sento escribió:
Està clar que no, però si vols sentir a un periodista que es fique en el València sintonitza a Morata. Toni era "del bando de Carboni" i pensava que Quique anava al carrer (com pràcticament tots) però després del 30 de juny va decidir que, tal volta, passar de la guerra Quique-Carboni i pensar en el Vcf era lo millor.
Jo no vull que es fique en el Valencia, jo dic que diga les coses clares i com son, i si per aixo te que ficar-se en el Valencia, que es fique, perque existix una cosa que es diu "Critica constructiva" lo que no pot ser, per molt valencianista que siga, es fer lo que va fer este estiu, cuirosament tot el mon en estiu, oients de tota la vida que mai li havien dit res, li varen recriminar la seua actitud, per algo sera..... sera valencianista, pero s'equivoca com tots, i no se si ha rectificat ja o no..... i si ha dit que es va equivocar o no en estiu.
Ell no parava de dir en estiu, que "es que decis nos la vamos a dar, nos la vamos a dar, nos la vamos a dar... che! esperar a ver si nos la damos o no.... y si nos la damos pos nada, tendreis razon" pues no, aixo no es aixina, perque si tu critiques i fas critica constructiva i dius que la planificacio es una merda, que els fitxatges no eren de nivell, i que eren cars etc, a lo millor crees una situacio que el club rectifica i pots evitar pegar-te la castanya que ens em pegat, i si no rectica el club em te igual, les coses com son, i Toni aquest estiu va estar molt equivocat, en una actitud totalment equivocada i extremista, una cosa es recolçar i un altra molt diferent ficar-te una vena als ulls per a no vore res i uns tampons als oits per a no voldre escoltar a l'aficio tambe. I be, que ahi estan tots els comentaris del post d'este estiu, com vaig dir, jo a Toni el porte escoltant des de que estava amb Insa i al separar-se vaig escoltar a Toni, pero este estiu i com molta gent li va dir i recriminar i ames com a un consell bo per a ell, ell havia canviat i no era el mateix.
En l'unic que de veritat, li tinc que aplaudir, es en el tema dels 5 magnifics, en lo demes, espere que haja fet examen de conciencia i haja canviat a ser el d'abans, que s'haja donat compter de lo equivocat que estava i que no torne a cometre el mateix error, pel be d'ell, dels oients i sobre tot del Valencia.
De totes formes, desconec prou quina linia porta ara, perque com he dit, ultimament escolte i veig molt poca informacio del Valencia (a excepcio del forum).
PD: I be, jo des de el respecte i l'estima, li vaig enviar en estiu dos o tres mails, i alguno llarc, amb la meua opinio sobre el seu canvi d'actitud, com a un consell d'oient, despres com es prenga la critica "constructiva" cap a d'ell es cosa seua, jo heu vaig fer pel seu be, pero be, ha sigut molta gent i molts oients seus, els que no pararen de dir-li el mateix, per algo seria i al final s'ha demostrat, que ell estava equivocat i que l'aficio tenia rao.