Algunes històries estan prou aconseguides, altres no, i és tot un homenatge a les cintes vhs.

Esta és un homenatge o paròdia segons ho mires al cinema de por en general, però lamentable, tan de temps esperant-la i és regulera.
La segunda del remake no tiene nada que ver con la segunda original, es en un aeropuerto. Lo mejor, la prota.The Penis attack escribió:A todo esto voy a buscar los remakes yankees que parace que han mejorado mucho el producto. a ver los guiños xotos si los han mantenido o los han cambiado por los chicago cubs...
Ya me extrañaba, me ha parecido oírlo en algún momento, pero joder quedaba tan bien :(Gartenzwerg escribió: Ese no era el padre iCono... Creo que no has entendido la película
de miedo mirate alguna de las que he puesto en la otra pagina.. seguro que mejora vhs.rourevalencià escribió:De por jo he vist alguens pero ja ni les recorde totes,
Algunes històries estan prou aconseguides, altres no, i és tot un homenatge a les cintes vhs.
Esta és un homenatge o paròdia segons ho mires al cinema de por en general, però lamentable, tan de temps esperant-la i és regulera.
El final es de puta pena... Con lo bien que empiezaTolova escribió:De miedo Insidious, esta noche a las 00:15 en canal+
edito porque me he dao cuen que Hidden ya la habia visto... :idea: ...rourevalencià escribió:Polleta has editat però si amb Hidden dius la noruega Skjult, acollona moltíssim al principi i després acaba regular/avorrint un poc.
NoGartenzwerg escribió:Alguno ha vistos Inland Empire y luego More Things That Happened (de Lynch)? :-k
No las he visto. Era para preguntar la necesidad de la 2 respecto de la 1rourevalencià escribió: No
T'ho deixa tot clarinete o tampoc
No he vist eixes escenes - he llegit per ahi ara quines són, uns 70 min- però m'estranyaria que siguera res més que un complement i no com les de Fire walk with me, precissament el fet de deixar el Cinemascope té que vore amb el fet de fer el que li rote en temps i diners, tot i que açò vinga en el seu ocàs segurament.Gartenzwerg escribió: No las he visto. Era para preguntar la necesidad de la 2 respecto de la 1