Cervesa, Beer, Cerveja, Bière, Birra, Bier, Cerveza
- rourevalencià
Re: Cervesa, beer, cerveja, Bière, Birra
Jo crec que sí que tenen picaeta a l'estranger però són coses més fortes, ja dinen directament.
De fet amb les tabletes d'ibèrics, patés i formatges que es fot per ací la gent només es demana vi (i es clar la típica "canya" o gerra de birra industrial) i les possibilitats amb la cervesa serien tantes i millors...
Mmmm el maridatge és un altre món interessant.
De fet amb les tabletes d'ibèrics, patés i formatges que es fot per ací la gent només es demana vi (i es clar la típica "canya" o gerra de birra industrial) i les possibilitats amb la cervesa serien tantes i millors...
Mmmm el maridatge és un altre món interessant.
-
Pues ha estado genial, salvo por los in gleses que son unos antipáticos e insociables todos. Si no es inglés ya te miran con cara rara. Pero las inglesas en decirles que eres español y les aplicas un poco de palique caen rapido rapido, pero había que buscaras bien porque todas eran en plan metro 80 con una espalda para cargar sacos de cemento.rourevalencià escribió: Iee xiquet que ens contes?? T'ha agradat l'experiència? Com t'ho has fet per a beure de tot això? hehehe
Y las birras, la primera semana fue seca, pero el hombre del pub al que ibamos se hizo amigo nuestro y como pedro por su casa. Yo iba por las "noches"(alli a las 12 ya estan casi cerrando) al camarero y le pedia una diferente.
- natxo
Chavales, en Carrefour la segunda unidad de Franziskaner (lata) al 70%.
Por 1,53 € dos latas :-$
- rourevalencià
Mola que poseu les ofertes que anem veent.natxo escribió:Chavales, en Carrefour la segunda unidad de Franziskaner (lata) al 70%.
Segurament a Alemanya per eixe preu es poden aconseguir 3 botelles de mig litre.
L'altre dia que feia més frescoreta vaig tastar amb més calma la Chimay roja. Caducava al 2013 per lo que supose que en un parell d'anys estaria més bona encara. Es veia el llevat o rent en el fons de l'ampolla, sediments de la segona fermentació que se'n fa en la mateixa. Molt frutal, d'olor i de tast, es nota bresquilla o albercoc, entra molt suau tot i els 7º. M'agrada molt tot i que em quedaria amb la Westmalle que comentí abans.

- rourevalencià
Heheh birra i xiques , has fet el mateix que ells quan vénen per ací.Atomic escribió: Pues ha estado genial, salvo por los in gleses que son unos antipáticos e insociables todos. Si no es inglés ya te miran con cara rara. Pero las inglesas en decirles que eres español y les aplicas un poco de palique caen rapido rapido, pero había que buscaras bien porque todas eran en plan metro 80 con una espalda para cargar sacos de cemento.
Y las birras, la primera semana fue seca, pero el hombre del pub al que ibamos se hizo amigo nuestro y como pedro por su casa. Yo iba por las "noches"(alli a las 12 ya estan casi cerrando) al camarero y le pedia una diferente.
Em penedisc ara de no estar allà i provar totes eixes "ales" "porter" o "stout" que són impensables d'aconseguir ací.
- rourevalencià
- rourevalencià
A València tenim des de gener açò;

C/ Luis Santangel, 19. Tlf. 963810807.
Tenen pàgina web http://www.estutienda.com/estucerveza/index.asp
Vist en un interessant blog d'un valencià: http://lupuloadicto.blogspot.com/
C/ Luis Santangel, 19. Tlf. 963810807.
Tenen pàgina web http://www.estutienda.com/estucerveza/index.asp
Vist en un interessant blog d'un valencià: http://lupuloadicto.blogspot.com/
- Sparragow
Wow!! Un supermecat de la cervesa? Haurem de pegar una miradeta.
- rourevalencià
Un poc tard però hui es fa açò;

Per cert la boutique està molt bé i esta cervesa valenciana és espectacular, com ja comentà Kilu;

I el botiguer em diu que ha canviat a millor des de que començaren. A vore si ens regalen una caixeta a SC per la publicitat :)
http://www.fernandezpons.es/Cerveza.html

Per cert la boutique està molt bé i esta cervesa valenciana és espectacular, com ja comentà Kilu;
I el botiguer em diu que ha canviat a millor des de que començaren. A vore si ens regalen una caixeta a SC per la publicitat :)
http://www.fernandezpons.es/Cerveza.html
- rourevalencià
Una curiositat, els bojos de Brew Dog han creat una cervesa de 55 graus, The End of History. Bo, la broma costa 500£ i té este aspecte .confundido
[bbvideo=560,315][/bbvideo]

