Medios de Comunicación vs VCF

Todo sobre nuestro Valencia CF
Clemenza

Re: Medios de Comunicación vs VCF

Mensaje por Clemenza »

Kable escribió:Pues yo prefiero que echen los de Mestalla, total puestos a ver los 6 partidos en la tele mejor que echen los que jugamos con el factor campo :D

¿Contra el United es en todas las autonómicas o sólo en C9?

Hombre, digo yo que todas las autonómicas pondrán el mismo partido. Lo eligirán entre todas o pondrán el que les digan que pongan.
tronecillillon

Mensaje por tronecillillon »

Clemenza escribió:
Hombre, digo yo que todas las autonómicas pondrán el mismo partido. Lo eligirán entre todas o pondrán el que les digan que pongan.
En Canal sur sí que los ponen.
Michelangelo

Mensaje por Michelangelo »

Bien entonces.
makina-che

Mensaje por makina-che »

A mí también me jode que parezca que solo vayan a emitir los de casa ya que esos los voy a ver en Mestalla.
Deivis

Mensaje por Deivis »

Que malo es Urrutia, el comentarista de C9.

No se le ocurre otra cosa en mitad del partido que preguntar por qué los entrenadores "tienen la manía" de usar extremos a pierna cambiada.
Baraja el pobre hombre ha intentado explicarselo para que lo entendiera, pero yo creo que no se ha enterado de nada.
Estaba ocupado celebrando el gol del Madrid gritando como una histérica.. :idea:
hoeman

Mensaje por hoeman »

Bueno, sobre Baraja, he de decir que recurre demasiado a los "tópicos" del fútbol, y pienso que debe aprender a cortar abruptamente si hay jugada de peligro.
cyber

Mensaje por cyber »

Uy, Braulio acaba de decir que baja al vestuario ¿Eso cuando lo hacía Carboni no estaba mal?
cyber

Mensaje por cyber »

TE CAGAS

Cortés, Joan Carles Martí y Manolo Mas en la Taula. Que alguien vaya a los estudios de Ràdio 9 y lance una granada.
rourevalencià

Mensaje por rourevalencià »

cyber escribió:TE CAGAS

Cortés, Joan Carles Martí y Manolo Mas en la Taula. Que alguien vaya a los estudios de Ràdio 9 y lance una granada.
Estan retardats encara han repetit dos vegades lo de que hem guanyat perque Emery no estava i els posa nerviosos.

Jo estic a prop... pagueu-me la fiança 8)
S4M4

Mensaje por S4M4 »

rourevalencià escribió: Estan retardats encara han repetit dos vegades lo de que hem guanyat perque Emery no estava i els posa nerviosos.

Jo estic a prop... pagueu-me la fiança 8)
no sé mucho de leyes pero no creo que eso sea delito
CATS

Mensaje por CATS »

La humanidad está en guerra con los bichos, así que se considera delito el no aniquilarlos.

Imagen
Lujapez

Mensaje por Lujapez »

CATS escribió:La humanidad está en guerra con los bichos, así que se considera delito el no aniquilarlos.

Imagen
Qué película más mala y buena a la vez. Aunque no recordaba que saliera Barney icon_alabanza
Drakul
Moderador

Mensaje por Drakul »

cyber escribió:TE CAGAS

buuuf Bueno, eso puede ser hasta divertido. Intentas abstraerte de lo que dicen y, como en una especie de museo de los horrores, te diviertes bastante.
rourevalencià

Mensaje por rourevalencià »

El senyor desmemoriats m'ha llegit un poc el pensament amb un escrit que anava a posar per ací i ha publicat un article molt bo. Molt adient.

Seria interessant tindre-lo en la portada de sentiment, amb el seu consentiment és clar, però ja és un sospitós habitual.

La virtut de no ser ningú.

