Toni Hernández

Si quieres rescatar algún tema, contacta con un moderador.
Cerrado
Sieke
Contactar:

Mensaje por Sieke »

_Bárbara_ escribió:

Hoy han abierto los teléfonos :wink:
vaja que curios, hui que no estava Toni... :lol:
_Bárbara_

Mensaje por _Bárbara_ »

Sieke escribió:
vaja que curios, hui que no estava Toni... :lol:
Tambien es verdad :-k
Dj_GouKi

Mensaje por Dj_GouKi »

El mejor programa a día de hoy es el de Onda cero...Eduardo Esteve es un crack y lo dice todo muy clarito...como hoy mismo.
Carboni_15

Mensaje por Carboni_15 »

y que dijo??
Alfil

Mensaje por Alfil »

A/A Sieke:

Ya entiendo que sea una critica constructiva hacia Toni, porque crees que ha cambiado mucho ( yo opino lo contrario, es el mismo periodista de siempre) .... pero solo por el gran aprecio que te tiene Toni Hernandez, deberias intentar hacer esa misma critica constructiva menos agresiva .... Toni se lo merece 8)
Yoshiharu

Mensaje por Yoshiharu »

Sieke escribió:No sera per mi...... jo escolte a Toni des de que se'n va anar de Insa, perque m'agradava molt (junt amb radio 9) i precisament per aixo, perque m'agradava com ho feia, em sent disgustat i decepcionat del canvi que ha donat :( i el critique, perque m'agradaria que tornara a ser el de sempre, es ante tot una critica constructiva, perque l'actual actitud que te, pense que no es bona ni per als oients/aficio, ni per a ell com a profesional, ni tampoc per als interssos del Valencia.
Idem... :(
Yoshiharu

Mensaje por Yoshiharu »

Alfil escribió:A/A Sieke:

Ya entiendo que sea una critica constructiva hacia Toni, porque crees que ha cambiado mucho ( yo opino lo contrario, es el mismo periodista de siempre) .... pero solo por el gran aprecio que te tiene Toni Hernandez, deberias intentar hacer esa misma critica constructiva menos agresiva .... Toni se lo merece 8)
Si una buena colleja a tiempo nos ahorra tener una reedición de "La transformación" (o "La metamorfosis", como prefiráis) de Kafka versión Vidagany, mejor que sean dos... por si las moscas... :twisted:
Sieke
Contactar:

Mensaje por Sieke »

Alfil escribió:A/A Sieke:

Tens rao en que pot ser el meu to en algun moment no ha sigut el adecuat, pero es que em fastidiava molt vore el canvi que havia fet, precisament per aixo de que jo tambe li tinc apreci, si havera sigut un periodista que em te igual, directament havera passat de dir-li res, xe, li enviare un correu demanant-li disculpes i intentant explicar-li d'un altra manera el meu punt de vista.
I com saps que em te apreci?? icon_nose si que m'he enviat correus amb ell varies vegades, i m'ha contestat i va preguntar per mi quan anareu uns a la tv i tot aixo, pero d'ahi a tindrem eixe apreci no se, pero xe, li escriue un mail, pense que es un tio que accepta les critiques i estiguent d'acord o no amb mi, se que les respetara, per aixo li escric i li escriure.

Aixo de que per a tu no ha canviat...... esta clar que cada u pot tindre el seu punt de vista, pero si mires hi ha molta gent que pensa com jo, no sols en el forum, si no tambe els seus oients que li criden per telefon o li envien sms, jo mai havia escoltat als seus oients tant en desacord amb ell, i com Jordi per exemple li va dir per telefon aixo de que semblava que estava embruixat, que que li havia passat per a eixe canvi...... etc, pero be, cada u heu veu depenent del color del vidre :wink:

I lo dit, li enviare un mail que jo tambe li tinc apreci, em va fer algun favor com enviar-li un mail meu a Benitez i tot aixo, i no vull que mal interprete el meu missatge.

Una salutacio 8)
Sieke
Contactar:

Mensaje por Sieke »

Yoshiharu escribió:
Si una buena colleja a tiempo nos ahorra tener una reedición de "La transformación" (o "La metamorfosis", como prefiráis) de Kafka versión Vidagany, mejor que sean dos... por si las moscas... :twisted:
doncs envia-li tambe un correu, contra mes gent li diga que ha denotat un canvi brusc en la seua actitud, pot ser reflexione mes.

