El Post de las Dudas Informáticas
- vcf_92
Ayuda
Este post lo abro porque es una necesidad que tengo ahora mismo sino os aseguro que no lo haría.
En mi versión msn, cuando inicio sesión, me pone que el servidor no está disponible temporalmente.
Lo que no entiendo es que en la cuenta de mi hermano si inicia sesión se le conecta.
Porfavor en cuanto me responda alguien de lo que puedo hacer para solucionarlo lo podeis cerrar este post.
No me baneeis [-o<
En mi versión msn, cuando inicio sesión, me pone que el servidor no está disponible temporalmente.
Lo que no entiendo es que en la cuenta de mi hermano si inicia sesión se le conecta.
Porfavor en cuanto me responda alguien de lo que puedo hacer para solucionarlo lo podeis cerrar este post.
No me baneeis [-o<
- haddock
- Contactar:
- Xufas
Lo mesmo digo. De hecho, estoy haciendo gestiones para instalarlo en el curro, que hasta ahora teniamos el cutre-McAfee y no veas la diferencia. Además es una gozada ver como te actualizan la BD cada dos por tres, que el McAfee habia veces que no te la actualizaba en dos dias.haddock escribió:Utilizo NOD32 desde que hace un año me lo recomendó LD/Herunúmen y es C-O-J-O-N-U-DO.
Yo gasto el piratilla que tiene un crack que no caduca y se actualiza la base de datos de virus dos otres veces al día, sin problemas.
.
- Sagan
- Moderador
- Bundy
- Sagan
- Moderador
Si te cobran el mando es que eres un poco... mandril... :PBundy escribió:
Tron, a mi no me dan microcortes y tengo ONO.
Es que mi madre hablo con ellos, y no se como lo hizo que estuvimos con la tele gratis 3 meses, y ahora no pagamos ni descodificador ni el mando, que ama :D
Eso pasa cuando amenazas y tienes problemas reales, se cagan bastante :D
- barran
bueno pues que man instalao el xp nuevo, y con el el reproductor de windows pues es distinto al que tenia,
con el viejo a lo mejor veia un video deun gol o lo que sea y le daba a archivo guardar como y lo guardaba pero es que en este reproductor no me viene archivo si alguien que tenga el xp me lo podria explicar
con el viejo a lo mejor veia un video deun gol o lo que sea y le daba a archivo guardar como y lo guardaba pero es que en este reproductor no me viene archivo si alguien que tenga el xp me lo podria explicar
- ToTe
barran escribió:bueno pues que man instalao el xp nuevo, y con el el reproductor de windows pues es distinto al que tenia,
que version del media player tienes??
-
SOCORROOOOO SOCORROOOO SOCORROOOO SOCORROOOO !!!!!!
deu meu, quin ratet, estava jugant al fifa07, vale, en aixo que es conecta el antivirus, per a passar una ronda, rutinaria, continue jugant... despres de guanyar 5-0 al madrid en 1/4 de final de la copa, i de anar guanyant 0-2 al Barça en el partit d'anada de semifinals, el antivirus interrompe la partida..... ha detectat un nou virus, un mes dels 4 del altre dia.... vale, pues li done, no se a que , perque no se a que li he donat, i de sobte, d'eixe nou viros apareixen 14, de 14 passa a 18 i de 18 a 160... tots troyans... de repent la pantalla es queda en blau, totalment en blau, sense lletres, sense res... com si un sincope hagera mort el PC.... vale, pues reinicie... reinicie, i als 5 segons de carregar-se tot els programes d'inici...etc que apareixen en la barreta d'estat junt al rellotge, torna la pantalla en blau.. amb el famos missatge que vaig posar ja fa temps.... , torne a reiniciar... als 5 segons torna a passar, en modo a prueba de fallos, va tot be, restaure el sistema a vore si s'ha carregat algo.... no me deixa, i mira que he triat fins al dia mes antic que havia... i res no restaura... torne a iniciar, torna el colapse... total que en eixos 5 segons que m'ha deixat he desinstalat el AVG, i ara estic aci, el PC ja no s'ha colapsat..... pero els virus estan ahi... i no puc desinfectarme... son tots "trojan horses" com posava en el antivirus.... i per a colmo ara que anava tot be, he tornat a provar de instalar el antivirus, i ix un error en el programa que posa...
i tot aço sabeu per que be ???? per no fer lo que he fet sempre, jo sempre he descarregat programes i cracks de vagos.es que tens una seguritat extrema de que no tenen virus ni cucs ni res, i un dia, no se perque, vaig tindre la puta idea de baixar-me un crac de astalavista, i al iniciar me va botar el antivirus dient que havia sigut infectat amb un cuc... desde eixe dia.. estic patint les de cain amb el puto ordenata... que no te ni un any collons, que el vaig desvirgar el 15 de setembre.....

