Partidos del Valencia por Internet
-
- Contactar:
-
- Contactar:
-
- Contactar:
Espere que hui el partit es puga vore be per internet... perque hui no vaig a anar al bar...
Per cert, jo l'any passat vaig usar molt el mysee, m'anava de puta mare, pero esta temproada no se perque collons, quan punxe per a vore el futbol per el mysee se m'obri una web de mysee on suposadament alli es veu, pero jo no vull aixo ostia, jo vull que se m'obriga el programa mysee que tinc instal-lat en el pc, com abans!!!
Algu sap perque passa aixo i que puc fer?? gracies 8)
PD: Merda no el fan per PPLIVE, algo em diu que hui no vore el partit... i mira que tinc programes instal-lats... pero com el pplive i el mysee (abans) res.
Per cert, jo l'any passat vaig usar molt el mysee, m'anava de puta mare, pero esta temproada no se perque collons, quan punxe per a vore el futbol per el mysee se m'obri una web de mysee on suposadament alli es veu, pero jo no vull aixo ostia, jo vull que se m'obriga el programa mysee que tinc instal-lat en el pc, com abans!!!

Algu sap perque passa aixo i que puc fer?? gracies 8)
PD: Merda no el fan per PPLIVE, algo em diu que hui no vore el partit... i mira que tinc programes instal-lats... pero com el pplive i el mysee (abans) res.
-
- Contactar:
Ja tio, pero no esta el pplive, el mysee ja he dit els problemes que em dona, a vore si algu em diu que puc fer, per cert, ja podrien ficar la velocitat kb/s de cada canal collons...Achilipu escribió::?:
Enlace de la imagen de la cita anterior: http://img247.imageshack.us/img247/954/spg1.jpg
http://www.rojadirecta.com
El tvkoo! no el he pogut provar mai, encara que el tinguera insta-lat no m'apareixia en la web com a que el tinguera, del tvants ni parlem, nomes he pogut vore un partit be amb eixe... i be, tocara provar amb el ppstream i el sopcast que fa la tira que no els he usat, i el pcast tampoc em funciona be ara, quan l'any passat m'anava be

M'acabe d'instal-lar el VGO.
- cartmanvcf
-
- Contactar:
A mi la temporada passada tambe, era dels millors, pero este any encara no he pogut vore cap be... tambe es veritat que quasi no he provat este any, estem en la jornada 4º encara, aixi que confie que si em vaja igual de be que la temporada passada, si no amb un programa, amb un altre...cartmanvcf escribió:El Pcast a mi me funciona de p. mare!!!
-
- Contactar:
Quan punje damunt del mysee se m'obri la web: http://play.mysee.com/p_437.html perque osties no se m'obri el programa automaticament com la temporada passada??? 

- Sagan
- Moderador
-
- Contactar:
Jo tinc instal-lats tots jeje, i la temporada passada si no en un programa en un altre i si no en una cadena en un altra, tenia un 99% d'exit de vore el partit, els que mes m'agradaven eren pplive, mysee i pcast.djfran28 escribió:A mi todos los programas que he probado me van bien, se basan en lo mismo asiq... lo ideal es utilizar uno conocido tipo ppstream que esta bien actualizado, luego elegir un canal conocido es mejor para tener tb mas fuentes...
Yo recomiendo ppstream si se puede elegir.
-
- Contactar:
- makina-che
- haddock
- Contactar: