sempre ché escribió:Pero Maite,jo no dic que siga roí i a lo millor el dia de demà triomfa i siga un gran,pero ara mateixa,ARA,lo que més necessitem es un jugaor consagrat i contrastat,i Joaquin ho es pese al seu car preu,clar está.
Ja, ho sé.... A més no veig al València fitxant un noruec de 19 anys encara que ja siga internacional i haja jugat en Champions :D En tot cas aniria a algun club anglès, holandès o alemà que sol apostar + per aquests prometedors talents... De fet va entrenar amb el Liverpool quan tenia 15 i li oferien un contracte amb l'equip junior, que va rebutjar.
Però és que em sembla tan car, el Ximo... relació qualitat/preu...no es correspon. Joaquin és bo, però és que aquest estiu, jugadors de molt més nivell han sigut traspassats per preus + baixos :idea: Jo preferiria abans que jugara Silva en eixa banda i Regueiro de migpunta... però que t'estafen d'eixa manera? a més s'han rebaixat ja massa a les exigències del Lopera aquest q ja s'ha mofat prou del València. Lo de Simao es queda curt i tot
Al final lo de la cesión era un bulo: lo único que pasó es que Lopera intentó ceder a Joaquín al Alba para perder tiempo en la operación y no pudiera presentarse el día del partido. Joaquín se presentó en Albacete con un notario y demostró que estaba comprometido con el VCF. Y de ahí a decir que era nuevo jugador del Albacete hay un mundo. A la SER y demás vende humos les gusta mucho anunciar noticias a bombo y platillo que luego se quedan en nada.