El Nuevo Mestalla
-
- Contactar:
La "caja de zapatos" no he pogut vore el programa amb el video i tal, no se si encara el faran, pero de lo poc que he vist, com estadi pot ser no (no se, tindria que vore el video) pero en principi no, ara un museu amb eixe estil, seria la canya xD.xoto100% escribió:Yo ya no se cual elegir! Todos son increibles menos la caja de zapatos...
-
- Contactar:
-
- KP_CaeSaR
- Moderador
- Sagan
- Moderador
- Ferran
Esta previsto que se elija el estadio ganador en este mes de Marzo, a principios de Abril a muy tardar, segun las palabras de Soler. Y esta previsto que la primera piedra del estadio se ponga a finales de este año. Pero ya se sabe como es esto de las fechas. Yo confio en que dentro de pocos dias anuncien el ganador.
-
- Contactar:
-
- Contactar:
Si home, per començar la grada del nou cap no es igual en totes les parts, hi han parts mes altes i altres mes baixes, i esta es uniforme, com dius esta tot cobert, i cobert amb una coberta acristalada, transparent etc.DiVaio_22 escribió:La forma es igual, pero con cubierta
Crec que exagereu un poquet :?
-
Ademés les grades del de Llanera estan molt distants al terreny de joc i no son verticals,amb lo qual si estas en la part mes alta de l'estadi voràs el futbol a kilometres.
Jo seguisc ferm en que el millor(per a mi) és éste:

Quina meravella =P~
Ah,i el de la "caja de zapatos" tb m'agrada pero el diseny exterior es horrible.Des de fora pareix una fabrica de taulells.

Quina meravella =P~
Ah,i el de la "caja de zapatos" tb m'agrada pero el diseny exterior es horrible.Des de fora pareix una fabrica de taulells.
-
- Contactar:
Doncs per lo mateix, si el de llanera es sembla al nou camp, el arena tambe es sembla i molt al Bernabeu xD.sempre ché escribió:Ademés les grades del de Llanera estan molt distants al terreny de joc i no son verticals,amb lo qual si estas en la part mes alta de l'estadi vorà s el futbol a kilometres.
Quina meravella =P~
En lo que dius del de llanera de les grades estic d'acord, pero ja esta, si has vist els programes de valenciatv on van els representats dels estadis i parlent de les coses que porten i no porten, la quantitat d'espectadors, i veus el video fet per l'ordinador etc, et dones compter que el arena es molt simplon, a mi es el que menys m'agradat dels projectes que he vist en el programa.
Se li sembla molt a molts estadis, no veig que done un salt de qualitat i distincio, ames de que tampoc es el mes gran en quant a espectadors ni tampoc te moltes funcionalitats, novetats etc com els demes, jo espere que no guanye l'arena :?

http://sentimentche.com/foro/viewtopic. ... sc&start=0
Aci parlem dels videos que hem vist etc: