Drakul escribió:Ahora que ya estaba casi decidido a votar al bloc a nivel local y resulta que estaban toda la plana mayor reunidos el sábado para protestar porque no se ve tv3. Tendré que buscarme otro partido a votar, porque, pese a que lo nieguen, siguen siendo pancas.
No tienes más que ver el artículo 2 de sus Estatutos para darte cuenta que llamándoles pancas te quedas corto. Estos ni se esconden.
Article 2. Objectius
Els objectius del BLOC són els següents:
− L'assoliment de la plena sobirania nacional del poble valencià i la seua plasmació legal mitjançant una Constitució valenciana que contemple la possibilitat d'una associació política amb els països amb els quals compartim una mateixa llengua, cultura i història.
Drakul escribió:Ahora que ya estaba casi decidido a votar al bloc a nivel local y resulta que estaban toda la plana mayor reunidos el sábado para protestar porque no se ve tv3. Tendré que buscarme otro partido a votar, porque, pese a que lo nieguen, siguen siendo pancas.
Et feia més racional en este sentit, però pareixes un Superxè qualsevol. O siga, que per protestar per no poder veure un canal de TV ja són catalanistes?? em pots dir tu a mi quin motiu tens per a recolzar la idea de prohibir veure un canal de TV que s'ha vist tota la vida i ningú s'ha escandalitzat??
KILU escribió:
qué cachondo!. ¿pero son pancas o no?
Ah, no sé, és com si em preguntes si són d'esquerres, jo et diria que no i cyber que si. Supose que hi haurà de tot, pancas que dius tu i no tant pancas. A l'igual que també hi ha gent de dretes que ara vota al bloc i gent d'esquerres.
Eduardo La Ley escribió:
Ah, no sé, és com si em preguntes si són d'esquerres, jo et diria que no i cyber que si. Supose que hi haurà de tot, pancas que dius tu i no tant pancas. A l'igual que també hi ha gent de dretes que ara vota al bloc i gent d'esquerres.
Vale, vale, acepto pulpo ... pero después de leer en sus Estatutos cual es uno de sus objetivos ¿tu piensas que son catalanistas?
KILU escribió:
Vale, vale, acepto pulpo ... pero después de leer en sus Estatutos cual es uno de sus objetivos ¿tu piensas que son catalanistas?
No. A dia de hui no. A més, com ja t'he dit, per moltes sigles que hi haja, supose que Drakul coneixerà a les persones que es presenten en Oliva i sabrà si són catalanistes o no. És més, segur que en algun poble la gent que es presente en el PSPV també podries dir que són catalanistes.
Va, déjalo; si ante algo tan evidente me vienes con la chorrada de si Drakul conocerá o no, de si la "gent de poble" no se qué y demás paridas del PSPV, está clarisimo que no quieres reconocer que estos del BLOC son tan o más catalanistas que tú.
KILU escribió:Va, déjalo; si ante algo tan evidente me vienes con la chorrada de si Drakul conocerá o no, de si la "gent de poble" no se qué y demás paridas del PSPV, está clarisimo que no quieres reconocer que estos del BLOC son tan o más catalanistas que tú.
Vale, et dóne la raó. Son tant catalanistes com fatxes són els peperos.
Eduardo La Ley escribió:
Vale, et dóne la raó. Son tant catalanistes com fatxes són els peperos.
Con un matiz; el PP sus Estatutos nada dice de sus aspiraciones fascistoides, sin embargo el BLOC, en los suyos, habla claramente de las suyas catalanistas.
Eduardo La Ley escribió:
Et feia més racional en este sentit, però pareixes un Superxè qualsevol. O siga, que per protestar per no poder veure un canal de TV ja són catalanistes?? em pots dir tu a mi quin motiu tens per a recolzar la idea de prohibir veure un canal de TV que s'ha vist tota la vida i ningú s'ha escandalitzat??
Home, no es manifesten per que no poden vorer tele madrid ni Televisión Castilla la Mancha. Tampoc he demanat que recolzen l'idea però es prou clar que les intencions tant de la prohibició com de la protesta son polítiques; I sent-ho ambdues, al menys la prohibició te una base legal.
Drakul escribió:
Home, no es manifesten per que no poden vorer tele madrid ni Televisión Castilla la Mancha.
Tampoc hi ha gent que vullga veure ixes canals ni s'han vist mai en València. TV3 la conec jo des de que era menut pràcticament.
Drakul escribió:
Tampoc he demanat que recolzen l'idea però es prou clar que les intencions tant de la prohibició com de la protesta son polítiques; I sent-ho ambdues, al menys la prohibició te una base legal.
És que per ixa mateixa raó tampoc hauries de votar al PP ja que recolzen la llei antitabac i ja sabem tots el que penses al respecte.
Però bò, tampoc van a pagar-me res a mi els del bloc, ni sé si els votaré tampoc, així que me la sua si es manifesten o no.
Camps insta a los valencianos "continuar por el mismo camino" y dice que la Comunitat representa "futuro"
04/04/2011
El desempleo sube en la Comunitat y supera los 530.000 parados El paro registrado creció en 5.875 personas, un 1,12% más - El número de parados se sitúa en 532.315 - Respecto a marzo de 2010, hay 18.727 desempleados más
Ahí estamos, siguiendo por el mismo camino tendremos un buen futuro...
Eduardo La Ley escribió:
Home dissabte passat estaven presentant la candidatura nacional no sé on collons traus això de tv3. Precissament és el que li falta a este país; informació.
COM COLLONS POT SER QUE CAP TELEVISIÓ DONARA LA NOTICIA DE LA PRESENTACIÓ DE LA TERCERA FORÇA EN DIPUTATS?
Yo prefiero no basar mi voto en anécdotas, que al fin y al cabo eso es lo que es lo de la TV3. Pero tú mismo.
SuperXé escribió:En els pobles en general el BLOC és el partit panca per excèl·lencia, només espere que a nivell autonòmic siga diferent...
A mi en plé segle XXI estar amb panques o no panques em pareix increïble. Però com ja he dit, allà cadascú.