laia escribió:
és una Albioleta en potència

Clar, tens raó. No ho habia pensat
Alguna vegada ho he pensat... pareix que tot el món que a somniat alguna vegada ser jugador de futbol voldria ser davanter, per això de fer gols i tal. Però a mi no és la posició en la que m' agradaria jugar. A mi m' agradaria (en l' hipotètic cas de que fora futbolista) jugar en la posició d' extrem dret o lateral amb molt de recorregut. M' agrada correr la banda i fer el que fan els extrems. Em sembla molt més atractiu que qualsevol altra posició.
Seguint comentant sobre el del pati de l' escola. Jo no soc cap figura però quan a educació física jugàvem a futbol jo era de les poques que tenia idea i no li tenia por al baló. És totalment cert això de que les xiques corren totes darrere del baló i totes a la patada de qui el porta... i hi ha que ni això, davant la porteria de xarreta amb la portera i si ve el baló ens apartem. Què bo era!
Això sí, al pati del cole mai jugava amb els xics quan ells jugaven amb la típica pilota feta amb paper de plata. Si ho he tingut que buscar mai he jugat, però a educació física jo sí que era de les que m' ho prenia seriosament. Amb el meu germà també sempre que he pogut hem jugat a llevar-nos la pilota i a fer "mariconades", alguna vegada encara ho fem quan estem amb els cosins xicotets i això. M' heu donat ganes de jugar!