Buenas soy nuevaa :)

Archivo de hilos antiguos del Foro Comunidad SC
Cerrado
jose_che

Re: Buenas soy nuevaa :)

Mensaje por jose_che »

SaNDruKi escribió:JAJAJAJAJAJ com se diria en estos casos: el mundo es un pañuelo

xDDDDDDDDDD
Joer en tants coches que ni havien.. :x

Si dema veig al fill ya liu contare i se riurem un rato
jose_che

Mensaje por jose_che »

I tu quin tema tens pa contar? :wink:
SaNDruKi

Mensaje por SaNDruKi »

Buah tio pues que ahir me'n aní de festa i tinc una resaca de la ostiaaa!!!

I ara he sopat i me begut una cocacola fresqueta i dos petite suisse de choco :D i pareix que me trobe millor...

arggggg pero res..com sempre dic... nunca mais....!!!!!

I després res de res!!!!
jose_che

Mensaje por jose_che »

SaNDruKi escribió:Buah tio pues que ahir me'n aní de festa i tinc una resaca de la ostiaaa!!!

I ara he sopat i me begut una cocacola fresqueta i dos petite suisse de choco :D i pareix que me trobe millor...

arggggg pero res..com sempre dic... nunca mais....!!!!!

I després res de res!!!!
icon_burla Pues si t'has begut ara una cocacola, a les 6 del mati enca estaras desperta.. ¿anares a alguna discoteca de Valencia?
SaNDruKi

Mensaje por SaNDruKi »

Nahhh cocacola forever!!! el meu cos la controla molt bé!!! ajajajaja

m'encaaaaaanta,ma mare diu ke estic enganxà i que tinc el mono quan no tinc en casa...es cert es cert ajajaja
jose_che

Mensaje por jose_che »

SaNDruKi escribió:Nahhh cocacola forever!!! el meu cos la controla molt bé!!! ajajajaja

m'encaaaaaanta,ma mare diu ke estic enganxà i que tinc el mono quan no tinc en casa...es cert es cert ajajaja
Cocacola, les nits que he passat en tu.. te les he fet passar putes, pero tu has estat ahi en mi les nits en que a l'endema ni havia examen icon_ojitos
SaNDruKi

Mensaje por SaNDruKi »

Tio a mi la cocacola no me desvela ni res..t'ho jure,no sé...serà que estic molt acostumà o algo i soc inmune als efectes ajajaja
jose_che

Mensaje por jose_che »

SaNDruKi escribió:Tio a mi la cocacola no me desvela ni res..t'ho jure,no sé...serà que estic molt acostumà o algo i soc inmune als efectes ajajaja
A mi si :-k No veges tu lo be que me va els tipics dies d'examens que dius : Joer, en 4 horetes tinc l'examen i me falten encara 18 temes pa estudiar. Coca-cola al canto! I vaig controlant el temps : 3 hores pa l'examen i me queden 12 temes, 2 hores i me queden 9 temes, 1 hora i men queden 5 temes.. ale men vaig a lexamen i als 5 temes que els donen per sac :lol:
jose_che

Mensaje por jose_che »

Canviem de tema : Tu tens algun germa o eres filla unica?
SaNDruKi

Mensaje por SaNDruKi »

Jajajaja pues a mi com a molt...red bull pero cocacola no me fa resss!!!!

I tb te dic que mai me pres un redbull ni un café pa estudiar ajajajajaja maaaaaaaaai !!!!

Tinc una germana de 17 anys i tu?
jose_che

Mensaje por jose_che »

SaNDruKi escribió:Jajajaja pues a mi com a molt...red bull pero cocacola no me fa resss!!!!

I tb te dic que mai me pres un redbull ni un café pa estudiar ajajajajaja maaaaaaaaai !!!!

Tinc una germana de 17 anys i tu?
Collins, que estudiosa :)

Lo de la germana venia perque el dijous va ser una vespra de reflexio. M'he donat conte de que he començat a valorar a la meua germana molt tard : pots llegir-la ací : http://www.sentimentche.com/foro/chirin ... 21505.html
SaNDruKi

Mensaje por SaNDruKi »

Ja l'he llegit...no pero es de veres...jo en la meua germana me duc 3 anys i pico i no sé... xDDDD

Se dugam normal...osiga com dur-se se dugam bé,jo soc la puta ama i ella tb al seu estil xDDDDDDDDDDD

El que passa es que m'agradaría tindre més relació en ella,anar més enllà... ella no conta ni els problemes ni res de res i com a molt alguna cosa bona que li passe si que la conta..pero poc més xD

M'agradaría que estiguerem mes juntes..pero bueno....es lo que n'hi ha...

A més que si intente aproparme a ella o li faig qualsevol tontería,se fica super agresiva... está un poket loca xDDDDDDDDDDDD
jose_che

Mensaje por jose_che »

SaNDruKi escribió:Ja l'he llegit...no pero es de veres...jo en la meua germana me duc 3 anys i pico i no sé... xDDDD

Se dugam normal...osiga com dur-se se dugam bé,jo soc la puta ama i ella tb al seu estil xDDDDDDDDDDD

El que passa es que m'agradaría tindre més relació en ella,anar més enllà... ella no conta ni els problemes ni res de res i com a molt alguna cosa bona que li passe si que la conta..pero poc més xD

M'agradaría que estiguerem mes juntes..pero bueno....es lo que n'hi ha...

A més que si intente aproparme a ella o li faig qualsevol tontería,se fica super agresiva... está un poket loca xDDDDDDDDDDDD
Pero, per lo que me dius te 16/17 anys.
Com ja he explicat en eixe fil jo als 16/17 anys, lo pitjor que em podia passar era vore entrar per la porta a la meua germana.
A ixa edat es normal, ja veus que jo he començat a sentar el cap casi als 20 anys.. i almenys si li passa alguna cosa bona a la teua germana la conta. Abans en el meu cas esque ni aixo.
SaNDruKi

Mensaje por SaNDruKi »

Bueno pero n'hi han moltes coses que no les conta encara que siguen bones eh?? es massa nano!!!

Jo no entec... i jo sé que es sensible... pero a banda conec a les seues amigues i m'ho conten pero es que jo no tinc ni idea tio!!!

Encara que igual mon pare li pega un crit i aquella se fica a plorar ajajaj aixo si..es sensiblona!
jose_che

Mensaje por jose_che »

SaNDruKi escribió:Bueno pero n'hi han moltes coses que no les conta encara que siguen bones eh?? es massa nano!!!

Jo no entec... i jo sé que es sensible... pero a banda conec a les seues amigues i m'ho conten pero es que jo no tinc ni idea tio!!!

Encara que igual mon pare li pega un crit i aquella se fica a plorar ajajaj aixo si..es sensiblona!
Jo tame soc un poc sensible jeje, pero bueno en 2 o 3 anyets el cap se li estabilitzara i ja voras com trobes una bona amiga en la teua germana.
SaNDruKi

Mensaje por SaNDruKi »

Tant de bó fora aixina :D
cartmanvcf

Mensaje por cartmanvcf »

Algú vol un gintonic? :?:
jose_che

Mensaje por jose_che »

cartmanvcf escribió:Algú vol un gintonic? :?:
No se que dir-te. Una esta de resaca i laltre esta calentet en el seu cuarto. Aguardamel pa dema :lol:
SaNDruKi

Mensaje por SaNDruKi »

Noooooooo gintonic noooo ajajajaja xDDDDDDDD

Ara mateix no vull res xDDDD estic be,constant ajajajaja
cartmanvcf

Mensaje por cartmanvcf »

Vaig a buscar al mueble bar a vore que encontre :?:
Cerrado