Ah, per cert! He vist hui en el telediari que en el teu poble ha explotat una bombona de butano i ha eixit una foto de la fachá de una finca feta merda. Com ha ocurrit, han habut ferits greus?
Última edición por jose_che el 20 Nov 2008 00:34, editado 1 vez en total.
Tioooooo siii es la casa d'un rallat del meu poble tio!! Es un pavo ke té uns 40 anys ke està rallat pero osiga que no se li nota...nosatros ho sabem pk el pavo eixe de avegades ve en nosatros al parke..si fill si....
Total que se veu que es volia suicidar...i n'hi han 5 ferits...pero cap greu...pero entre ells n'hi ha una dona que esta embrassada de 8 messos tio!
SaNDruKi escribió:Tioooooo siii es la casa d'un rallat del meu poble tio!! Es un pavo ke té uns 40 anys ke està rallat pero osiga que no se li nota...nosatros ho sabem pk el pavo eixe de avegades ve en nosatros al parke..si fill si....
Total que se veu que es volia suicidar...i n'hi han 5 ferits...pero cap greu...pero entre ells n'hi ha una dona que esta embrassada de 8 messos tio!
I aixo...
Quins desastres. Esperem que no mos toque a mosatros..
I per cert, la xica ixa embarasa mal susto que s'haura pegat, esperem que no li afecte a la panxeta..
Bé pues, jo me les pire a fer nono. Avore si podem coincidir un altre dia, Jo solc estar per ací tots els dies pacallá l'hora de sopar. Ja parlem. Bona nit! icon_flowers
SaNDruKi escribió:yeyeyeye com aneuuu xicons ajajajajaja
Habeis kedao pa follar diiiiiceeeee,ke vaaaaa si el jose_che ya me rechazo una vez...yo paso de volverlo a intentar...
Me voy con el Cai1 ke me tienta y ya está psssss
Jose ¬¬
Pero yo te vaig rechasar perque enca no te coneixia lloron2. Y ademes yo he escrit en este fil mes que Cai..
Ademes, si te vaig rechasar sera perque no soc un obses i tinc el cap centraet, alomillor Cai es un depravat mental icon_ojitos