Jo com he dit, li vaig a enviar un mail, pero esta volta privat ,no per a que el diga a la radio, es mes que res per a dir-li el mateix pero en altres paraules, no vaig a canviar la meua forma de pensar, pero si almenys li dire les coses d'un altra manera, per a que sapiga que li ho dic des de l'apreci, podries enviar-li tu tambe algun :wink: perque ames estic segur que ha llegit este post o el acabara llegit.
Alfil

Mensaje por Alfil »

Sieke escribió:
Tens rao en que pot ser el meu to en algun moment no ha sigut el adecuat, pero es que em fastidiava molt vore el canvi que havia fet, precisament per aixo de que jo tambe li tinc apreci, si havera sigut un periodista que em te igual, directament havera passat de dir-li res, xe, li enviare un correu demanant-li disculpes i intentant explicar-li d'un altra manera el meu punt de vista.
I com saps que em te apreci?? icon_nose si que m'he enviat correus amb ell varies vegades, i m'ha contestat i va preguntar per mi quan anareu uns a la tv i tot aixo, pero d'ahi a tindrem eixe apreci no se, pero xe, li escriue un mail, pense que es un tio que accepta les critiques i estiguent d'acord o no amb mi, se que les respetara, per aixo li escric i li escriure.

Aixo de que per a tu no ha canviat...... esta clar que cada u pot tindre el seu punt de vista, pero si mires hi ha molta gent que pensa com jo, no sols en el forum, si no tambe els seus oients que li criden per telefon o li envien sms, jo mai havia escoltat als seus oients tant en desacord amb ell, i com Jordi per exemple li va dir per telefon aixo de que semblava que estava embruixat, que que li havia passat per a eixe canvi...... etc, pero be, cada u heu veu depenent del color del vidre :wink:

I lo dit, li enviare un mail que jo tambe li tinc apreci, em va fer algun favor com enviar-li un mail meu a Benitez i tot aixo, i no vull que mal interprete el meu missatge.

Una salutacio 8)

¿per que? es molt facil de saber-ho, cuan vaig anar amb Dunete a la TV, ens va donar records per a tu i poquets mes del forum, a mes, en moltes vegades recorda a la radio, que el teu avatar com el millor de Internet ... :wink:
Sieke
Contactar:

Mensaje por Sieke »

Alfil escribió:

¿per que? es molt facil de saber-ho, cuan vaig anar amb Dunete a la TV, ens va donar records per a tu i poquets mes del forum, a mes, en moltes vegades recorda a la radio, que el teu avatar com el millor de Internet ... :wink:
Si, si, tot aixo heu se, es veritat, i lo dit, si no li tinguera apreci, no havera perdut temps en enviar-li un correu i tot aixo, em limitaria a canviar de dial o apagar la radio i au, pero si heu fas es perque tambe em dol eixe canvi, jo crec que aixo ell heu sabra vore, xe, a la vespra li escric un correu i tot arreglat, gracies Alfil per fer-me rectificar "en la forma" icon_amigos
Yoshiharu

Mensaje por Yoshiharu »

Sieke escribió:
doncs envia-li tambe un correu, contra mes gent li diga que ha denotat un canvi brusc en la seua actitud, pot ser reflexione mes.

Jo com he dit, li vaig a enviar un mail, pero esta volta privat ,no per a que el diga a la radio, es mes que res per a dir-li el mateix pero en altres paraules, no vaig a canviar la meua forma de pensar, pero si almenys li dire les coses d'un altra manera, per a que sapiga que li ho dic des de l'apreci, podries enviar-li tu tambe algun :wink: perque ames estic segur que ha llegit este post o el acabara llegit.
Encara confie que tot açò es dega només a que ha prés massa el sol... aixina que preferisc deixar que pase el temps per tal de vore si només ha sigut un "lapsus" o es tracta d'un canvi en el seu "modus operandi/'opinandi' ", i després actuar en conseqüencia...

Li enviaria un correu si sabera que anava a servir per a algo i que s'ho anava a prendre a bones, en lloc de tancar-se més encara en els seus actuals pensaments, com ha vingut fent ultimament, que a cada cosa que li deïen, encara s'encabotava més en el que deïa... :idea:

El que sé es que ara mateix ja no tinc les ganes que tenia abans de que arrivaren les dos per tal de ficar-me la radio i escoltar-lo... :( (mai hauria pensat que arrivaria el dia en que canviaria de emisora o apagaria la radio abans de concloure el programa, i aquest estiu ha aconseguit que en un parell d'ocasions ho fera, inclús que pasara de ficar la radio --que utilitzara exactament els mateixos arguments que dies abans ell mateix criticava en contundència per tal de defendre la seua postura actual va ser la gota que colmà el vas... :idea:-- ... i això que ja estava escarmentat en Vidagany... :().
Sieke
Contactar:

Mensaje por Sieke »

Yoshiharu escribió:
Encara confie que tot açò es dega només a que ha prés massa el sol... aixina que preferisc deixar que pase el temps per tal de vore si només ha sigut un "lapsus" o es tracta d'un canvi en el seu "modus operandi/'opinandi' ", i després actuar en conseqüencia...

