PLOU PLOU PLOU PLOU
- ChErmantraut
- M@RKS
Han habido cortes de tensión de dos o tres segundos, por eso se te habrá reiniciado. Yo por si acaso lo he desenchufado por completo durante la tormenta.Bundy escribió:A mi inexplicablemente se me ha reinicidado el ordenador, y por si acaso, lo he apagado hasta ahora icon_ojitos
He grabado los truenos con el movil :?:
- tonino
- Contactar:
-
- Contactar:
jo estava dormint i m'ha despertat un tro super fort
i en el meu carrer que ames es prou principal perque esta l'estacio del metro, han fet una avinguda enorme i tal, doncs estava tot que semblava un riu, i les xicones que eixien del metro, en compter d'agafar i pegar la volta per un altre lloc, lo que feien era creuar el riu tal qual, i els aplegava l'aigua sin exagerar fins a les caderes, i si ames pasava algun cotxe i feia una ona ja era per a flipar, a una quasi la tira com si estigues en la mateixa platja :D xe tu, com mola, quant de temps sense tindre una tormenta aixina yahoo..2 icon_platan2 goof. icon_jumping icon_wee icon_salto :!: \:D/
li dedique la meua alegria i la tormenta a ermiguel icon_amigos tot i que no s'ha donat compter que ha sigut jo qui havia pujat el post per a dir que tronava wow. tongue.

li dedique la meua alegria i la tormenta a ermiguel icon_amigos tot i que no s'ha donat compter que ha sigut jo qui havia pujat el post per a dir que tronava wow. tongue.
-
- Contactar:
- YORX
Madre mia la que esta cayendo. Menos mal que no tenia nada importante que hacer. Si es que cuando he visto las nubes que venian...madre mia, mas negras no podian ser. Plou plou plou :D
PD: A mi no se me ha llegado a ir la luz del todo, pero si que ha habido algun amago, de eso que se va un poco la luz de la habitacion pero que no llega a irse.
PD: A mi no se me ha llegado a ir la luz del todo, pero si que ha habido algun amago, de eso que se va un poco la luz de la habitacion pero que no llega a irse.
- SuperXé
I no has ixit a ajudar a les xicones?? Que maleducat icon_nono :DSieke escribió:jo estava dormint i m'ha despertat un tro super forti en el meu carrer que ames es prou principal perque esta l'estacio del metro, han fet una avinguda enorme i tal, doncs estava tot que semblava un riu, i les xicones que eixien del metro, en compter d'agafar i pegar la volta per un altre lloc, lo que feien era creuar el riu tal qual, i els aplegava l'aigua sin exagerar fins a les caderes, i si ames pasava algun cotxe i feia una ona ja era per a flipar, a una quasi la tira com si estigues en la mateixa platja :D xe tu, com mola, quant de temps sense tindre una tormenta aixina yahoo..2 icon_platan2 goof. icon_jumping icon_wee icon_salto :!: \:D/