Cervesa, Beer, Cerveja, Bière, Birra, Bier, Cerveza
- Gartenzwerg
Re: Cervesa, beer, cerveja, Bière, Birra
Ayer, en la Mostra de vins, llevaron por primera vez cervezas valencianas. No las probe porque estaba saturado de vino, pero creo que eran estas:
-Tyris
-Altura de vuelo
¿Alguno las ha probado?
-Tyris
-Altura de vuelo
¿Alguno las ha probado?
- rourevalencià
Guaiii estic llegint que està això de la Mostra hui fins a les 22h, no sabia res.Gartenzwerg escribió:Ayer, en la Mostra de vins, llevaron por primera vez cervezas valencianas. No las probe porque estaba saturado de vino, pero creo que eran estas:
-Tyris
-Altura de vuelo
¿Alguno las ha probado?
Només eixes?? hi han 4 o 5 més de valencianes.
Si estan molt bé eixes dos, ja n'hem parlat en este fil, Kilu va recomanar la de Altura, la Tyris la tenen cada vegada per més llocs i en alguns bars de tirador fins i tot.
Una característica comú segons em pareix a mi és que són molt cítriques, turbies i saben i oloren molt a llevat/levadura.
- Sagan
- Moderador
No me espero nada especial de ninguna, pero si ve alguna nueva pues la pruebo 

- Gartenzwerg
Me da que se acaba ayer, no? :-krourevalencià escribió: Guaiii estic llegint que està això de la Mostra hui fins a les 22h, no sabia res.
Només eixes?? hi han 4 o 5 més de valencianes.
Si estan molt bé eixes dos, ja n'hem parlat en este fil, Kilu va recomanar la de Altura, la Tyris la tenen cada vegada per més llocs i en alguns bars de tirador fins i tot.
Una característica comú segons em pareix a mi és que són molt cítriques, turbies i saben i oloren molt a llevat/levadura.
- rourevalencià
Merda he vist 4/3/2011 i com no sé ni en quin mes estem....
- Drakul
- Moderador
Yo he probado la de altura de vuelo. No soy un gran bebedor de cerveza, lo que mi opinión puede estar viciada de antemano, pero me gustó mucho.Gartenzwerg escribió:Ayer, en la Mostra de vins, llevaron por primera vez cervezas valencianas. No las probe porque estaba saturado de vino, pero creo que eran estas:
-Tyris
-Altura de vuelo
¿Alguno las ha probado?
- rourevalencià
Mira una comparació un poc tonteta però que funciona Altura de Vuelo recorda a la Sidra - una bona sidra natural-
- rourevalencià
He anat a la Boutique i m'he fet amb cosetes, ja vos contaré que tal... 
La Valencian IPA :?:
Anchor porter, americana de frisco ja tenia ganes de provar l'estil "porter" similar a les stout,

I una kriek del calaix de les ofertes per 1 oyro

Anchor porter, americana de frisco ja tenia ganes de provar l'estil "porter" similar a les stout,

