Página 40 de 77

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 28 Feb 2014 17:19
por Drakul
La idea es genial, Salvo ha hecho mas cosas en un año que Llorente en cuatro. Y con menos parné. En fin, es la historia de este club, Carboni, que tenía una idea clara de lo que debía ser el Valencia duró poco, Villalonga que venía con las ideas de devolver la grandeza al Valencia duró nada y Salvo que viene con grandes proyectos y una expansión de marca, nos va a durar menos de un año.

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 01 Mar 2014 17:55
por Sagan
Imagen

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 01 Mar 2014 18:21
por Tabalet
Drakul escribió:La idea es genial, Salvo ha hecho mas cosas en un año que Llorente en cuatro. Y con menos parné. En fin, es la historia de este club, Carboni, que tenía una idea clara de lo que debía ser el Valencia duró poco, Villalonga que venía con las ideas de devolver la grandeza al Valencia duró nada y Salvo que viene con grandes proyectos y una expansión de marca, nos va a durar menos de un año.
Porque vinieron con grandes ideas cuando se necesitaba grandes fortunas

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 01 Mar 2014 18:33
por Sagan
Plaza deportiva escribió:El VCF prepara el desembarco de Adidas en una gran tienda en la Plaza del Ayuntamiento

El club blanquinegro ha arrendado uno de los mejores bajos del centro de Valencia para preparar un proyecto junto a la marca alemana de lo que será la tienda referencia que además contará con un restaurante temático del club

El Valencia CF ha arrendado uno de los mejores bajos del centro de Valencia, como ayer adelantó ValenciaPlaza.com, en el que pretende llevar a cabo un punto emblemático para todos sus aficionados.

La entidad valencianista lleva meses preparando el desembarco de la marca alemana Adidas y además ha aprovechado para preparar un proyecto de lo que será un restaurante temático del club.

En conjunto el club pretende que el local sea como la nueva casa del valencianismo y además hacerlo en pleno centro de la ciudad.


ADIDAS QUERÍA UN LUGAR EMBLEMÁTICO

Uno de los principales motores que han impulsado al club a preparar este proyecto ha sido la insistencia del que será su nuevo sponsor de ropa deportiva a partir de la próxima . Adidas, como ya avanzó este periódico, se convertirá en el patrocinador de los equipajes valencianistas desde el próximo verano.

La empresa alemana tenía la intención de ubicar una tienda referencia en Valencia, del mismo modo que ya la tiene en ciudades como Madrid y Barcelona, y quería que fuera en un lugar céntrico de la ciudad.

El motivo reside en que la marca alemana prefiere un espacio céntrico en el que tenga una gran visibilidad de cara al público. Además, este local cumple con creces el objetivo de tener una gran visibilidad y garantiza el tráfico constante de gente.

La gran apuesta del club de cara a la próxima temporada será unirse a una de las principales firmas mundiales de ropa deportiva. Ambos han convenido que la mejor manera de arrancar su nueva unión era hacerlo dando un golpe de efecto.


INCLUYE UN RESTAURANTE TEMÁTICO QUE HARÁ REFERENCIA A LA HISTORIA DEL CLUB

El Valencia ha querido introducir un aspecto innovador dentro de este punto emblemático y es la creación de un restaurante tematizado donde se recordarán los mejores momentos de la entidad así como de las figuras más importantes que ha tenido el equipo sobre el césped a lo largo de su historia.

Este aspecto pretende potenciar la imagen, la magnitud y la marca Valencia Club de Fútbol con un estilo similar al que ya han desarrollado algunos clubes deportivos europeos y norteamericanos que tienen ingresos publicitarios superiores a la entidad de Mestalla.


LUGAR IDÓNEO PARA UNA TIENDA DE REFERENCIA

Fuentes inmobiliarias especializadas en el alquiler de locales comerciales coinciden en lo acertado de la elección para una 'flagstore' o tienda de referencia para casi cualquier tipo de negocio. Su ubicación en el epicentro de la ciudad, la visibilidad de la esquina, el paso de valencianos y turistas por su puerta puede convertirse en un imán para el negocio.

