Estoy en el Máquina Motors de Xà tiva para pasarle la revisión de los 30.000 km a mi Corolla. Menos mal que hay internet porque estoy hiper aburrido.
ufff hablando de profesores del Levante, mi tutor mientras que escribia y todos apuntando, coge y suelta, alguien es del Levante?? y los 32 mirandonos, porque el que no era del Valencia era del Madrid, y se gira y dice, si soys del Levante podeis aprobar y si os sacais el pase lo mas seguro que si, al final me girao a mi amigo y le dicho que Septiembre no deben de estar muy mal no?
Bundy escribió:ufff hablando de profesores del Levante, mi tutor mientras que escribia y todos apuntando, coge y suelta, alguien es del Levante?? y los 32 mirandonos, porque el que no era del Valencia era del Madrid, y se gira y dice, si soys del Levante podeis aprobar y si os sacais el pase lo mas seguro que si, al final me girao a mi amigo y le dicho que Septiembre no deben de estar muy mal no?
Dime nombre y apellidos de ese señor que le voy a enviar a unos "colegas" :?: :?: :?: :?:
chano_reloaded escribió:Hoy este post va a estar movidito,porque Forochana está temporalmente caído y los del turno de forochat matutino vienen con ganas :?:
Jo tenia un professor en 2n de carrera en Literatura Anglesa que deia que qui fóra del Barça i portara una samarreta o similar, trauria un excel·lent, amb alguna cosa del València aprovaves just, i amb alguna cosa del Merdit, era suspens directe :D A mi em va veure un dia amb un polo que duia l'escut del València i em va somriure. Per cert, vaig traure un 8, més que aprovat però menys que excel·lent :?: Que quede clar que el profe en qüestió era del Departament de Filologia Anglesa, no Catalana. Emili Casanova per exemple és de Catalana i és del València :?: Ai Casanova, el trobe a faltar aquest any :( El de Fonologia era del Barça i del Llevant alhora :?: I la resta de profes no ens han parlat de les seues filiacions futbolístiques. Alguns simplement passen del futbol 8-[ 8)
Blava :?: ... era de la tenda del València... Però en un calaix tinc un escut de tela solt, que és com l'escut primitiu, amb la franja blanca i lletres negres coincidint amb l'equipació :?: :P