11 junio 2012
18.00 Francia - Inglaterra
20.45 Ucrania - Suecia
15 junio 2012
18.00 Ucrania - Francia
20.45 Suecia - Inglaterra
19 junio 2012
20.45 Suecia - Francia
20.45 Inglaterra - Ucrania
The Squad
Goalkeepers
Robert Green (West Ham United), Joe Hart (Manchester City), John Ruddy (Norwich City).
Defenders
Leighton Baines (Everton), Gary Cahill (Chelsea), Ashley Cole (Chelsea), Glen Johnson (Liverpool), Phil Jones (Manchester United), Joleon Lescott (Manchester City), John Terry (Chelsea).
Midfielders
Gareth Barry (Manchester City), Stewart Downing (Liverpool), Steven Gerrard (Liverpool), Frank Lampard (Chelsea), James Milner (Manchester City), Scott Parker (Tottenham Hotspur), Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal), Theo Walcott (Arsenal), Ashley Young (Manchester United).
Forwards
Andy Carroll (Liverpool), Wayne Rooney (Manchester United), Daniel Welbeck (Manchester United), Jermain Defoe (Tottenham Hotspur).
Standby list
Jack Butland (Birmingham City), Phil Jagielka (Everton), Jordan Henderson (Liverpool), Adam Johnson (Manchester City), Daniel Sturridge (Chelsea).
Bale lo que tiene es que viene siendo galés :Dnatxo escribió:Le pasa algo a Bale? O es que no está a tope?
Oh! Eso explica muchas cosasAMUNT escribió: Bale lo que tiene es que viene siendo galés :D
Jo és que del grup D no veig tan forta a Anglaterra. Després passarà el que passarà, però entre que se'ls han lesionat uns quants jugadors, que Capello va pegar l'espantà i el nou técnic no porta ni dos dies como qui diu, i que crec que Rooney es va a perdre alguns partits per sanció, no m'extranyaria que es quedasen a la fase de grups (encara que a l'enquesta vaig votar que passaven).rourevalencià escribió:Per cert que jo veig més potent este grup que el B, és que s'han posat pesats amb el "grup de la mort" i no sé perquè és més potent el d'Alemanya-Holanda que el C d'Espanya-Itàlia.
puede llevar camino de ello. Aqui estamos todos hablando Alemania pro Francia esta muy fuerteDave1982 escribió:¿Creeis que Ribery, puede ser el máximo goleador de la Eurocopa?
Me mola Francia y el equipo que tienen, mira que hace dos años, me lo pase de puta madre cuando les ganamos en el Parque de los Principes, pero esta Francia no tiene nada que ver con aquella.Permafrost27 escribió: puede llevar camino de ello. Aqui estamos todos hablando Alemania pro Francia esta muy fuerte