[bbvideo=560,315][/bbvideo]
Per si no queda clara la presentació de la botella,This blond Belgian ale is infused with nettles from the Scottish Highlands and Fresh juniper berries. Only 12 bottles have been made and each comes with its own certificate and is presented in a stuffed stoat or grey squirrel. The striking packaging was created by a very talented taxidermist and all the animals used were road kill. This release is a limited run of 11 bottles, 7 stoats and 4 grey squirrels. Each ones comes with its own certificate of authenticity.

- Gartenzwerg
Yo ahora solo bebo Alhambra (cualquiera de las 3 que podemos encontrar, pero me mola mas la de la botella de cristal) y la San Miguel Selecta XV
- rourevalencià
Una consulta a vore si sabeu on trobar gots de cervesa tipus Lager, els de packs de Franziskaner i això són massa cars.
M'han comentat en tendes de xinesos, però no sé per on anar.
Ja sabeu tipus açò;

Ja sabeu tipus açò;

- Bundy
En la web de Cervezas Online que puso creo que Haddock paginas atras, aparte de cervezas tambien venden vasos, y hay algunos muy molones y no muy caros!rourevalencià escribió:Una consulta a vore si sabeu on trobar gots de cervesa tipus Lager, els de packs de Franziskaner i això són massa cars.
Ja sabeu tipus açò;
![]()
- rourevalencià
Si alguna està bé... el problema són els ports si no fas una comanda no interessa.
Per cert als interessants en provar totes les trapistes, a la boutique les tenen totes menys la que no té etiqueta, la westvleteren, bo de fet em comentà que va portar una caixa des de l'abadia i van volar en poc de temps a 12€ la "peça".

Per cert als interessants en provar totes les trapistes, a la boutique les tenen totes menys la que no té etiqueta, la westvleteren, bo de fet em comentà que va portar una caixa des de l'abadia i van volar en poc de temps a 12€ la "peça".

- ChErmantraut
Roure, alguna recomendació? estic vivint a Berlin i aci put probar-ho casi tot (parlant de cerveses alemanes y cheques)
Cada volta que vaig al supermercat em compre dos tipus i aixina viag probant-les totes :D
Cada volta que vaig al supermercat em compre dos tipus i aixina viag probant-les totes :D
- rourevalencià
Quina sort!! Oktoberfest! aprofita bandido.
Quasi que millor recomanes tu
Jo probaria totes les weihenstephaner alemanyes i si trobes txeques estranyes qualsevol, Primátor, Svijanský o Klášter solen ser renombrades. I si apareix alguna danesa o noruega, això ja ho dubte més, jo las provaria sense pensar.ho
Per cert un dia li fas una foto a l'stand de les birres al supermercat i ens la poses per a que veja la penya el que paga ací per les seues Palulaner/Franziskaner
Quasi que millor recomanes tu

Jo probaria totes les weihenstephaner alemanyes i si trobes txeques estranyes qualsevol, Primátor, Svijanský o Klášter solen ser renombrades. I si apareix alguna danesa o noruega, això ja ho dubte més, jo las provaria sense pensar.ho
Per cert un dia li fas una foto a l'stand de les birres al supermercat i ens la poses per a que veja la penya el que paga ací per les seues Palulaner/Franziskaner

- ChErmantraut
rourevalencià escribió:Quina sort!! Oktoberfest! aprofita bandido.
Quasi que millor recomanes tu![]()
Posare una foto de les que tinc a l'estanteria que son les que ja he probat, queden molt be de decoració :D
Paulaner/Franziskaner 0.65 € 1/2 litre si compres botelles soltes de vidre. Quan tornes el vidre et tornen 0.10 €, total que ix per uns 0.55 €.
Si compres la caixa ix mes barat, pero de moment vaig comprant botelles i provant, quan sapia la que mes m'agrada ja anire per caixes :D
- farlopa
Pásate por Düsseldorf a degustar unas cuantas altbier.
Y si te vas a volver a España pronto traeme algunas para mí.
Y si te vas a volver a España pronto traeme algunas para mí.

- Eduardo La Ley
- Moderador
Ahí vaig estar jo la setmana passada pues :D però no vaig provar... icon_alamierdafarlopa escribió:Pásate por Düsseldorf a degustar unas cuantas altbier.
- rourevalencià
Ryanair??