Li enviaria un correu si sabera que anava a servir per a algo i que s'ho anava a prendre a bones, en lloc de tancar-se més encara en els seus actuals pensaments, com ha vingut fent ultimament, que a cada cosa que li deïen, encara s'encabotava més en el que deïa... :idea:

El que sé es que ara mateix ja no tinc les ganes que tenia abans de que arrivaren les dos per tal de ficar-me la radio i escoltar-lo... :( (mai hauria pensat que arrivaria el dia en que canviaria de emisora o apagaria la radio abans de concloure el programa, i aquest estiu ha aconseguit que en un parell d'ocasions ho fera, inclús que pasara de ficar la radio --que utilitzara exactament els mateixos arguments que dies abans ell mateix criticava en contundència per tal de defendre la seua postura actual va ser la gota que colmà el vas... :idea:-- ... i això que ja estava escarmentat en Vidagany... :().

com vullgues...... jo tambe tinc el dubte de com es pendra la meua critica, si be, reconguent per dins algo i reflexionant, o per contra cabut com has dit, confie en que a pesar del canvi que haja pegat publicament i tal, que encara li quede algo del Toni d'abans, i es prenga la meua critica be, pero com el canvi que ha fet es tan gran, doncs com a minim tinc el dubte.

Jo nomes t'ho deia perque si li escrius, vora que mes gent pensa aixina, que ha canviat, i no que nomes es cosa de poques persones... perque a mi m'ha passat exactament igual que a tu en tot el que has dit, ja no tindre ganes de escoltar el programa, inclus apagar la radio etc, jo crec que si el Valencia va mal (ojala i no) el valencianisme que porta per dins li tornara a eixir a flor de pell i criticara tot el que fins ara no ha criticat.
De totes formes, ja et dic, escriu-li va home, aixina vora que molts bons oients d'ell estan algo decebuts i aixina a vore si canvia, no et costa res xe, pero be, fes el que vullgues ;)

Per si canvies d'opinio: locosporelfutbol@locosporelfutbol.tv

ames, si algu ha sabut explicat a la perfeccio en que ha consistit el seu canvi ,eixe has sigut tu, li vindria be a Toni llegir els teus escrits. :wink:
Sieke
Contactar:

Mensaje por Sieke »

bueno Alfil, ja li he escrit un email prou prou llarg tractant d'explicar-li millor el meu pensament, ja vorem si em contesta, encara que m'agradaria que Yoshiharu que es va expresar molt be sobre el seu canvi, li enviara tambe un, va Yosiharu animat collons 8)
Yoshiharu

Mensaje por Yoshiharu »

Ara mateix tinc el temps pegat al cul en els examens, i la meua 'inocència' ( :roll: ) encara em demana que li done cert marge d'error per a tornar a ser el que era... però com tot continue igual de "ben fet" i encara aixina ell no canvie el nou rumb que ha agafat... :twisted: :twisted: :twisted:

Resumint, tindré en compte la teua sugerència... :wink:
Sieke
Contactar:

Mensaje por Sieke »

Yoshiharu escribió:Ara mateix tinc el temps pegat al cul en els examens, i la meua 'inocència' ( :roll: ) encara em demana que li done cert marge d'error per a tornar a ser el que era... però com tot continue igual de "ben fet" i encara aixina ell no canvie el nou rumb que ha agafat... :twisted: :twisted: :twisted:

Resumint, tindré en compte la teua sugerència... :wink:

jooooo :(

es que expresares a la perfeccio el nostre sentir i la situacio i es una llastima que no li aplegue a ell tot aixo :(
Yoshiharu

Mensaje por Yoshiharu »

Sieke escribió: jooooo :(

es que expresares a la perfeccio el nostre sentir i la situacio i es una llastima que no li aplegue a ell tot aixo :(
Collons, deixa al pobre xic que tinga l'opció de canviar abans de soltar-li una garrotà... :lol: :lol: :lol:

Esperem a vore com tanquen el periode de fitxatges i com reacciona ell, i si continua en les mateixes i trobe un rato lliure, li escriuré... :)

Però si mentres tant vols fer teues les meues paraules i escriure-li contant-li el que ací s'ha dit, cap problema per la meua banda... :wink:
CONEJO TARANTINI

está malalt Toni?

Mensaje por CONEJO TARANTINI »

Hui es el segon dia que no l'ascolte i encara que ultimament no estic masa d'acord, si reconec que es un personatge que el trobe a faltar si no esta.
De Morata no es pot traure mes, d'ell sí i per aixó a vore si entre tots el fem reaccionar una miqueta.
Imagen
AvantBurja

Mensaje por AvantBurja »

Es lo que sucede en la vida, cogemos aprecio de las personas en el momento que nos faltan :(

Toni, recuperate pronto de la garganta :wink:

Que joven estaba mi Quiquillo, conejo Tarantini :lol:
CONEJO TARANTINI

Mensaje por CONEJO TARANTINI »

AvantBurja escribió:Es lo que sucede en la vida, cogemos aprecio de las personas en el momento que nos faltan :(

Toni, recuperate pronto de la garganta :wink:

Que joven estaba mi Quiquillo, conejo Tarantini :lol:
Perdón y sin ánimo de acritud, era Enrique Saura...es que uno ya va entrando en años :cry:
Cerrado