Imagen

Cuando estés aburrido escribe aquí lo que te apetezca...

Para hablar de cualquier tema
Bundy

Mensaje por Bundy »

SuperXé escribió:Mal palo el baxiller xé! El primer dia ya mos han manat deure, mos han dit que mos oblidem dels dissabtes, que mos dediquem al baxiller xq sinó repetirem, bon tall... a mí els meus dissabtes no me'ls lleva ningú :?
I em passaré la mitat de classes en el bar, això d'estar 3 classes seguides, un pati de mitja hora, tres classes seguides, un pati de 10 minuts i una atra classes hasta les 3 i 15... ni de conya, i si això repetixc pos a l'any que vé un mòdul d'informàtica i a fer la mà.
tu al menos tienes 2 patios, nosotros han sido 4 horas seguidas desde que acabo el patio hasta las 3:10 que salimos, contando con que cada clase son de 55 minutos, y depsues del patio tenia 3 horas seguidas de Circuitos Electricos!! dios!!! tenia la cabeza en la puta babia :(
Maite Farnerud

Mensaje por Maite Farnerud »

El que no entenc és per quin motiu van alguns a batxiller si no volen ni anar a classe ni fer res (i jo reconec que sempre he sigut un poc gandula a l'hora de posar-me a estudiar però d'ahi a no voler fer res i anar per ocupar una plaça em sembla molt fort...) Per això t'estalvies la matrícula i li dones la plaça a una altra persona que tinga més interés. Batxiller que jo sàpia, ja no pertany a l'ensenyament obligatori (això és fins 4rt de secundària :?: ), si un el fa és perquè vol... Bo, sé de casos que són els pares els que els obliguen, la qual cosa és prou patètica i llastimosa :?:
SuperXé

Mensaje por SuperXé »

Maite Farnerud escribió:El que no entenc és per quin motiu van alguns a batxiller si no volen ni anar a classe ni fer res (i jo reconec que sempre he sigut un poc gandula a l'hora de posar-me a estudiar però d'ahi a no voler fer res i anar per ocupar una plaça em sembla molt fort...) Per això t'estalvies la matrícula i li dones la plaça a una altra persona que tinga més interés. Batxiller que jo sàpia, ja no pertany a l'ensenyament obligatori (això és fins 4rt de secundària :?: ), si un el fa és perquè vol... Bo, sé de casos que són els pares els que els obliguen, la qual cosa és prou patètica i llastimosa :?:
Yo vaig a vore si és fàcil o que, i si puc hu aprobaré, xò si no, al bar i l'any que vé a fer un mòdul
Odín

Mensaje por Odín »

SuperXé escribió:Un mal any xq? Mal any el passaria si tinguera que currarmeu, xò si em pase la mitat de classes en el bar, mal precisament no crec que eu pase...
No te quejes tanto superxe que tu por lo menos según dices tienes solo clases por la mañana.
Yo entro a la 8:20: 2h-recreo-2h-recreo-1h-tiempo para comer-2h- y a casa, Miercoles y viernes 2h-recreo-2h-recreo2h.
Ten cuidado que 1º bachiller no es la e.s.o , notarás que te retrasas en las lecciones si faltas unas pocas clases, ademas este año es el mejor para coger media, con que apretes un poco puedes pasar bastante bien el curso. El que lo tengo jodido soy yo que empiezo año de selectividad :(
Maite Farnerud

SuperXé escribió: Yo vaig a vore si és fàcil o que, i si puc hu aprobaré, xò si no, al bar i l'any que vé a fer un mòdul
Ah, val.. :?: Lo de fàcil o difícil és subjectiu, però home, si vols aprovar almenys un poc d'esforç encara que siga per anar a classe i passar els apunts, no sigues tan gandul :?: :?: A mí al principi em semblaven difícils llatí i grec, però les vaig aprovar. Un poc de constància, però l'important és que t'agrade el q fas... Fer una cosa a disgust ha de ser prou dolent #-o 8) Ara bé, si no tens clar el que faràs després ja és una altra cosa... Sí que conec a gent que ha començat el batxiller i s'ho ha deixat, i en la Universitat ni et conte la gent que es queda pel camí :shock:
Urkel77

Mensaje por Urkel77 »

Maite en este tema lleva toda la razón... Si no quieres estudiar pues a currar, pero eso de hacer el vago... Uys yo tengo 29, pero si tuviera vuestra edad me comía el mundo...
cyber

Mensaje por cyber »

SuperXé escribió:Mal palo el baxiller xé! El primer dia ya mos han manat deure, mos han dit que mos oblidem dels dissabtes, que mos dediquem al baxiller xq sinó repetirem, bon tall... a mí els meus dissabtes no me'ls lleva ningú :?
I em passaré la mitat de classes en el bar, això d'estar 3 classes seguides, un pati de mitja hora, tres classes seguides, un pati de 10 minuts i una atra classes hasta les 3 i 15... ni de conya, i si això repetixc pos a l'any que vé un mòdul d'informàtica i a fer la mà.
I et queixes del horaris bandarra? :?:

Jo m´alce a les 6 del matí per anar a València i torne a les 16 a Gandia. :?: :?:
makina-che