No hi ha res que més m'alegre que veure a la gent contenta e il·lusionada després d'un gran partit del VCF. Millor això que passar-se els dies, com ha succeït, embardissats en una depressió induïda per certs sectors. Ens han inculcat a foc que després de Villa i Silva no havia vida, i millor que gaudírem d'un suïcidi col·lectiu gratificant, abans que patir a un equip desvirtuat. L'idolatrisme no ens va deixar veure el bosc. Ara, molts es sorprenen al descobrir que hi ha més i millor equip del que ells mateixos, amb la seua bona fe, creien.

Possiblement ni el Bursaspor siga tan roïn, ni el València tan bo. Però si açò serveix per a adonar-nos que dos jugadors no fan equip, l'eufòria deslligada després del debut en Champions, està més que justificada. Són les tares que cal pagar en un esport excessivament mediatitzat. El futbol ha perdut molts dels seus valors que ho van convertir en gran. Ja no preval l'esforç, ni l'entrega, ara ens quedem amb la portada en el periòdic, l'entrevista buida, la cara bonica i les falses lluentors de jugadors que tenen molt de producte i poc de futbolista.

Eixe aspecte és el causant que després de la marxa de dos figures que en cinc anys, solament en dos ens han classificat per a la Lliga de Campions, es convertisca en una catàstrofe tal, que n'hi ha qui es sorprèn de que el VCF siga capaç de guanyar partits sense contar amb ells. No ens adonem, o volem adonar-nos, que açò del futbol, sempre, abans i ara, ha sigut un esport d'equip. On la individualitat no ha prevalgut sinó ha contat amb un bloc sòlid a les seues esquenes, i on el bloc, no ha necessitat d'individualitats per a triomfar.

Eixes causes són les que ens han dut durant molts mesos, a menysprear-nos a nosaltres mateixos. A deixar de ser conscients del que som, abraçant postures més pròpies de la Reial Societat que del VCF. Les noves incorporacions han aportat fam, il·lusió i ganes. Ingredients que feia molt que no apareixien en el menú. Gent sana amb un objectiu, convençuts que estan en un gran, i que tenen davant seu l'oportunitat de les seues vides. Feia molt que ens havíem allunyat d'eixe camí, ara ho reprenem. Aprenguem, que lo nostre és guanyar partits, no vendre periòdics.
http://desmemoriats.blogspot.com/2010/0 ... ningu.html
sindelar
Moderador

Mensaje por sindelar »

cyber escribió:Uy, Braulio acaba de decir que baja al vestuario ¿Eso cuando lo hacía Carboni no estaba mal?
Hombre, es que Carboni bajaba con la pistola...
Deivis

Mensaje por Deivis »

Habeis visto la web de Superdeporte? En la foto de portada parecen los hermanos Dalton.
CATS

Mensaje por CATS »

Lujapez escribió: Qué película más mala y buena a la vez. Aunque no recordaba que saliera Barney icon_alabanza
La 2 es innombrable, la de Verhoeven es una delicia.
Mario Alberto

Mensaje por Mario Alberto »

CATS escribió: La 2 es innombrable, la de Verhoeven es una delicia.

Y la novela más: Heinlein AMO
Everybody knows that the boat is leaking
Everybody knows that the captain lied

Leonard Cohen
...

La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
CATS

Mensaje por CATS »

Mario Alberto escribió:
Y la novela más: Heinlein AMO
Ya, pero como JC Martí y la coherencia no tienen NADA que ver.
tofolet

Mensaje por tofolet »

No se si s'ha comentat aci o en atre fil, pero llegint sobre la polèmica de la discoteca La Meca, he "descobert" que Santiago Cañizares i Perico Morata són socis almenys en esta discoteca i clar parlant de mijos de comunicació i VCF me recorde d'aquella cançò: "...los amigos de mis amigos, son mis amigos..."

http://www.levante-emv.com/cultura/2010 ... 39465.html

http://www.telecinco.es/informativos/so ... yihadistas

:D
Responder