- Sr_Munny
La de altura de vuelo la hace un conocido mio. Es cerveza de gourmet.Drakul escribió: Yo he probado la de altura de vuelo. No soy un gran bebedor de cerveza, lo que mi opinión puede estar viciada de antemano, pero me gustó mucho.
La probé hace tiempo y recuerdo que me gusto mucho.
- Sr_Munny
No es ninguna tonteria. Andaban buscando algo diferente y vienen del mundo de los vinos asi que...rourevalencià escribió:Mira una comparació un poc tonteta però que funciona Altura de Vuelo recorda a la Sidra - una bona sidra natural-
- natxo
rourevalencià escribió:He anat a la Boutique i m'he fet amb cosetes, ja vos contaré que tal...
Tenen calaix de les ofertes? :?:
- rourevalencià
Escolta cervesa de gourmet... està bona però amb açò hi ha molta tonteria com la inedit eixa de la Damm... que és una cervesa normaleta a preu de Champagne.
No sé qui posa els preus però si val 2 euros (1'91 la vaig vore ahir) (i la Vipa de Tyris 2'20) aleshores en un bar val 4 euros, llavors quan et podria costar una ampolla d'una cara d'elaborar o importar? 7-8-10€? és un problema gran perquè són cerveses de sessió, no triple fermentació o imperial stout, et pots prendre unes quantes seguides i de pas arruïnar-te.
Si són intel.ligents podran abaratir costos d'alguna manera i reduir el preu final perquè ja dic que amb uns pocs cèntims més es poden comprar coses importades "millors".
Em tem que no pensen distribuïr-se per supermercats veritat? tal volta els del corte ingles... ja tenen la tyris.
Ja sé que estan en terra de vi (compte i de cereals) no té res a vore amb la tyris o la sènia que estan en polígons industrials.
No sé qui posa els preus però si val 2 euros (1'91 la vaig vore ahir) (i la Vipa de Tyris 2'20) aleshores en un bar val 4 euros, llavors quan et podria costar una ampolla d'una cara d'elaborar o importar? 7-8-10€? és un problema gran perquè són cerveses de sessió, no triple fermentació o imperial stout, et pots prendre unes quantes seguides i de pas arruïnar-te.
Si són intel.ligents podran abaratir costos d'alguna manera i reduir el preu final perquè ja dic que amb uns pocs cèntims més es poden comprar coses importades "millors".
Em tem que no pensen distribuïr-se per supermercats veritat? tal volta els del corte ingles... ja tenen la tyris.
Ja sé que estan en terra de vi (compte i de cereals) no té res a vore amb la tyris o la sènia que estan en polígons industrials.
No sé altres dies, ahir tenien de fruitetes a 0'99; cervesa de pomelo, de gerds i kriek.Tenen calaix de les ofertes?
- rourevalencià
Sobre Altura deixe un parell de notes de cata i la web on tenen molta informació, l'entorn de la fàbrica (es pot visitar) etc..
Altura de vuelo, cerveza valenciana
ALTURA DE VUELO - CERVEZAS FERNÁNDEZ PONS
http://www.fernandezpons.es/Cerveza.html
Per cert que ja eixim al google quan busques birres, poseu-vos guapos :D
Altura de vuelo, cerveza valenciana
ALTURA DE VUELO - CERVEZAS FERNÁNDEZ PONS
http://www.fernandezpons.es/Cerveza.html
Per cert que ja eixim al google quan busques birres, poseu-vos guapos :D
- rourevalencià
Cata de birres valencianes en;
Sala Anexa Beals Cash&Carry
c/ alzira, 15 46007 - valencia
tel. 963 855 249
Horario degustaciones
Viernes 8 : 17:30 a 20:00h.
Sábado 9: 10:30 a 13:30h y de 17:30 a 20:00 h
Con la presencia de los elaboradores de cada una de ellas.
Acceso Libre
Ven a probar estas cervezas, a conocer a los artesanos cerveceros que las elaboran, y llévate el lote de 8 variedades por 17,95 € (IVA incluído)
(promoción válida hasta el 2 de Mayo) http://beals.hl106.dinaserver.com/santanderonline/
- rourevalencià
C9 li ha fet un poc de publi a la Boutique, però ni diuen on està ni res, uns genis les tipes estes;
Debat cerveser en la 2;
http://www.rtve.es/alacarta/videos/para ... za/1048073
[video][/video]
Calle Luis Santángel, 19 Bajo (junto a Mátias Perelló). Más información en http://www.estucerveza.com - http://laboutiquedelacerveza.blogspot.com/
Debat cerveser en la 2;
http://www.rtve.es/alacarta/videos/para ... za/1048073
- natxo
Nunca dicen donde están las tiendas que salen en los informativos, imagino que para no darles publicidad directa.
- rourevalencià

Ahir vaig comprar la Cruzcampo Gran reserva, estava a 0'95 al Consum i com havia vist que a Max Bahnson no li havia desagradat http://www.filosofo-cervecero.com/2011/ ... avila.html em vaig decidir...
Bé... no la tornaré a comprar, es nota que està "més feta" que la normal però a meitat got li notava l'alcohol d'una manera exagerada... i són 6'4º.
Val que és vidre i un preu ajustat però a mi no m'enganyen... l'Steinburg negra de 0'40 del mercadona que em beguí l'altre dia veent la semifinal em va sentar millor.
- rourevalencià
El verd element icon_ojitos

Si algú sabera com aconseguir un esqueix a València..................

Si algú sabera com aconseguir un esqueix a València..................
- tonino
- Contactar:
Siento no ser tan pijito cómo vosotros ( :D ) pero la crisis es la crisis y me he subido del Consum un par de latas de " Águila Negra " que no es que sea negra sino que me han dicho que está buena y además són 22 centimillos lo que cuesta.
Lo mejor es que subo de comprarlas y digo " Mira cariño he traido dos botes de " Águila Roja " y me suelta : " Capullo eso es una película "
.confundido Que desgradecias y malas que són...
Ya os contaré, solo falta que sean una mierda...
Lo mejor es que subo de comprarlas y digo " Mira cariño he traido dos botes de " Águila Roja " y me suelta : " Capullo eso es una película "
.confundido Que desgradecias y malas que són...
Ya os contaré, solo falta que sean una mierda...
- Sagan
- Moderador
Aún te ha pasado poco con la parienta
Hombre no las he probado, pero por 22 centimos poco se puede perder, españolas las alhambra en el consum también están, y bien ricas =P~

Hombre no las he probado, pero por 22 centimos poco se puede perder, españolas las alhambra en el consum también están, y bien ricas =P~