Pos a mà m'acaben d'atropellar ara, yo anava en la moto d'un amic carrer amunt (un carrer prou transitat q es sòl anar prou espaiet) i la dona estava parà pa voltar a l'esquerre, i yo que anava tranquilet x el meu carril cara amunt, ella a voltat xq no m'havia vist i òstia al canto, a mà m'ha donat temps a frenar un poquet i ella estava parà pa girar, x lo q ha sigut caure i au, xo yo només m'alçat i m'ha vist la moto en terra, m'ha posat super nerivós tremolant i la dòna ha baixat del cotxe plorant diguent-me que em portava a urgències, xo no m'apetia passar-me unes 3 hores allà i com soles tinc raspaes i mal en les munyiques de quan m'apoyat pos m'ha curat en casa i au, después d'haver passat x Mapfre i arreglar lo del seguro i tot que era lo q més m'importava, i ara em fan mal les munyiques que me se'n gelat, i a vore com passe la nit...DiVaio escribió:HE atropellado una paloma valenciana :?:
Eso le pasa por planear bajo cerca de mi A3 :?:
Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...
- SuperXé
- SoyTaronja
- SuperXé
Ara aplegue, después de 3hores en el braç escaiolat pa 2semanes, i diuen q puc tindre un òs trencat en la mà xo q com no eu saben m'ascaiolen i d'acà un parell de semanes tinc q anar a vore si el tinc trencat, si despues de 2 semanes en escaiola encara la tinc q portar més temps em muic, ara sense ixir esta nit ni els pròxims dissaptes, faré més hores aci q un tonto.
M'han dit q a lo millor cobre del seguro, pot ser?
-
SuperXé escribió:Ara aplegue, después de 3hores en el braç escaiolat pa 2semanes, i diuen q puc tindre un òs trencat en la mà xo q com no eu saben m'ascaiolen i d'acà un parell de semanes tinc q anar a vore si el tinc trencat, si despues de 2 semanes en escaiola encara la tinc q portar més temps em muic, ara sense ixir esta nit ni els pròxims dissaptes, faré més hores aci q un tonto.
Si van agafar les dades de la dóna i tot pot ser et donen algo.
- Edmore
Pero el segur era del teu amic????LA moto era teua o del teu amic??? M'extranya que cobrares duguent una moto que no es teua, encara que no estic molt enterat del tema.SuperXé escribió:Ara aplegue, después de 3hores en el braç escaiolat pa 2semanes, i diuen q puc tindre un òs trencat en la mà xo q com no eu saben m'ascaiolen i d'ací un parell de semanes tinc q anar a vore si el tinc trencat, si despues de 2 semanes en escaiola encara la tinc q portar més temps em muic, ara sense ixir esta nit ni els pròxims dissaptes, faré més hores aci q un tonto.
Ànim
- SuperXé
A vore, segons m'han dit si la culpa haguera sigut meua hagueren mirat si el seguro cubria a tercers, xo com la culpa es seua el seu seguro paga el mal q té la moto (q és del meu amic), i ara a vore si em paguen el meu mal, x lo menos la roba, demà pel matà tinc q anar a Mapfre a vore com qde, xo m'han dit q els de Mapfre son uns cabrons