC Live
Es extrany, siguent contra un club angles i important com el Chelsea, pero be, si no es veu, em dona prou igual.
- live3 Tvants
- UC Live UC Live
Es extrany, siguent contra un club angles i important com el Chelsea, pero be, si no es veu, em dona prou igual.
-
Esos programas chinos, a mi me van fatal 

- LOBO
- Contactar:
pues a mi no veas, creo que solo una vez puede ver un partido de forma mas o menos decente, con solo pequeños parones cada cierto tiempo. normalmente no veo un pijo con los chinos de los buebos.Betty escribió:Esos programas chinos, a mi me van fatal
-
- Contactar:
a mi el 99% em vam com un tir de rapid, he vist ja moooolts partits, des de el Saragossa 2-2 Valencia de la 2ª jornada de lliga, el primer any de Quique, ja ha plogut ja... i aixo que els fique faltant 5 minuts o menys, res de mig hora... i moltes vegades sense tancar el emule ni res, tot a tope! aixo si, de lliga, els de champions i tal sempre han anat prou malament, encara que sempre depen del programa i la tv que el televisa. Deurieu de fer un test de velocitat en alguna web, a vore quant vos dona. A mi normalment em dona 3 megues i pico, quasi 4.
- osnacla
- Moderador
Normal que luego haya a mucha gente que nos les va (o no nos van) los programas, hay que cerrar el emule.... no te vas a morir por no descargar durante dos horas. SaludosSieke escribió:a mi el 99% em vam com un tir de rapid, he vist ja moooolts partits, des de el Saragossa 2-2 Valencia de la 2ª jornada de lliga, el primer any de Quique, ja ha plogut ja... i aixo que els fique faltant 5 minuts o menys, res de mig hora... i moltes vegades sense tancar el emule ni res, tot a tope! aixo si, de lliga, els de champions i tal sempre han anat prou malament, encara que sempre depen del programa i la tv que el televisa. Deurieu de fer un test de velocitat en alguna web, a vore quant vos dona. A mi normalment em dona 3 megues i pico, quasi 4.
-
- Contactar:
osnacla escribió: Normal que luego haya a mucha gente que nos les va (o no nos van) los programas, hay que cerrar el emule.... no te vas a morir por no descargar durante dos horas. Saludos
No, si jo normalment el tanque, passe de que se me puga ratllar el partit, pero alguna vegada si ha estat baixat a molta velocitat, no l'he tancat, perque despres li costa agafar-se xD. Pero ja dic, nomes si esta baixant a mooolta velocitat, per a demostrar que si van prou be els programes eixos. I xe, hara heu pagare jo tot, si la meua conexio te poder per a suportar eixa baixada, tambe tindra per a pujar... ames si tinguereu un altra conexio, vos aniria be... :| feu un test d'eixos a vore, i si no, canvieu de companyia :D
- osnacla
- Moderador
El problema es que en España tenemos unas conexiones de mierda, y a veces la calidad del canal es mayor que nuestra subida, con lo que a la larga si intentamos ver el canal solo desde aquí acaban yendo mal. Por eso vale la pena tener todo el ancho de banda de subida solo para ver los partidos, porque no nos sobra precisamente jeje. A mi me iba de lujo sobre todo el Goltv en el TVuplayer, pero las últimas semanas no me va muy alla, no se que pasara. Saludos.
-
- Contactar:
osnacla escribió:El problema es que en España tenemos unas conexiones de mierda, y a veces la calidad del canal es mayor que nuestra subida, con lo que a la larga si intentamos ver el canal solo desde aquí acaban yendo mal. Por eso vale la pena tener todo el ancho de banda de subida solo para ver los partidos, porque no nos sobra precisamente jeje. A mi me iba de lujo sobre todo el Goltv en el TVuplayer, pero las últimas semanas no me va muy alla, no se que pasara. Saludos.
Jo els ultims dos partits els he vist per goltv amb tvuplayer, el del athletic va anar be, fins els minuts finals, el de Osasuna li va costar un poquet de carregar pero despres va anar ja be.
De totes formes i si el fan per eixe programa... jo et recomane el SopCast, a mi per lo menys es el que mes m'agrada i millor em funciona a dia de hui.
De totes formes, normalment els partits entre setmana i de champions etc, ja dic que o no van o solen anar malament.
-
A ver si ponen algún enlace más, que con los que hay no lo voy a ver.
De todas formas hasta que la tele "me lo ha recordado" ni me acordaba de que hoy jugábamos, que diferencia con otras temporadas en que me levantaba pensando que hoy jugaba el Valencia :( vamos, que para lo que nos jugamos y lo que hay que ver, tampoco me voy a volver loco si tengo que escucharlo por la radio.
De todas formas hasta que la tele "me lo ha recordado" ni me acordaba de que hoy jugábamos, que diferencia con otras temporadas en que me levantaba pensando que hoy jugaba el Valencia :( vamos, que para lo que nos jugamos y lo que hay que ver, tampoco me voy a volver loco si tengo que escucharlo por la radio.
-
Yo no tengo el emule abierto cuando hay partido, y sigo sin poder verlo. Serán las conexiones... así van .confundido
-
- Contactar:
feu el test... http://www.testdevelocidad.es/
a mi m'ha donat ara: 3781 kbps de baixada i 435 de pujada, pero jo l'he fet sense tancar el emule ni res, hi ha que tancar tots el programes millor, a vore quant vos dona ;)
a mi m'ha donat ara: 3781 kbps de baixada i 435 de pujada, pero jo l'he fet sense tancar el emule ni res, hi ha que tancar tots el programes millor, a vore quant vos dona ;)
- sento
2972 de baixada :oSieke escribió:feu el test... http://www.testdevelocidad.es/
Mecaguen la conexió de ONO

-
- Contactar:
Sieke escribió:Hui no es vora, no??
- live3 Tvants
- UC Live UC Live
Han ficat un mes i ames del SopCast :)
White Rat TV [en] SopCast
- Silvaminator
sento escribió: 2972 de baixada :o

Mi connexion wifi en mi portable 2330 kbps y 494. =D>
- Carboni_15
yo lo estoy viendo por tvants que de momento va bien
-
- Contactar:
Carboni_15 escribió:yo lo estoy viendo por tvants que de momento va bien
Per tvants i va be?? :o aixo si es un miracle

- osnacla
- Moderador
Con esa bajada te sobra, si la mayoría de canales de los programas como mucho mucho llega a unos 500, el problema es que de subida seguro q no llegas ni a 300, me equivoco? Yo tb tengo Ono jeje.sento escribió: 2972 de baixada :o
- sento
Subida 79 :idea:osnacla escribió: Con esa bajada te sobra, si la mayoría de canales de los programas como mucho mucho llega a unos 500, el problema es que de subida seguro q no llegas ni a 300, me equivoco? Yo tb tengo Ono jeje.
- Carboni_15
no, ya no lo veo :(