Gartenzwerg escribió:MOrientes no es titular, pero ha metido mas goles ke el "titular" Angulo, asi ke est mas ke amortizda su presencia en el ekipo
Joakin no juega pk por delante de el, el Gitano pone a cualkiera: ya sea el supercrack Angulo, un zurdo cerrado o la madre del topo. Igual con un pokito mas de continuidad conseguiriamos ke se le viera algo mas.
Del Horno esta lesionado, ke fue un fallo ficharlo ene se estado. A ver si el mes ke viene empiueza a callar bocas.
Tavano yo no se si es bueno o malo, simplemente no lo he visto.
Y respecto de Subirats, ademas de Villa y Miguel, tarjo a Regueiro (2M), Viana (2,5), MOra, David Valle,... Ke no costaron mucho, vale? Pero estos tb cobran no?
PD: Ke es del valle ese?
ja he dit que no era un debat de dir que subirats es millor que carboni ni res d'aixo, si no una veritat com un temple, que ens hem gastat 48 milions d'euros que es diu molt prompter, i no juga d'ells ningu de titular, per molt que els numeros del moro siguen de titular etc, i encara que el comptem com a titular...
No estic d'acord en lo de Joaquin, Ximo va començar jugant de titular i va tindre oportunitats que no va aprofitar, i va pedre la titularitat amb total justicia perque Angulo estava molt millor, ara Angulo esta per a sentar-lo, vorem si Joaquin o aprofita, de moment en Getafe l'altre dia no ho va aprofitar, com tampoc no ha aprofitat algunes altres oportunitats.
Del Horno ojala l'any que be siga el millor lateral esquerre del mon, pero estem parlant d'esta temporada, de lluitar per coses, i Del Horno este any no pot ajudar, un altre jugador que ha costat finers, que suma al presupost pero gens a l'equip.
Tavano, en lo de Tavano estic totalment d'acord amb tu, no sabem si es bo o roïn, de fet lo poc que el vaig vore jugar a mi em va agradar molt, i Quique ahi es un cabut que no ha mirat pel be del club, de totes formes 10 milions d'euros per un jugador com Tavano em sembla car, per a d'aixo podriem portar a Luis Garcia, que sera millor o pitjor pero ja el coneixes i mas vale malo conocido que bueno por conocer.
I per lo de Reguerio, Valle i tot aixo, ja he dit que subirats tambe ha fet cagades, encara que jo Regueiro no el veig una cagada, de fet el podria haver venut este estiu per mes diners del que va costar, pero si Kluivert i companyia.
I torne a dir, no es una questio de si es millor subirats, nomes es una dada de diners i tutulars que ha dia de hui es aixina, i jo espere i confie de veritat de que Joaquin ens donara moltes alegries, perque les condicions les te, i al igual espere que Del Horno siga el titular indiscutible, pero la realitat d'esta temporada es la que es, i la realitat es que practicament juguem en els mateixos jugadors de la temporada pasada, sobre haver-nos gastat una pasta com mai haviem fet, algo falla.