Firmas
-
- Contactar:
- Drakul
- Moderador
Per que així i tot es massa llarga i com vaem canviar la cantitat d'elements que es podien possar pues ja no et deixa. Tindrás que llevar mes coses.Sieke escribió:A vore als moderadors per favor, es que ni tan sols puc llevar coses de la firma, vull llevar una imatge que ja ni funciona, sin ficar cap altra ni res, i no em deixa... em diu que es massa llarga, redeu, si estic llevant coses!!!
Alguna ajudeta, HELP...
Es una llastima que es tingam que fotre tots per que molta gent no haja fet cas sobre tindre massa coses en la firma.
-
- Contactar:
Val, em llevare les mascotes i tot aixo, de totes formes que aixo no esta clar, i ja no per la gent que no sap respectar-ho, si no perque a voltes una direccio URL per a la firma pot ser mooooooooolt llarga, i en canvi la imatge ser xicoteta, i altres igual es fiquen una foto super gran que molesta i desquadra i la direccio url es curta.Drakul escribió:
Per que aixà i tot es massa llarga i com vaem canviar la cantitat d'elements que es podien possar pues ja no et deixa. Tindrás que llevar mes coses.
Es una llastima que es tingam que fotre tots per que molta gent no haja fet cas sobre tindre massa coses en la firma.
- Mario Alberto
- cartmanvcf
laugh. laugh. laugh.Sentiment escribió:Enlace de la imagen de la anterior cita: http://www.sentimentche.com/stga/forastero.gif
Como siempre IMPRESIONANTE
alabar2. alabar2. alabar2.
-
-
- Contactar:
Jajaj molt bo sent, pero es que Judas ja ha quedat clar, que no era un traidor a Jesus, es mes, tot el contrari i que l'historia estava equivocada xD.
A mi Ayala sempre m'ha recordat a Son Goku, fisicament, i amb eixa mirada de mala llet de super guerrer jeje, ara em sembla que esta en el capitol aquell en Namek, on l'enemic li va fortar el cos i va passar Goku de ser bo, a ser roïn.
A mi Ayala sempre m'ha recordat a Son Goku, fisicament, i amb eixa mirada de mala llet de super guerrer jeje, ara em sembla que esta en el capitol aquell en Namek, on l'enemic li va fortar el cos i va passar Goku de ser bo, a ser roïn.
- MiKi#46
El malote de las fuerzas especiales de Freezer?Sieke escribió:Jajaj molt bo sent, pero es que Judas ja ha quedat clar, que no era un traidor a Jesus, es mes, tot el contrari i que l'historia estava equivocada xD.