Sieke escribió:jo estava dormint i m'ha despertat un tro super fort i en el meu carrer que ames es prou principal perque esta l'estacio del metro, han fet una avinguda enorme i tal, doncs estava tot que semblava un riu, i les xicones que eixien del metro, en compter d'agafar i pegar la volta per un altre lloc, lo que feien era creuar el riu tal qual, i els aplegava l'aigua sin exagerar fins a les caderes, i si ames pasava algun cotxe i feia una ona ja era per a flipar, a una quasi la tira com si estigues en la mateixa platja :D xe tu, com mola, quant de temps sense tindre una tormenta aixina yahoo..2 icon_platan2 goof. icon_jumping icon_wee icon_salto :!: \:D/
li dedique la meua alegria i la tormenta a ermiguel icon_amigos tot i que no s'ha donat compter que ha sigut jo qui havia pujat el post per a dir que tronava wow. tongue.
es verdad..ya me extrañaba a mi que al minimo ruido no dijeras na xD..
ha caido una buena, yo he abierto las ventanas de toda la casa para sentir el olor, airecillo y humedad que dejaba la lluvia..se ha agradecido bastante, hacia bastante que no llovia asi..y daban esos petardazos.. :)
Ermiguel escribió:
es verdad..ya me extrañaba a mi que al minimo ruido no dijeras na xD..
ha caido una buena, yo he abierto las ventanas de toda la casa para sentir el olor, airecillo y humedad que dejaba la lluvia..se ha agradecido bastante, hacia bastante que no llovia asi..y daban esos petardazos.. :)
vaja que si.... i ara fa un clima i ambient mes xulo per a donar una volteta, jo he vingut fa un ratet i xe, de categoria :)