De ahí al comentari que vaig fer de que Canales havia juat tècnicament be pero tàcticament mal. Al retrasar-se tant no tenia a gent per davant, no va fer be les funcions de un mitja punta. Al retrasar la posició va millorar per que ja tenia a algú per davant de ell.tofolet escribió: En el partit del Chelsea, sobre tot en la primera part, els comentaristes de Canal 9 cada vegada que Canales agarrava la pilota i mirava a vore a qui podia passar la seua frase era: "Canales no veu joc" i ho comentaven com que Canales no tenia visió de joc. I el meu comentari era que si no tenia a qui passar era impossible que vera joc, pero com estava en casa, per la tela no es veu tot com per a emetre eixe juí.
El dissabte vaig confirmar que el problema no era de Canales, sinó dels jugadors que no s'oferien. El cas és que en la retina encara tenia la manera de menejar-se dels jugadors del Barça, obrint-se a la banda al temps que feen diagonals per la frontal de l'àrea buscant la passada de Xavi o qui duguera la pilota en eixe moment. El VCF no oferix eixes possibilitats, pareix que tot funciona per acumulació, és a dir, ataquem per acumulació de jugadors en la frontal de l'àrea i aixina trencar una defensa ordenada (i també per acumulació) del Granada era complicat.
Canales té molta visió de joc, al contrari de lo que expressen els comentaristes de Canal 9, i, de moment, els seus millors minuts s'han donat quan ha jugat més retrasat. Si acaba per tornar al Madrid, mira, aixina és la vida, pero almenys mentres estiga aci, a vore si Emery o qui siga sap traure-li profit, perque al remat, tots guanyarem
Crec que a Canales li falta molt de cos per a poder juar en un doble pivot. Podria adaptar-se per característiques técniques, pero les físiques seran un handicap per a ell sempre.