Aunque ningún éxito está garantizado, especialmente con los bajos niveles de consumo que ha causado el desempleo y la falta de confianza en una mejoría de la economía de las familias, no se considera una opción de mucho riesgo comercial para el Valencia CF, aunque no sea precisamente barata.

A pesar de no ser una zona de tiendas, ya que los establecimientos que rodean el bajo son principalmente bancos y restaurantes de comida rápida, el hecho de ser una tienda experiencial se prevé que atraiga hasta allí al público, especialmente jóven. También el restaurante ampliará sus posibilidades de atracción, incluyendo los medios días y las cenas como horas de afluencia.

Desde un punto de vista comercial, sí se apunta que la facturación de este tipo de negocios está muy unida a los resultados deportivos del club, por lo que las ventas varían en función de las victorias.

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 01 Mar 2014 20:15
por aroesti
Sagan escribió:Imagen

para uno que estuvo viviendo en maria cristina 3 ............pedazo de vision comercial

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 01 Mar 2014 21:37
por CHEJOV
El Lunes,si puedo,me daré un paseico por alli.

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 01 Mar 2014 22:16
por cartmanvcf
¿Pero se sabe que va a ser ese local? He leido que será la próxima tienda Adidas como que será un restaurante tematizado. Sea lo que sea sería un puntazo que estuviera abierto para fallas.

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 01 Mar 2014 22:37
por Gartenzwerg
cartmanvcf escribió:¿Pero se sabe que va a ser ese local? He leido que será la próxima tienda Adidas como que será un restaurante tematizado. Sea lo que sea sería un puntazo que estuviera abierto para fallas.
Teóricamente las dos cosas restaurante-tienda

Publicado: 02 Mar 2014 10:31
por doemarin
Si es de adidas no creo que este para fallas

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 02 Mar 2014 13:18
por T-MAC
doemarin escribió:Si es de adidas no creo que este para fallas
En la cuenta de Instsgram del Valencia han colgado una foto donde se ve uno de los cristales del local con el escudo del Valencia, y en la descripción pone "nuevo espacio emblemático del Valencia". Igual ya está abierto

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 02 Mar 2014 13:26
por lFran
Yo el miércoles voy por allí, me pasaré a ver. Pero no creo que esté abierto ya no?

Publicado: 02 Mar 2014 13:32
por Sagan
No está abierto, ahora mismo estoy al lado. Próximamente. ..

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 02 Mar 2014 17:14
por Michelangelo
Sinceramente, cuando llegue el inversor espero que no haga borrón y cuenta nueva con el organigrama del club. Entre Soler, Soriano, Llorente y Salvo, me quedo con Salvo. Entre Subirats, Carboni, MAR, Fernando, Braulio y Rufo, me quedaría con Subirats o Rufo. Entre Ranieri, Quique, Koeman, Unai, Pellegrino, Valverde, Djukic y Pizzi, me quedo con Pizzi. No molaría que ahora que tenemos dirigentes que están aceptados por la gran mayoría el nuevo dueño los tirara a todos para traer colegas suyos. Como parece que así será, ¿no?

Publicado: 02 Mar 2014 17:19
por lFran
Hombre, yo prefiero a Valverde, al menos de momento :lol:

Pero sí estaría bien dar estabilidad a todos los niveles por una vez.

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 05 Mar 2014 18:42
por rourevalencià
http://www.diariodemestalla.com/s/la-fi ... vcf-millor

Deixarà Salvo un VCF millor?

J. L.Desmemoriats

5 marzo 2014

Una llàstima, que per a una vegada que el club es topa amb gent que té projectes e idees s'haja de quedar a meitat camí per a patir un altre reinici.