deu meu, quin ratet, estava jugant al fifa07, vale, en aixo que es conecta el antivirus, per a passar una ronda, rutinaria, continue jugant... despres de guanyar 5-0 al madrid en 1/4 de final de la copa, i de anar guanyant 0-2 al Barça en el partit d'anada de semifinals, el antivirus interrompe la partida..... ha detectat un nou virus, un mes dels 4 del altre dia.... vale, pues li done, no se a que , perque no se a que li he donat, i de sobte, d'eixe nou viros apareixen 14, de 14 passa a 18 i de 18 a 160... tots troyans... de repent la pantalla es queda en blau, totalment en blau, sense lletres, sense res... com si un sincope hagera mort el PC.... vale, pues reinicie... reinicie, i als 5 segons de carregar-se tot els programes d'inici...etc que apareixen en la barreta d'estat junt al rellotge, torna la pantalla en blau.. amb el famos missatge que vaig posar ja fa temps.... , torne a reiniciar... als 5 segons torna a passar, en modo a prueba de fallos, va tot be, restaure el sistema a vore si s'ha carregat algo.... no me deixa, i mira que he triat fins al dia mes antic que havia... i res no restaura... torne a iniciar, torna el colapse... total que en eixos 5 segons que m'ha deixat he desinstalat el AVG, i ara estic aci, el PC ja no s'ha colapsat..... pero els virus estan ahi... i no puc desinfectarme... son tots "trojan horses" com posava en el antivirus.... i per a colmo ara que anava tot be, he tornat a provar de instalar el antivirus, i ix un error en el programa que posa...
ocal machine: installation failed
Installation:
Error: Action failed for file avgclean.sys: starting service....
No se puede iniciar el servicio o grupo de dependencia. (1068)
Rollback:
Error: Action failed for file avg7rsxp.sys: starting service....
El sistema no puede hallar el archivo especificado. (2)
i tot aço sabeu per que be ???? per no fer lo que he fet sempre, jo sempre he descarregat programes i cracks de vagos.es que tens una seguritat extrema de que no tenen virus ni cucs ni res, i un dia, no se perque, vaig tindre la puta idea de baixar-me un crac de astalavista, i al iniciar me va botar el antivirus dient que havia sigut infectat amb un cuc... desde eixe dia.. estic patint les de cain amb el puto ordenata... que no te ni un any collons, que el vaig desvirgar el 15 de setembre.....

- Sagan
- Moderador
Bajate el antivirus avast -> http://files.avast.com/iavs4pro/setupesp.exe
te dira si quieres programas un escaneo cuando reinicie, le dices que si y reinicia.
te dira si quieres programas un escaneo cuando reinicie, le dices que si y reinicia.
-
djfran28 escribió:Bajate el antivirus avast -> http://files.avast.com/iavs4pro/setupesp.exe
a este pas vaig a provar tots els antivirus del mercat.....

PD: en el missatge de dalt he dit que havia arreglat el problema llevant el antivirus.. pos no, ara que torne a estar ha passat lo mateix.. per a que no pete tinc que obrir algun programa insofacto, sino el pc peta.... ni tampoc puc estar sense fer res mes de 4 segons perque també peta.....
- LOBO
- Contactar:
tengo un problema raro. despues de que linex se cargara mi tabla de particiones, he tenido que volver a instalarme güindous y despues de nuevo linex. el caso es que ahora no me funciona la tecla Alt Gr, y no puedo poner la arroba, con lo que no puedo poner direcciones de email. y no es de la tecla, que funcionaba bien antes y no le ha pasado nada.
alguien me puede dar una solucion?
alguien me puede dar una solucion?