Joer en tants coches que ni havien.. :xSaNDruKi escribió:JAJAJAJAJAJ com se diria en estos casos: el mundo es un pañuelo
xDDDDDDDDDD
Si dema veig al fill ya liu contare i se riurem un rato
Joer en tants coches que ni havien.. :xSaNDruKi escribió:JAJAJAJAJAJ com se diria en estos casos: el mundo es un pañuelo
xDDDDDDDDDD
icon_burla Pues si t'has begut ara una cocacola, a les 6 del mati enca estaras desperta.. ¿anares a alguna discoteca de Valencia?SaNDruKi escribió:Buah tio pues que ahir me'n aní de festa i tinc una resaca de la ostiaaa!!!
I ara he sopat i me begut una cocacola fresqueta i dos petite suisse de choco :D i pareix que me trobe millor...
arggggg pero res..com sempre dic... nunca mais....!!!!!
I després res de res!!!!
Cocacola, les nits que he passat en tu.. te les he fet passar putes, pero tu has estat ahi en mi les nits en que a l'endema ni havia examen icon_ojitosSaNDruKi escribió:Nahhh cocacola forever!!! el meu cos la controla molt bé!!! ajajajaja
m'encaaaaaanta,ma mare diu ke estic enganxà i que tinc el mono quan no tinc en casa...es cert es cert ajajaja
A mi si :-k No veges tu lo be que me va els tipics dies d'examens que dius : Joer, en 4 horetes tinc l'examen i me falten encara 18 temes pa estudiar. Coca-cola al canto! I vaig controlant el temps : 3 hores pa l'examen i me queden 12 temes, 2 hores i me queden 9 temes, 1 hora i men queden 5 temes.. ale men vaig a lexamen i als 5 temes que els donen per sacSaNDruKi escribió:Tio a mi la cocacola no me desvela ni res..t'ho jure,no sé...serà que estic molt acostumà o algo i soc inmune als efectes ajajaja
Collins, que estudiosa :)SaNDruKi escribió:Jajajaja pues a mi com a molt...red bull pero cocacola no me fa resss!!!!
I tb te dic que mai me pres un redbull ni un café pa estudiar ajajajajaja maaaaaaaaai !!!!
Tinc una germana de 17 anys i tu?
Pero, per lo que me dius te 16/17 anys.SaNDruKi escribió:Ja l'he llegit...no pero es de veres...jo en la meua germana me duc 3 anys i pico i no sé... xDDDD
Se dugam normal...osiga com dur-se se dugam bé,jo soc la puta ama i ella tb al seu estil xDDDDDDDDDDD
El que passa es que m'agradaría tindre més relació en ella,anar més enllà... ella no conta ni els problemes ni res de res i com a molt alguna cosa bona que li passe si que la conta..pero poc més xD
M'agradaría que estiguerem mes juntes..pero bueno....es lo que n'hi ha...
A més que si intente aproparme a ella o li faig qualsevol tontería,se fica super agresiva... está un poket loca xDDDDDDDDDDDD
Jo tame soc un poc sensible jeje, pero bueno en 2 o 3 anyets el cap se li estabilitzara i ja voras com trobes una bona amiga en la teua germana.SaNDruKi escribió:Bueno pero n'hi han moltes coses que no les conta encara que siguen bones eh?? es massa nano!!!
Jo no entec... i jo sé que es sensible... pero a banda conec a les seues amigues i m'ho conten pero es que jo no tinc ni idea tio!!!
Encara que igual mon pare li pega un crit i aquella se fica a plorar ajajaj aixo si..es sensiblona!
No se que dir-te. Una esta de resaca i laltre esta calentet en el seu cuarto. Aguardamel pa demacartmanvcf escribió:Algú vol un gintonic? :?: