Fa un parell de mesos em va dir el meu germa que passant per l'estadi va escoltar soroll com si estigueren treballant o fent algo.
Anit vaig obrir la webcam del nou mestalla hi havia molta llum al centre del terreny, vaig pensar que pot ser seria alguna de fora que tal volta es cola, encara que semblava dificil.
Hui de dia he tornat a mirar, i veig molt de moviment per al voltant de l'estadi:, he fet algunes captures, pero m'he cansat, el moviment no para, llastima que dins encara no veig res, pero eixa part es suposa que es de l'estadi i privada, no pot ser que es colen vehicles per a atajar, no? al principi es veu una ombra que va de dreta a esquerra, despres varies que van en el sentit contrari, i en les ultimes es on mes clar es veu que son camions o algun tipus de vehicle.
Si estan fent algo, perque no es diu res? tal volta es simple manteniment? confused.
OK, tal volta siga nomes aço:
21 Octubre:
En la última semana ha empezado a haber movimiento en el solar de la avenida Cortes Valencianas. Los trabajos no se están realizando en el propio estadio, sino en la esquina más cercana a la rotonda donde se ubica la Dama Ibérica, donde hay montada una grúa.
Aunque muy probablemente sólo se tratarán de trabajos de mantenimiento, ver movimiento en el solar del futuro estadio, después de tanto tiempo parado, da esperanza al valencianismo de poder disfrutar en un tiempo no muy lejano de un moderno estadio.
Las últimas noticias referentes a la posibilidad de la compra de las parcelas del viejo Mestalla por parte de Bankia y un grupo inversor privado, serían el impulso necesario para terminar el nuevo estadio.
http://www.futuromestalla.com/noticias/ ... talla.html