Va dir el president en una de les seues últimes compareixences públiques que el nou propietari – el qual eixirà, si és que ix algun, del procés de venda ja iniciat – es trobarà un VCF millor del que havia fa un any. Però serà així realment? Venint d'un home que no ha tingut objeccions a usar contínuament un doble discurs es podria posar en dubte, o directament descartar-se, la seua nova sentència en roda de premsa. Però anem més enllà de les filies o les fòbies i comprovem si de veritat el VCF de hui dia és millor que el VCF de fa un any. Comencem pel principi, per la pedrera, que és una de les primeres potes del projecte salvista. Més enllà dels resultats en el camp – la funció d'una pedrera no és guanyar partits sinó fabricar jugadors – es pot afirmar que Paterna sí és millor Ciutat Esportiva que fa un any. S'ha instaurat un mètode integral, s'ha invertit en personal qualificat i s'han millorat les instal·lacions. N'hi han mèdics i fisios per als més joves i els entrenadors – que ja no treballen a mitja jornada – no estan obligats a marcar les sessions de treball a meitat vespre per a estalviar en llum. Darrere del seu nom rimbombant la global academy presenta un projecte en ebullició, progressant amb unes línies mestres bé definides. A més, el curt espai de temps emprat en esta millora ho fa encara més meritori. Més si cap al vore al primer equip a tanta gent eixida de Paterna.

Rufete va ser la persona a la qual se li va encarregar la tasca, i després del seu ascens 'al primer equip' ha anat aplicant la mateixa rectitud en els seus plantejaments. Podrà agradar més o agradar menys, però Rufo té un pla, i ho té molt clar. Per a ressuscitar al VCF el de Benejússer ha tirat mà dels vells valors, d'aquell vell llibre d'estil que trairem, i ha tornat a intentar conjugar experiència amb joventut, experiència amb talent emergent. El Mànager General aplica les velles receptes amb l'art de la nouveau cuisine. Fins a les seues apostes més arriscades, com la de Pizzi, s'estan destapant com un gran encert. Ja pocs dubten d'ell, fins i tot els seus haters més odiosos –que ho van utilitzar, i ho seguiran utilitzant, com arma contra Salvo – no troben ja res que retraure-li. La direcció esportiva, igual que va ocórrer amb la pedrera, ha vist ampliat la seua quantitat de tècnics, el seu ràdio d'actuació i les seues competències. No hi ha més diners, simplement la diferència amb el passat és que ara hi ha una idea clara, una idea executada per gent que sí sap on està, què és el que vol i què és el VCF. Important i subtil diferència. Fins amb el canvi d'entrenador s'ha vist que molts jugadors – ahí està Barragán, el principal símptoma que el treball de l'argentí està funcionat – són millors del que havien demostrat fins al moment. Fins i tot una decisió tan controvertida com la de Otamendi – un jugador molt cotitzat – serà un valor afegit que es trobarà el futur amo. Referent a l'estructura esportiva es pot afirmar que el VCF sí és millor que fa un any.

I en oficines?, I en la gent que ha de generar diners? De moment a Dowens no li han descobert virtuts de falo cambotjà, però segueix en la línia dels altres. Idees senzilles, idees clares, idees. La creació d'un club de negocis entre els patrocinadors i empreses associades és una cosa tan bàsica i vella al món dels negocis que mai abans s'havia plantejat en este club. Redefinir el Tour, fent-lo més atractiu i amb més i millor contingut, és altra d'eixes 'fites de caminar per casa' que aporten més del que pareix a primera vista. A més de generar valor de marca, genera fidelitat i realça l'orgull de pertinença. Qualsevol que compare un plànol general del 'vell Mestalla' amb una imatge del 'actual Mestalla' podrà adonar-se del que transmet un club amb un estadi de cadires descolorides pel sol, brutes i esgarrapades per un altre amb un estadi cuidat i presentat amb els seus colors corporatius i els seus grans mites. Màrqueting també és imatge, és fer que el producte entre pels ulls per a poder obrir les carteres. Per a calibrar realment el treball de Dowens caldrà esperar a veure com se les apanya en els assumptes cabdals que té baix el seu comandament. De moment no es sap res de adidas, ni del nou main sponsor, ni de cap altre acord estratègic. Fins a la data l'única cosa visible està destinat a generar imatge de marca, a guanyar posicionament i a dotar de contingut un continent fins ara buit. Encara que això sí, la seua primera gran conquesta és haver racionalitzat la ubicació de les tendes oficials amb el nou espai en la Plaça de l'Ajuntament. Era impropi que un club com este fora invisible en la seua pròpia ciutat, amb les seues tendes en punts cecs, allunyades del centre, allunyades de propis i turistes. En este apartat el VCF també és millor que fa un any, encara que ho direm amb la boca menuda fins saber com es resolen – si és que es resolen en mig d'una venda – els principals contractes de patrocini.