Mensaje por makina-che »

cyber escribió:

Jo m´alce a les 6 del matí per anar a València i torne a les 16 a Gandia. :?: :?:
Alquila pis... :?:
cyber

Mensaje por cyber »

makina-che escribió:
Alquila pis... :?:

Tronco, que yo bebo agua :?: :?:
makina-che

Mensaje por makina-che »

cyber escribió:

Tronco, que yo bebo agua :?: :?:
:cry: :cry: :cry:

Qué malo és cabrón!!! :?:
Espesanz

Mensaje por Espesanz »

cyber escribió:

Pues ya somos dos (menos lo de Gandía, claro) :(
Maite Farnerud

Alquilar es diu llogar, si dius "alquila pis" es pot interpretar una altra cosa i donar lloc a equívocs :?: :P

:roll: Jo el més prompte que m'alce és a les 7,30. I tinc una amiga que ve des de Sueca i s'alça a la mateixa hora que jo. A mi és que no m'agrada anar amb presses 8)
Última edición por Maite Farnerud el 19 Sep 2006 20:39, editado 1 vez en total.
makina-che

Mensaje por makina-che »

Maite Farnerud escribió:Alquilar es diu llogar, si dius "alquila pis" es pot interpretar una altra cosa :?: :P

:roll:

:P :P :P

Puix que llogue pis. :?:
Maite Farnerud

makina-che escribió:

:P :P :P

Puix que llogue pis. :?:
Millor :?:

Doncs sí, perquè anar i vindre des de Gandia tots els dies...pfffffff :o
Odín

Mensaje por Odín »

Maite Farnerud escribió:Alquilar es diu llogar, si dius "alquila pis" es pot interpretar una altra cosa i donar lloc a equívocs :?: :P

:roll: Jo el més prompte que m'alce és a les 7,30. I tinc una amiga que ve des de Sueca i s'alça a la mateixa hora que jo. A mi és que no m'agrada anar amb presses 8)
Mal pateo, si agarra el tren tarda 40 minuts y si ve en cotxe la mitja horeta ni li la lleva ningú, done gràcies a ma mare y mon pare que preferiren viure en València a viure en Sueca birras.
makina-che

Mensaje por makina-che »

7Villa7 escribió:
Mal pateo, si agarra el tren tarda 40 minuts y si ve en cotxe la mitja horeta ni li la lleva ningú, done gràcies a ma mare y mon pare que preferiren viure en València a viure en Sueca birras.
No fa falta viure en Valencia per a tindre casa. :?: 8)
Odín

Mensaje por Odín »

makina-che escribió:
No fa falta viure en Valencia per a tindre casa. :?: 8)
A vore, ma mare y mon pare tenen casa en Sueca, pero preferiren vindre a viure en València i comprarse un pis (no als acudits roins) sobretot perque els dos treballen en València. També dic que m'algre de no viure allí sobretot perque en Sueca no hi ha res de res (s'ha convertit en una "ciutat dormitori") y si després vols anar a la universitat es un pateo, per no parlar del catalanisme que es respira a l'ambient. encara que continue anant tots el diumenges :oops:
Maite Farnerud

7Villa7 escribió:
Ve en tren... són 30 minutets en tren, almenys això recorde jo de les vegades que he anat, i és una pallissa tots els dies...pfff, de casa al tren té un quart d'hora acaminant... després mitja horeta de tren i després el metro fins facultats, pffffff!!!
Jo tarde en arribar a la Uni un quart d'hora o com a molt 20 minuts a pota (q mal sona lo de pota xD) :) així és que si tinc pel matí i per la vesprà, me'n vaig a dinar a casa, mentres les meues amigues s'han de quedar a dinar en la cafe :?:
Bo, tb conec molta gent que estan llogats amb uns quants companys 8)
SuperXé

Mensaje por SuperXé »

I una cosa, yo si l'any que vé faig un mòdul aniré asoles (ya que els meus amics estaràn fent batxiller), no és molt de palo anar a una classe on no conéixes a ningú?
Odín

Mensaje por Odín »

Maite Farnerud escribió:
Ve en tren... són 30 minutets en tren, almenys això recorde jo de les vegades que he anat, i és una pallissa tots els dies...pfff, de casa al tren té un quart d'hora acaminant... després mitja horeta de tren i després el metro fins facultats, pffffff!!!
Jo tarde en arribar a la Uni un quart d'hora o com a molt 20 minuts a pota (q mal sona lo de pota xD) :) així és que si tinc pel matí i per la vesprà, me'n vaig a dinar a casa, mentres les meues amigues s'han de quedar a dinar en la cafe :?:
Bo, tb conec molta gent que estan llogats amb uns quants companys 8)

No digues això que t'en vas a casa a dinar davant de mi... :cry: encara que visc en València quan acaben las clases del matí en Jesuites no em dona temps d'agarrar l'autobús anrar a casa, dinar y tornar a l'institut, y tinc que dinar en el bar... no sabeu el patiment que tinc quan se que ma mare fa arròs al forn per al meu germà y per a ella y yo no puc menjar-lo :cry:
Responder