Ei, la idea mola. Ací no tinc massa coses, pero voré si puc aportar algo. Per cert, Weidorf, els recopilatoris de FC no vaig arribar a baixar-me'ls, no els tindràs per ahi? :)
heaven escribió:Ei, la idea mola. Ací no tinc massa coses, pero voré si puc aportar algo. Per cert, Weidorf, els recopilatoris de FC no vaig arribar a baixar-me'ls, no els tindràs per ahi? :)
Que digo yo, tambien se podria hacer un cd con todos los estilos conjuntos en el mismo CD, que igual estas escuchando Wilco, que te aparecen Suede, que luego La Habitacion Roja. Con las canciones que mas nos gusten
Bundy escribió:Que digo yo, tambien se podria hacer un cd con todos los estilos conjuntos en el mismo CD, que igual estas escuchando Wilco, que te aparecen Suede, que luego La Habitacion Roja. Con las canciones que mas nos gusten
claro tio, hacemos diferentes cedeses... :D
... de versiones...
... de musica electronica...
... de baladas...
... pop-rock nacional...
etc...
^_^
Última edición por WeiDoRF! el 22 Abr 2007 21:42, editado 1 vez en total.
heaven escribió:Ei, la idea mola. Ací no tinc massa coses, pero voré si puc aportar algo. Per cert, Weidorf, els recopilatoris de FC no vaig arribar a baixar-me'ls, no els tindràs per ahi? :)
Per dificultats logistiques no puc pujar-les (no les tinc en el curro), pero segur que algù les té :)
I pregunte pel criteri que seguiu: per a vosatros britpop és tot lo que van fer grups britànics en aquella època? Perque Radiohead com britpop és de les primeres vegades que ho senc :?
I farlopa, gràcies, pero no puc baixar-ho perque aci no puc utlitzar el programa adequat.
heaven escribió:Jo propose dos clàssics :
I pregunte pel criteri que seguiu: per a vosatros britpop és tot lo que van fer grups britànics en aquella època? Perque Radiohead com britpop és de les primeres vegades que ho senc :?
la culpa de eso es de Bundy... :?:
Le cambio el titulo al recopilatorio y ya esta... :D