Per tindre el club té fins a un Business Intelligence Manager. Una figura que generalment sol trobar-se en les entitats cotitzades en l'Ibex35 i en les grans multinacionals. Bàsicament és un tipus, amb una sèrie de col·laboradors, que s'encarrega de recopilar tot tipus de dades, informació i demés amb la qual generar mètriques de rendiment, avaluar el model de treball i trobar noves oportunitats de negoci, la seua fi és millorar les deficiències i ajudar a l'empresa a ser més competitiva. En resum, estructuralment el VCF sí és millor del que era fa un any. Però tampoc feia falta molt para ser-lo, cal ser conscients de l'endarreriment que patia la institució a tots els nivells per a que solucions senzilles i coherents sàpiguen a innovació futurista. En el que no trobaran millora alguna els nous propietaris és en l'economia de la societat. Amb un deute estancat i vençut, amb uns ingressos que malgrat tot no han patit cap millora substancial – fins hui – , i amb el ja famós i familiar dèficit estructural que els obligarà com primera mesura d'urgència a haver d'injectar 30 milions per a evitar pèrdues. És cert que el VCF ha canviat molt en un any, però segueix arrossegant els mateixos problemes capitals. El més greus. Ens quedarem amb les ganes de saber si els 130 milions de l'operador per a acabar l'estadi existien de veritat, i altra sèrie de coses que van regar les nostres oïdes amb música celestial. Una llàstima, que per a una vegada que el club es topa amb gent que té projectes e idees s'haja de quedar a meitat camí per a patir un altre reinici.

PD: Encara que haja gent que no ho crega, Salvo ha fet coses i les ha fet bé. Encara no es coneixen casos de persones que hagen mort per dir-les. Altra cosa és la seua actitud o formes en el procés de venda. Que ja és més qüestionable i debatible.

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 05 Mar 2014 19:14
por Sagan
Ya tocaba... vivan las erasmus!

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 06 Mar 2014 00:18
por hastings
Michelangelo escribió:Sinceramente, cuando llegue el inversor espero que no haga borrón y cuenta nueva con el organigrama del club. Entre Soler, Soriano, Llorente y Salvo, me quedo con Salvo. Entre Subirats, Carboni, MAR, Fernando, Braulio y Rufo, me quedaría con Subirats o Rufo. Entre Ranieri, Quique, Koeman, Unai, Pellegrino, Valverde, Djukic y Pizzi, me quedo con Pizzi. No molaría que ahora que tenemos dirigentes que están aceptados por la gran mayoría el nuevo dueño los tirara a todos para traer colegas suyos. Como parece que así será, ¿no?
Qui paga, mana. icon_secret

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 06 Mar 2014 00:25
por Gartenzwerg
hastings escribió: Qui paga, mana. icon_secret
Así estamos

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 28 Mar 2014 13:48
por Drakul
Está contestando a todas las preguntas en twitter
https://twitter.com/valenciacf/with_replies
https://twitter.com/search?q=%23AmadeoResponde&src=hash

Diréis lo que querréis, los haters odiarán, puede que sea populismo, pero sus respuestas son perfectas a todas las cuestiones.

Re: Amadeo Salvo y su consejo

Publicado: 28 Mar 2014 14:30
por The Penis attack
Drakul escribió:Está contestando a todas las preguntas en twitter
https://twitter.com/valenciacf/with_replies
https://twitter.com/search?q=%23AmadeoResponde&src=hash

Diréis lo que querréis, los haters odiarán, puede que sea populismo, pero sus respuestas son perfectas a todas las cuestiones.
hombre, contestara a lo facilito. Pero estas cosas son lo que hacen grande a Salvo y no las gilipolleces que hace cuando se mete en la venta.